Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Pataässä
Helsinki: Yöelämä – sijalla 67/84
Auki tänään: 20.00 - 5.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Aikaiasemmin,kun olen ollut siellä ystävieni kanssa, on ollut ihan mukavavaa.

Arvosteltu 1. toukokuuta 2018
ErjaV18
Tupaten täynnä ja laulajien taso kyseenalainen...

Kävimme lauantai-iltana kaveriporukalla pataässässä. Väkeä oli liikkeellä paljon, enpä ole ennen... lue lisää

Arvosteltu 24. tammikuuta 2017

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 9. heinäkuuta 2020

Pataässä on hyvä paikka, jos tykkää väkivaltaisista liivijengeistä. Tyly palvelu, joka kuuluu teemaan. Älä käännä selkääsi täällä kenellekkään. Väärä katse tupakkakopissa väärällä hetkellä ja rähinä on päällä.

8.7.2020 täällä ammuskeltiin.

Elämyspäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää Backlum C
Arvosteltu 1. toukokuuta 2018

Nyt emme päässeet edes sisälle poikani kanssa. Portsari ja narikassa oleva henkilö olivat erittäin tylyjyä. Olimme jonossa ja poikani meni sivummalle polttamaan tupakan, Siinä välissä minä olisin päässyt sisään,mutta jäin odottamaan häntä. Hän otti vielä yhden oluen repustaan. Siinä sitten odottelin. Kun hän vihdoin oli saanut juotua oluensa,menimme taas jonoon. Portsari päästi taas edellämme monia. Olimme olleet jo tunnin jonossa.

Tiedoksi,että tällä pojalla on pakko-oireita. Hän ei pääse kovin helpolla liikkeelle. On jo 30 v. On halunnut lähteä karaokea laulamaan, on komea poika, Hän ei ollut humalassa enkä minäkään. Olin juonut yhden oluen koko päivänä,mutta olin yrtittänyt saada häntä liikkeelle 12 tuntia. Emme päässeet Ullanlinnanmäelle ajoissa.Sitten ajateltiin,että nyt mentäis Pataässään. Pojan olisi pitänyt olla asumispalveluyksikössä illalla klo 21. Siksikin yritin kiirehtiä. Rupesin itkemään, kun tämä portsari sanoi, etten pääse sisälle, Hän ei todellakaan tajunnut, minkä työn olin tehnyt siihen mennessä. Lähdin pois ja tämä poika jäi yksin. Nyt ei vastaa puhelimeen eikä kukaan tiedä, missä hän on.Ei välttämättä osaa kulkea Helsingissä. Opettakaa näille portsareille psykologiaa ja ihmisten ymmärtämystä !!!

Elämyspäivä: toukokuu 2018
3  Kiitä käyttäjää ErjaV18
Arvosteltu 26. elokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Käännyimme jo ovelta pois todella tylyn portsarin vuoksi. Vaikutti erittäin sisäsiittoiselta paikalta ja portsarilla oli todella iso asennevamma. Onko liikaa pyydetty, että asiakastyössä olevat ihmiset kykenisivät kommunikoimaan asiakkaille asiallisesti?

Elämyspäivä: elokuu 2017
6  Kiitä käyttäjää TuroIdefix
Arvosteltu 1. toukokuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Kuvitellaanko, että ihmiset niin känässä ettei huomaisi, että kylmälaukusta säilytyksessä juomat viety. Eväät sentään oli jätetty..

Elämyspäivä: huhtikuu 2017
Kiitä käyttäjää MarjoS175
Arvosteltu 1. huhtikuuta 2017

Alkuillasta aikuiset (49-67v) lähtevät lähipubiin muutamalle. Kaikki hyvin, nuoret pitävät showta yllä. Olli (nimi ei ole muutettu)
kuitenkin (kavereistaan poiketen) törttöilee juomia kaadellen ympäriinsä. Pyydän häntä siivoamaan jälkensä ettei kukaan sotke itseään märällä penkillä. Se ei Ollia kiinnosta vaan hän jatkaa käsimerkeillä ja solvauksilla höystäen omaa tietään. Tässä on kotikasvatus kohdillaan. Kohtalo ? puuttuu peliin ja Olli liukastuu märällä (hänen kaatamansa oluet) lattialla pöytäni eteen. Noo toimin spontaanisti ja kaadan tuopin pohjat , nautiskellen,hänen päähänsä :) siinä kun oli sopivasti.

Olli ystävineen poistettiin paikasta ja minun seurue myös, vaikka minä ainoastaan tein "rikoksen". Jestas mikä paikka!

Elämyspäivä: huhtikuu 2017
1  Kiitä käyttäjää tarkkatytto