Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (3 452)
Suodata arvosteluja
3 452 tulosta
Matkailijoiden arvio
1 025
1 526
647
183
71
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
1 025
1 526
647
183
71
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
914/3 452 arvostelua
Arvosteltu 3. elokuuta 2020

Vierailupäivä: elokuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 1. elokuuta 2020

Heinäkuun lopulla oltiin 3 yötä perheen kanssa. Odotukset suuret sillä miin moni kehunut hotellia.

Olen yöpynyt ympäri suomea scandicin kohteissa ja käytössä om scandicid friends kortti, taso 3.

Ensinnäkin olen usein antanut palautetta vierailujen yhteydessä, scandicilta ei koskaan ole mitenkään reagoitu palautteeseen.

Nyt huoneen lattiat oli imuroimatta. Sipsejä ynpäri lattiaa.
Huomautin respaan välittömästi, sillä olimme heti lähdössä kaupungille. Respa aikoi hoitaa heti asian.

Tulimme takaisin ja mitään ei ollut tapahtunut. Seuraavana päivänä oli lakaisti lattiaa mutta suurin osa sipseistä oli edelleen lattialla.

Isoin asia itselleni on että hotellihuone on siisti. Se on ehdottomasti tärkein asia.
Tämän hotellin siistijöillä on erinlainen käsitys siivoamisen jäljestä kuin missään scandicin hotellissa.

Aamupalalla gluteeniton tarjonta aika niukka.
Pekoni loppui kesken tiistai aamuna.
Sunnuntai aamuna mmunakokkeli tuotiin raakana esille. No eihän sitä kukaan halunnut ottaa kun oli lähes juoksevaa, niin löysää oli.

Hyvää hotellissa oli sijainti, josta isot plussat. Näppärä lähtiä kaupungille.

Saa nähdä miten Scandic tähän reagoi vai pitääkö siirtyä takaisin sokos kometjun hotelleihin.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää MaakuLamsa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Satu Järvelä, General Manager yrityksessä Scandic Grand Marina vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten

Hei MaakuLamsa, kiitos vierailustanne sekä palautteestanne! Pahoittelen, ettei palautteisiinne ole reagoitu. Tarkoituksemme on reagoida suoraan hotellilla annettuun palautteeseen kuin täällä internetissä tuleviin palautteisiin. Olen pahoillani, ettei huoneen siivouksen taso ollut sellainen kuin sen pitäisi olla. Laitan tästä viestiä eteenpäin kerrossiivouksen esimiehelle ja hän ottaa asian esille henkilökunnan kanssa. Völitän myös aamiaista koskevan palautteen ravintolan esimiehille.
Toivottavasti näemme teidät vielä uudemman kerran, saadaksemme tilaisuuden olla parempi. Toivotan teille mukavaa syksyn alkua!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2020

Oltiin perheen kanssa kaksi yötä ja valittiin hotellin sijainnin takia koska siitä helppo kulkea Korkeasaareen ja Suomenlinnaan vesibussilla. Huone oli iso mikä olikin ainoa plussa. Sänky oli todella huono. Pesuaineet loppu kylpyhuoneessa. Limsoissa vanhentunut päiväys minibaarissa. Aamiainen oli todella suppea verrattuna muihin hotelliaamiaisiin. Sen lisäksi että tarjonta oli suppea niin monet tuotteet myös kattauksesta loppuneet eikä lisää tullut edes kysymällä. Vain töykeitä vastauksia oli tarjolla. En suosittele!

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi ScandicHotels.com
Kiitä käyttäjää Mikkovuo
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Satu Järvelä, General Manager yrityksessä Scandic Grand Marina vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten

Hei Mikkovuo! Kiitos vierailustasi meillä sekä palautteestasi! Mukava kuulla, että hotellin sijainti oli mieleenne. Pahoitteluni, ettei huone ja aamiainen täyttäneet odotuksianne. Laitan näistä kohdista palautetta eteenpäin ravintolalle sekä kerrossiivoukselle, jotta voimme jatkossa olla parempi. Mukavaa syksyn alkua teille!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Tosi hyvä palvelu hotellissa ja ravintolassa. Saatiin myös vaihdettua tavallinen huone mahtavaan sviittiin. Kiva yllätys näinä aikoina kun kotimaan matkailu on tärkeää. Sviitti oli tosi hyvin siivottu. Aamupala oli oikein maukas ja runsas. Suosittelen kaikille.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Katimhp
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. heinäkuuta 2020

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Näytä lisää arvosteluja