Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Klaus K Hotel
Lähistöllä olevia hotelleja
Maksuton peruutus 03.06. saakka
261 $
205 $
Expedia.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
241 $
194 $
Expedia.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
184 $
176 $
Expedia.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
257 $
234 $
Booking.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Scandic Paasi(Helsinki)
236 $
186 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
221 $
167 $
Trip.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
234 $
224 $
Booking.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Uima-allas
  • Ravintola
Hotel Haven(Helsinki)
301 $
264 $
Agoda.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
257 $
159 $
Expedia.com
Tutustu
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
Säästöä saatavana! 19 % alle keskimääräisen hinnan

Löytämäsi hinta on 19 % edullisempi kuin hotellin keskimääräinen hinta, joka on 196 $ yöltä.

Analysoimme hinnat 60 päivän ajalta ja vertaamme valintaasi vastaavien oleskelujen keskimääräiseen hintaan. Varmistamme näin, että saat parhaan mahdollisen diilin.

222 $
179 $
ScandicHotels.com
Tutustu
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Arvostelut (1 499)
Suodata arvosteluja
1 499 tulosta
Matkailijoiden arvio
604
627
184
60
24
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
604
627
184
60
24
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
38/1 499 arvostelua
Arvosteltu 6. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Vanhempani yöpyivät Klaus K:ssa ja olimme sopineet, että tulemme mieheni kanssa sinne sunnuntaiaamuna aamupalalle. Saapuessamme tiedustelimme vastaanotosta, voimmeko maksaa aamiaisen siihen. Työntekijä ilmoitti, että heillä on täyttä (ravintolassa oli useita vapaita pöytiä, joissa ei ollut varattu-kylttiä), mutta että voisimme tiedustella asiaa aamupalahenkilökunnalta. Kerroin, että vanhempani ovat yöpyneet täällä ja varanneet jo pöydän. Työntekijä kohautti olkiaan ja viittoi aamupalatyöntekijää paikalle.

Paikalle saapui naishenkilö, joka tiedusteli huoneemme numeroa. Selitin, ettemme ole majoittuneet Klaus K:ssa, mutta hän jatkoi huonenumeron tivaamista. Lopulta työntekijä katosi paikalta.

Seisoskelimme hetken ymmällämme, mutta kun naista ei kuulunut takaisin, menimme pöytäämme. Tässä vaiheessa aikaa oli kulunut jo yli kymmenen minuuttia. Kun ketään ei edelleenkään näkynyt, mieheni palasi vastaanottoon tiedustellakseen, emmekö todellakaan voi maksaa siihen. Siinä samassa työntekijä ilmestyi takaisin ja saimme lopulta hoidettua maksun kuntoon. Kukaan ei vaivautunut pahoittelemaan selkkausta - vastaanoton työntekijä jopa käyttäytyi meitä kohtaan suorastaan jäätävästi. Voinette arvata, ettemme tule toiste.

Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti perheen kanssa
2  Kiitä käyttäjää SurLaVille
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanna K, Johtaja yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. helmikuuta 2018

Hei SurLaVille,

kiitos arvokkaasta palautteestasi. En voi kuin olla todella pahoillani henkilökunnan puolesta. Tämä ei ole meidän palvelustandardien mukaista alkuunkaan. Otamme erittäin vakavasti laittamasi palautteen ja käymme sen läpi koko hotellin henkilökunnan kanssa.

Toivon lämpimästi että saamme teidät vielä asiakkaaksemme. Mukavaa alkanutta vuotta 2018.

Ystävällisesti,
Outi Salminen
Meetings and Events Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 4. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Tarjonta oli runsas sisältäen kivoja yksityiskohtia herkuista. Savumuikkuja, savusiikaa, Västerbottenin juustoa ja Waldorfin salaattia esimerkkeinä. Viimeistely näkyi siinä, että tarjoiltiin kokonaisuuksia mm. muikut marinoidun punasipulin ja smetanan kanssa. Tila ei ollut paras mahdollinen ja tarjoilut oli asetettu logistisesti hankalasti. Pienelläkin ihmismäärällä syntyi jonoa. Lämmin pääruoka, joka tarjoiltiin erillisenä oli blini. Suuri blini ja pieni määrä täytettä. Olisin voinut jättää sen pois listalta ja pudottaa vaikka brunssin hintaa siltä osin, kokonaisuus kun maksoi 35 €, mikä on brunssiksi hinnakkaimmasta päästä. Olisin antanut 3,5 tähteä, jos se olisi mahdollista.

Yöpyi: helmikuu 2018, matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Iinestuulia
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanna K, Johtaja yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. helmikuuta 2018

Hei Iinestuulia,

kiitos paljon palautteestasi. Mukava kuulla, että brunssin tarjonta oli mieleen ja siitä myös välittyi meidän loppuunasti ajateltu visio. Harmillista kuitenkin että blinin täytteitä ei ollut tarpeeksi verrattuna suureen bliniin. Täytteitä on ilman muuta mahdollista saada lisää, jos tuntuu etteivät riitä. Harmi jos tästä ei ollut henkilökunnan kanssa keskusteltu ja sen takia jäi harmittamaan.

Toivotan sinut kuitenkin lämpimästi tervetulleeksi uudelleen brunssillemme.

Ystävällisesti,
Outi Salminen
Meetings and Events Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. tammikuuta 2018

Majoituimme viikonlopun Sky loft-huoneessa. Ehdottomasti uusi suosikkimme Helsingissä. Pienet, laadukkaat ja mukavuutta lisäävät yksityiskohdat huoneessa nostavat kokemuksen perushotellia korkeammalle. Ystävällinen henkilökunta ja loistava makunautintoja tuova aamiainen. Tulemme varmasti kolmannenkin kerran!

Huonevinkki: Ylemmissä kerroksissa ei ole liikenteen melua.
  • Yöpyi: tammikuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
2  Kiitä käyttäjää Kati V
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
MarjoHuhta, Front Office Manager yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. tammikuuta 2018

Hei Kati V,
Olen innoissani että viihdyitte meillä jälleen! Kiitos palautteestasi, jäämme odottamaan teidän kolmatta vierailua. Kunnes se koittaa, toivotan teille oikein mukavaa alkavaa helmikuuta.

Lämpimin terveisin,
Marjo Huhta
Vastaanottopäällikkö
Klaus K Hotelli

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Huoneen varaaminen helppoa netin kautta. Voi varata Klaus K:n sivuilta tai SPG. Com. Hotellin vastaanotto erittäin miellyttävä ja hieno asiakaspalvelu! Huone mukavasti suunniteltu ja täällä oli hienosti kaikki fasiliteetit huomioitu.

Aamiainen monipuolinen ja maittava. Hyvin huomioitu erikoisruokavaliot. Suosittelen ehdottomasti käymään. Hintalaatu-suhde hyvä!

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää 311jannem
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanna K, Johtaja yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. tammikuuta 2018

Hyvä 311jannem,

paljon kiitoksia antamastanne arvostelusta! Arvostamme siihen käyttämäänne aikaa ja palautteenne on meille tärkeä. On ilo huomata, että viihdyitte vieraanamme työmatkallanne. Toivottavasti tapaamme pian uudelleen. Lämpimästi tervetuloa!

Ystävällisin terveisin,
Hanna Kiuru
General Manager
Klaus K Hotel

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. joulukuuta 2017

Meidät otettiin ystävällisesti vastaan, ja asiakaspalvelu olikin moitteetonta koko vierailumme ajan. Tyylikkäästi sisustettu hotelli hyvällä sijainnilla ydinkeskustassa. Aamupala oli poikkeuksellisen hyvä ja siinä korostui suomalaisuus. Kokonaisuutena tyylikäs ja hyvä hotelli, jonne tulisin uudestaankin.

  • Yöpyi: maaliskuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Laura H
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanna K, Johtaja yrityksessä Klaus K Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 22. joulukuuta 2017

Hei Laura H,

lämmin kiitos kommenteistasi! Oli mahtavaa lukea, että olitte tyytyväisiä ja vierailunne oli onnistunut. Toivotamme sinulle ja läheisillesi ihanaa joulua. Toivottavasti näemme pian uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Hanna Kiuru
General Manager
Klaus K Hotel

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja