Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hilton Helsinki Strand
Lähistöllä olevia hotelleja
181 $
135 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
197 $
Booking.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Scandic Paasi(Helsinki)
209 $
192 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
258 $
184 $
Expedia.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
156 $
Expedia.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
73 $
Booking.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
184 $
Expedia.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
210 $
188 $
Hotels.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
217 $
194 $
ScandicHotels.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
183 $
163 $
Expedia.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
Säästöä saatavana! 13 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 13 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 188 $ yöltä.

Analysoimme hinnat 60 päivän ajalta ja vertaamme valintaasi vastaavien oleskelujen keskimääräiseen hintaan. Varmistamme näin, että saat parhaan mahdollisen diilin.

Arvostelut (854)
Suodata arvosteluja
854 tulosta
Matkailijoiden arvio
489
291
56
12
6
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
489
291
56
12
6
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
49/854 arvostelua
Arvosteltu 22. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olen käynyt hotellissa kahdesti ja molemmilla kerroilla vastaanoton palvelu on ollut välttävää, tuntuu että minusta on haluttu äkkiä vaan eroon eikä asioista ole kerrottu tarpeeksi. Minulle ei kerrottu esimerkiksi siitä, että hotellissa on uima-allas, vaan huomasin sen netistä vasta nyt! Molemmilla kerroilla myös huoneessa olleissa laseissa on ollut huulipunan jälkiä ja minun hilton honors eduista ei ole kerrottu ollenkaan.
Aamupalalla tarjoilu on myös hidasta ja epäystävällistä. Kahvia joutuu odottamaan ja jos haluaa tuorepuristettua appelsiinimehua niin tarjoilijaa saa etsimällä etsiä ja odottaa että he tulisivat sitä tarjoamaan, he eivät itse tule kysymään tarvitsetko jotain.

Muuten huoneet ovat kauniita ja hotelli hieno mutta sääli että palvelu ei vastaa tätä laatua.

Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää sjute
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, other yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. tammikuuta 2018

Hyvä Sjute,

Lämmin kiitos kirjoittamastasi arviosta. Oli harmittavaa lukea, että emme onnistuneet palvelemaan teitä odottamallanne tasolla. Olen pahoillani, että koitte ettei vastaanotossa kerrottu teille riittävästi informaatiota sekä kokemuksistanne aamiaisella.

Otamme kirjoittamasi palautteen vakavasti. Käymme hotellin johtoryhmän ja tiimin kanssa läpi palautteen kaikki osa-alueet ja katsomme miten voimme jatkossa palvella vieraitamme paremmin. Kiitos, että toit tietoomme kokemuksesi.

Toivon, että saamme toisen tilaisuuden tulevaisuudessa. Jos näin tapahtuu, voitte olla suoraan yhteydessä hotellipäällikköömme manu.pietinen@hilton.com.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. joulukuuta 2017

Yksi yö keskustahotellissa. Kirjatuminen meni sujuvasti. Viikonloppuisin auton voi jättää ilmaiseksi Helsingin kaupunginteatterin lähistölle. Huone oli sisäpihalta. Mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulunut. Kävelymatkan päässä kaikki. Hotellivieraille sauna yläkerrassa. Ei kovin iso mutta eipä ollut montaa saunojaa. Sunnuntai aamulla oli paljon porukkaa aamupalalla. Runsas ja hyvä kattaus.

  • Yöpyi: joulukuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Janne S
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. joulukuuta 2017

Me, kymmenen hengen seurue, olimme tilanneet lounaan Hotelli Helsinki Strandin kabinettiin. Tarjoiluhenkilökunta oli ystävällistä, mutta kukaan ei tullut esittelemään menun ruokalajeja ja niihin valittuja viinejä. Tiedon sai vasta kysymällä siinä vaiheessa, kun annos jo tuotiin pöytään. Viiniä tultiin tarjoamaan ennen ruoka-annoksen tuloa, jolloin ei voinut sanoa, haluaako ko. viiniä. Tämän tasoisen hotellin ravintolassa näin ei saisi tapahtua. Ruokalajien taso oli vaihteleva. Alkuruokana tarjottu marinoitu lohi oli herkullista. Sen sijaan pääruokana tarjottu pihvi oli heikkolaatuista lihaa (ei mureaa, lihassa jänteitä). Jälkiruokana nauttimamme suklaamarkiisi oli maistuva ja sopivan pieni.

  • Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti kavereiden kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Pyry1964
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, Guest Service Agent yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. helmikuuta 2018

Hei Pyry1964,

Kiitos, että olette varannut aikaa antaaksenne meille palautetta.

Olemme pahoillamme, että ennakkoon varattu ruokailunne ei sujunut suunnitelmien mukaan. On valitettavaa, että teille ei ole kerrottu tarpeeksi ruokailuun liittyvistä asioista.

Pyrimme luomaan asiakkaalle aina parhaan mahdollisen vierailun ja asiakaskokemuksen täällä Hiltonissa, eikä kyseinen tapahtuma ole ollut Hiltonin standardien mukaista.

On kuitenkin ilo huomata, että henkilökunta on muilta osin ollut ystävällistä ja ruokailusta löytyi myös positiivisia puolia.

Välitämme tiedon tapahtuneesta eteenpäin ja varmistamme, että tällainen ei toistuisi jatkossa. Toivomme kuitenkin näkevämme teidät uudestaan täällä lähitulevaisuudessa.

Hyvää päivänjatkoa.

Terveisin,

Nanu / Guest Service Agent

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Parkkihalli on ahdas. Huonern sängyt olivat kovat. Kylpyhuoneessa ei ollut tarpeeksi pyyhkeitä. Käytävältä kuului äänet. Kävimme illalla syömässä ravintolassa. Otimme veden, limun ja oluen..ja söimme hampurilaisateriat. Juomissa kesti 30min (muut meidän jälkeen tulleet saivat jo ruuat kun odottelimme juomia) muutaman pyynnön jälkeen ne tulivat pöytäön. Ruoka oli ok, muttei makuelämys. Aamiainen oli hyvä. Plussaa kivasta salihenkilökunnasta.

Yöpyi: joulukuu 2017, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää Tanjuska325
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. marraskuuta 2017

Laadukas, siisti hotelli. Huone oli erikoisella tavalla sisustettu (hyvä juttu). Sänky oli keskellä huonetta, katse osui kuitenkin ikkunaan. Aamiainen oli monipuolinen, tunnelma aamiaistilassa oli rauhallinen. Arjen luksusta. Sijainti on hyvä. Tulen uudelleen.

  • Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Sanuan
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, Director of Operations yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. joulukuuta 2017

Hei Sanuan,

Lämmin kiitos kivasta palautteesta!

Oli mukavaa lukea että pidit King Executive huoneen sisustuksesta. Huoneessa on tosiaan hieman normaalista poikkeava sisustus. Oli myös kiva kuulla että pidit aamiaisestamme.

Lämpimästi tervetuloa meille takaisin,
Jani Jernström


Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja