Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 031)
Suodata arvosteluja
1 031 tulosta
Matkailijoiden arvio
591
348
69
13
10
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
591
348
69
13
10
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1015/1 031 arvostelua
Arvosteltu 14. maaliskuuta 2018

Huone oli siisti. Sänky melkoisen kova. Sauna 8. kerroksessa pieni, mutta käyttöä ei varmaan kovin paljoa. Uima-allas saunan vieressä, pääsy myös terassille (en kokeillut). Hissejä vain kaksi ja toinen oli rikki. Huoneen näkymä sisäpihalle ei kovin silmiä hivelevä. Äänieristys huoneitten välillä heikohko, kylpyhuoneeseen kuului naapurihuoneesta tv/radio. Yleisvaikutelmana jenkkimatkustajille suunnattu hotelli (johtunee luonnollisesti ketjusta).

Vierailupäivä: maaliskuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Tomppa72
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, Guest Service Agent yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. maaliskuuta 2018

Hei Tomppa72,

Kiitos paljon palautteestasi. Meillä tosiaan oli viime viikolla ongelma toisen asiakashissin kanssa. Valitettavasti varaosan saaminen hissiin kesti kauemmin kuin olisimme toivoneet, mutta hissit ovat nyt korjattu ja toiminnassa.

Meidän huoneiden televisioissa on toiminto joka toistaa television äänen oman huoneen vessaan jos televisio on päällä. Toivottavasti teidän tapauksessa on ollut kyse tästä eikä naapurihuoneen äänestä?

Koviin sänkyihimme on toki mahdollista saada lisäpehmustetta pyydettäessä. Sängyt ovat kuitenkin Hilton ketjun omaa "Hilton Serenity Bed" mallistoa.

Haluaisin toivottaa teidät lämpimästi tervettulleeksi jatkossakin! Voimme yrittää järjestää teille näkymät kanaalille ja kaupunkiin tai merinäköalahuoneeseen josta näkymät ovat paremmat kuin sisäpihalle.

Ystävällisin terveisin
Petri/Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 18. helmikuuta 2018

Ei ollut ihan sitä mitä luvattiin ilmoituksissa. Ravintola remontoitu kivaksi
mutta liian vähän henkilökuntaa ja plavelu ei toiminut. CARVING kokkia ei näkynyt vaikka ilmoituksessa sanotaan että kokki leikkaamassa päivän vaihtuvaa lihatuotetta. Karitsa ja kanankoivet oli lämpö
Levyllä kattilassa.

Vierailupäivä: helmikuu 2018
1  Kiitä käyttäjää Mika Kristian P
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, Manager yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. helmikuuta 2018

Hei Mika

Mukavaa, että tulitte brunssille ja kiitos arvokkaasta palautteesta.

Olipa ikävä kuulla kokemuksestanne, joka ei kuvaile lupaustamme. Käymme palautteenne läpi keittiötiimimme kanssa, jotta vastaavaa ei tapahdu tulevaisuudessa. Henkilökohtaisesti haluan pahoitella tapahtuneesta.

Mikäli voimme olla avuksi tulevaisuudessa varausten kanssa voitte soittaa meille tai lähettää sähköpostin. Toivottavasti näemme pian uudestaan ravintola BRO:ssa.

Ystävällisin terveisin
Jonna Häggblom/ F&B Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hilton on todella siisti ja tyylikäs. Huoneet ovat tilavia ja siistejä. Aulabaari on iso ja henkilökunta on mukavaa. Sisustus on elegantti ja rauhoittava. Respan henkilökunta on myös hyvin ystävällisiä ja mukavia.

Vierailupäivä: helmikuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää goldenhologram
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. joulukuuta 2017

Yksi yö keskustahotellissa. Kirjatuminen meni sujuvasti. Viikonloppuisin auton voi jättää ilmaiseksi Helsingin kaupunginteatterin lähistölle. Huone oli sisäpihalta. Mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulunut. Kävelymatkan päässä kaikki. Hotellivieraille sauna yläkerrassa. Ei kovin iso mutta eipä ollut montaa saunojaa. Sunnuntai aamulla oli paljon porukkaa aamupalalla. Runsas ja hyvä kattaus.

Vierailupäivä: joulukuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää JanneS122
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. joulukuuta 2017

Me, kymmenen hengen seurue, olimme tilanneet lounaan Hotelli Helsinki Strandin kabinettiin. Tarjoiluhenkilökunta oli ystävällistä, mutta kukaan ei tullut esittelemään menun ruokalajeja ja niihin valittuja viinejä. Tiedon sai vasta kysymällä siinä vaiheessa, kun annos jo tuotiin pöytään. Viiniä tultiin tarjoamaan ennen ruoka-annoksen tuloa, jolloin ei voinut sanoa, haluaako ko. viiniä. Tämän tasoisen hotellin ravintolassa näin ei saisi tapahtua. Ruokalajien taso oli vaihteleva. Alkuruokana tarjottu marinoitu lohi oli herkullista. Sen sijaan pääruokana tarjottu pihvi oli heikkolaatuista lihaa (ei mureaa, lihassa jänteitä). Jälkiruokana nauttimamme suklaamarkiisi oli maistuva ja sopivan pieni.

Vierailupäivä: marraskuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Pyry1964
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
HiltonStrand, Guest Service Agent yrityksessä Hilton Helsinki Strand vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. helmikuuta 2018

Hei Pyry1964,

Kiitos, että olette varannut aikaa antaaksenne meille palautetta.

Olemme pahoillamme, että ennakkoon varattu ruokailunne ei sujunut suunnitelmien mukaan. On valitettavaa, että teille ei ole kerrottu tarpeeksi ruokailuun liittyvistä asioista.

Pyrimme luomaan asiakkaalle aina parhaan mahdollisen vierailun ja asiakaskokemuksen täällä Hiltonissa, eikä kyseinen tapahtuma ole ollut Hiltonin standardien mukaista.

On kuitenkin ilo huomata, että henkilökunta on muilta osin ollut ystävällistä ja ruokailusta löytyi myös positiivisia puolia.

Välitämme tiedon tapahtuneesta eteenpäin ja varmistamme, että tällainen ei toistuisi jatkossa. Toivomme kuitenkin näkevämme teidät uudestaan täällä lähitulevaisuudessa.

Hyvää päivänjatkoa.

Terveisin,

Nanu / Guest Service Agent

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja