Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 24. huhtikuuta 2017

Ryhmämme majoittui kahteen eri huoneeseen, jotka molemmat olivat tilavia, viihtyisiä ja puhtaita. Aamiaistarjoilu sisälsi kaiken tarpeellisen pieneen viihtyisään aamiaishuoneeseen katettuna. Hotellin sijainti oli meidän vierailuamme paras mahdollinen. Lähistöllä on kiinnostavia etnisiä ruokapaikkoja ja muita palveluita. Minibaarista olisimme juoneet piccolokuohuviinin, mutta sitä ei ollut. Hyvin pieni puute muuten täydellisessä majoituskokemuksessa!

Huonevinkki: Ainakin 6.kerroksen huoneet olivat varsin hiljaisia myös lauantaiyönä.
  • Yöpyi: huhtikuu 2017, matkusti työn puolesta
    • Nukkuminen
1  Kiitä käyttäjää sarihaapasalo
Arvosteltu 6. helmikuuta 2017

Hyvällä paikalla sijaitseva viihtyisä ja rauhallinen hotelli, jossa runsas ja maukas aamupala. Siisti perushuone, kaikki tarpeellinen löytyy, ei luksusta. Myös hyviä yhden hengen huoneita tarjolla. Olen yöpynyt monta kertaa, aina olen ollut tyytyväinen.

Yöpyi: helmikuu 2017, matkusti yksin
1  Kiitä käyttäjää Arja V
Kari T, General Manager yrityksessä Anna Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. helmikuuta 2017

Kiitos Arja V. kauniista sanoista ja hyvästä arvostelusta.
Hyvää kevään odotusta toivottaa
Hotelli Annan väki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. joulukuuta 2016

Yhden yön perusteella voin lämpimästi suositella tätä hotellia. Perhehuoneemme, eli 2 vierekkäistä makuuhuonetta oli 7. kerroksessa, josta oli hienot näkymät. Hissi tosin vei 6.kerrokseen, eli muutama rappu piti kävellä. Oli todella rauhallista! Kadulta ei kuulunut mitään, eikä myöskään muista huoneista. Aamiainen riittävä, myös gluteenitonta oli tarjolla. Kivaa seutua, paljon ravintoloita lähellä. Ainoa miinus oli varsin lämmin huone...

• Yöpyi: joulukuu 2016, matkusti perheen kanssa
    • Sijainti
1  Kiitä käyttäjää Mirkku2014
Arvosteltu 12. marraskuuta 2016

Hotelli sijaitsee keskellä Helsinkiä, mutta rauhallisella alueella. Ruokapaikkoja löytyy mitä erilaisempia läheltä ja melkein kaikki Helsingin nähtävyydet on kävelymatkan päässä.
Minulle sijainti sopii, koska asioin joko keskustassa tai eteläisissä kaupunginosissa.
Anna on kodikas pieni hotelli, jossa viihtyy.

• Yöpyi: marraskuu 2016, matkusti työn puolesta
1  Kiitä käyttäjää Svertti
Arvosteltu 18. syyskuuta 2016

Puolustaa paikkaansa Helsingin hotellitarjonnassa.
Olen yöpynyt kahteen otteeseen työmatkoilla; molemmat kerrat sujuivat hyvin. Huoneet pieniä ja siistejä, sisältävät kaiken tarvittavan.
Aamupala runsas ja monipuolinen.
Hotellin sijainti varmasti joillekin syrjäinen; mutta kuitenkin kävelymatkan päässä Espalta ja Kauppatorilta.
Suosittelen!

• Yöpyi: maaliskuu 2016, matkusti työn puolesta