Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 647)
Suodata arvosteluja
1 647 tulosta
Matkailijoiden arvio
648
686
208
73
32
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
648
686
208
73
32
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
2732/1 647 arvostelua
Arvosteltu 17. joulukuuta 2017

Varasin edellisen palautteeni perusteella SKY -tason huoneiston. Huoneisto sijaitsi 6. kerroksessa ja siellä oli vain pieni n. 30*20 cm verholla peitetty ikkuna katonrajassa.
En kutsuisi huoneistoksi tai huoneeksi ikkunatonta tilaa. Jos luonnonvalo ja ikkunanäkymä on tärkeä, kannattaa varmistaa, että sellainen on, koska ei ollut itsestäänselvyys. Kattoterassi on kylläkin SKY-huoneistojen käytössä 7. kerroksessa, mutta se ei ole sama asia.

Vierailupäivä: joulukuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää eija52
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tero T, Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 22. joulukuuta 2017

Hei eija52,

Kiitos paljon palautteestanne ja pahoitteluni, että palaan siihen vasta nyt. Olen todella pahoillani, että emme onnistuneet toteuttamaan toivettanne, koskien näkymää huoneestanne.

Saapumisenne osui päivälle, jolloin olimme juuri palautuneet täysin epäonnistuneesta ohjelmistopäivityksestä, jonka myötä hävisi iso osa varauskommenteista. Täten emme osanneet reagoida pyyntöönne ajoissa. Lisäksi hotelli oli aivan täynnä, joten huonevaihdotkaan eivät juurikaan onnistuneet.

Kun seuraavan kerran olette tulossa Helsinkiin, niin arvostaisin, jos olisit suoraan minuun yhteydessä hotellivarauksen suhteen. Haluaisin hyvittää tämän kokemasi mielipahan.

Oikein hyvää joulun aikaa sinulle ja läheisillesi. Toivottavasti saan toivottaa sinut pian tervetulleeksi uudestaan.

Ystävällisin terveisin,

Tero Thynell

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 2. joulukuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hyvällä sijainnilla oleva hotelli. Erittäin pieni huone, hyvin keskinkertainen hotelli ja max keskinkertainen aamiainen. Odotimmeko liikaa? Tiedä häntä, mutta design hotelli nimitys ei erota perus konseptista millään muulla kun kivalla tapetilla huoneessa. Nothing special.

Vierailupäivä: joulukuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää zai-zai
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
MarjoHuhta, Front Office Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. joulukuuta 2017

Hei zai-zai,
Kiitos kokemuksen jakamisesta. Harmittelen että emme ihan vastanneet odotuksianne, mukavaa kuitenkin kun kävitte!
Toivottavasti näemme vielä uudelleen,
Terveisin, Marjo

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 26. marraskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Koulutustilaisuudessa vietin päivän Rake-salissa, jossa wifi on heikko ja vessoja niukasti. Lounas buffet oli hyvä, joskin valikoima oli pieni. Kulku Rake-salista hotellin aulaan on sokkeloinen. Helppo mutta hinnakas pysäköinti Iso-Erottajan parkkihallissa.

Vierailupäivä: marraskuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää Vesa H
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tero T, Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. marraskuuta 2017

Hei Vesa H,
Kiitos palautteestasi. Olemme pahoillamme, ettemme täysin vastanneet odotuksianne.
Parhain terveisin,
Klaus K Hotellin kokoustiimi

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. marraskuuta 2017

Hotellin sijainti keskellä keskustaa on loistava. Ikkunan alta kulkee taajaan raitiovaunuja, mutta itselleni niiden tasainen kolina tuntui vain rauhoittavalta. Muuten en minkäänlaisia ylimääräisiä ääniä havainnut.
Aamiaisella oli tarjolla ihania terveellisiä vaihtoehtoja, joilla päivä lähti käyntiin ravittuna, mutta ei kivi mahassa -fiiliksellä.
Palvelu oli kauttaaltaan ystävällistä.

Vierailupäivä: marraskuu 2017
  • Matkan tyyppi: Matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää SaijaM37
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
MarjoHuhta, Front Office Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. marraskuuta 2017

Hei Saija M,
Kiitos palautteestasi ja vierailusta meillä Klaus K Hotellissa.
Lämpimästi tervetuloa uudelleen!
Terveisin, Marjo

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. marraskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Itsellä taisi olla liian suuret odotukset mutta hotelli ei ollut niin hieno kuin odotin. Huone oli ok. Kylpyhuone oli todella pieni, suihku oli melkein pöntön päällä ja lavuaarin kraana niin alhaalla, että oli hankala pestä jopa käsiä. Aamupalalla oli kamala ruuhka, vieraat joutuivat jonottamaan aamupalalle, mitään lisätilaa ei ollut käytössä vaikka selvästi olisi ollut tarvetta. Pettymys oli myös että munakkaista ja erikoiskahveista joutui maksamaan erikseen, ja aika iso summakin vielä. Lisäksi voi oli niin jäässä että sitä oli mahdotonta levittää leivälle. Kuulin kun eräs ulkomaalainen mies ihmetteli samaa tarjoilijalle jolla ei ollut tähän muuta kuin kommentoida että on vain suoraan jääkaapista. Ehkä kokemukseen vaikutti liian suuret odotukset. Käynti oli ok mutta en ole heti varaamassa uudelleen vaikka sijainti oli loistava.

Vierailupäivä: marraskuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
2  Kiitä käyttäjää Leenuskainen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tero T, Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. marraskuuta 2017

Hei Leenuskainen,
Onpa harmi, ettemme onnistuneet. Valitettavasti viikonloppuisin meillä on ajoittain haasteita, kun lähes kaikki asiakkaamme päättävät tulla samaan aikaan aamiaiselle. Yleensä viimeisen tunnin aikana. Huonosta kokemuksestasi huolimatta toivon, että saamme toivottaa teidät tervetulleeksi uudestaan, jotta huomaisitte, että tämä kokemus oli poikkeuksellisen huono.
Ystävällisin terveisin,

Tero Thynell
Hotellipäällikkö

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja