Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (359)
Suodata arvosteluja
359 tulosta
Matkailijoiden arvio
73
185
80
18
3
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
73
185
80
18
3
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1520/359 arvostelua
Arvosteltu 13. kesäkuuta 2018

Kiva, persoonallinen hotelli osavalla paikalla. Rauhallinen, mutta lyhyet matkat jokapuolelle, raitiovaunupysäkki lähellä, helppo operoida kauemmaksikin
Henkilökunta palvelualtista ja ammattitaitoista. Suosittelen lämpimästi

Vierailupäivä: kesäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää jiitee2016
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanne O, Palvelupäällikkö yrityksessä Original Sokos Hotel Albert vastasi tähän arvosteluunVastattu 14. kesäkuuta 2018

Hei!

Kiitos mukavasta palautteesta. Kiva kuulla että viihdyit Albertissa.

Tervetuloa uudelleenkin ja mukavaa kesää!

Ystävällisin terveisin,

Hanne Ojala
Vastaanotto / palvelupäällikkö
Original Sokos Hotel Albert

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. toukokuuta 2018

En ollu aikemmin vieraillu Albertissa ja yllätyin positiivisesti! Henkilökunta oli erittäin ystävällistä, huoneet siistit ja tosi mukava uudistus että minibaarit on nykyään tyhjennetty vierailijoiden omia eväitä varten. Aamupala oli myös erittäin maittava ja kattava! Se mikä jäi itseä kummastuttamaan oli se, kun pöydässä mainostetaan Kaffa Roasteryn kahvia niin aamiaisen kahvipisteellä ei oltu mainittu onko molemmat kahvit Kaffan vaiko jompikumpi, Otin itse kahvin kahvikoneesta enkä nyt sitten tiedä mitä kahvia se oli. Muutenkin kahvit & teen voisi merkata selkemmin.

Vierailupäivä: toukokuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää sheilavirkkunen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. toukokuuta 2018

Liikenteen menu kuului kovasti, vaikka oletin, että Bulevardilla ei voisi ajaa kovaa
Joka kerran, kun yövyn hotellissa ihmettelen, miksi kylpyhuoneissa ei ole lattiankuivainta? Laattojen saumaus oli jo nyt rikki.
Miksi muuten tämä kysely on vain englanninkielellä?

Vierailupäivä: toukokuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää annelaimio
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanne O, Palvelupäällikkö yrityksessä Original Sokos Hotel Albert vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. toukokuuta 2018

Hei Anne!

Kiitos palautteestasi. Laitan ideasi eteen päin. Meillä löytyy kyllä Helsingin karttoja tuosta meidän infopisteeltämme, missä on muutakin Helsinkiin liittyvää materiaalia. Harmi jos ei osunut silmääsi, tai emme osanneet neuvoa tässä.

Harmillista, että liikenne on teitä häirinnyt. Yleisesti ottaen tässä ei ole kova liikenne, mutta kadun puoleisiin alimpiin huoneisiin voivat liikenteen äänet kantautua. Kannattaakin aina toivoa huonetta ylemmistä kerroksista tai pihan puolelta, mikäli liikenne häiritsee.

Valitettavasti en osaa ottaa kantaa Trip Advisorin kielivalintoihin, sillä tämä ei ole meidän hallinnan alla.

Mukavaa kesän odotusta!

Ystävällisin terveisin,

Hanne
Vastaanotto / palvelupäällikkö
Original Sokos Hotel Albert

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. huhtikuuta 2018

Tilat oli siistit, huone toki vähän pieni kahdelle sängylle.
Perjantai aamun respan työntekijä ei ollut oikein asiakaspalvelutuulella. Mainitsin jääkaapista joka ei toimi ja hän lähes syyttävästi töksäytti, että

Vierailupäivä: huhtikuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
1  Kiitä käyttäjää welmamakio
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanne O, Palvelupäällikkö yrityksessä Original Sokos Hotel Albert vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. huhtikuuta 2018

Hei!

Kiitos palautteestasi.

Ikävä kuulla, että asiakaspalvelija ei ole ollut ystävällinen teitä kohtaan. Tarkoituksemme on tietysti tehdä vieraidemme olosta mahdollisimman mukava ja olen kovin pahoillani, että teitä kohtaan on käyttäydytty epämukavasti. Käymme palautteen läpi kyseisen henkilön kanssa, jotta jatkossa vältymme tällaisilta tilanteilta. Palautteenne on meille tärkeä.

Mukavaa päivän jatkoa! Toivottavasti annatte Albertille uuden mahdollisuuden.

Ystävällisin terveisin,

Hanne O
Vastaanotto / palvelupäällikkö
Original Sokos Hotel Albert

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. huhtikuuta 2018

Poor breakfast, asked for a room away from the elevators: got a room exctly opposite of the elevator and later got a call that I owed them 300 euros DESPITE the fact that the room was paid upon arrival. Won't go again. :D

Huonoin Sokos Hotel -kokemus Suomessa kaikin tavoin, melkein jo naurattaa. Aamiainen oli todella surkea verrattuna Tampereen (Torni & Ilves), Seinäjoen tai Oulun hotellien vastaaviin. Palvelu oli perustyltä. Meiltä kysyttiin huonetoiveita, toivoimme hiljaista sijaintia: saimme huoneen siivojien hissin edestä ja yöllä ei tullut nukuttua, koska sekä huoneista että kuului meluaja jostain resonoi basso/vastaavaa ääntä.

Kaiken huippu oli kuitenkin mieheni saama puhelu seuraavana päivänä, että MINÄ (huone oli siis mieheni nimellä ja olin mukana "S Cardin mahdollistamana seuralaisena") olen jättänyt maksamatta kolmensadan euron maksun. Mieheni selittöesä tilannetta linjan päästö vastattiin, että ei tarvitse hermostua. Huone tosiaan maksettiin heti tullessamme ja moka oli hotellin päässä.

Seuraavalle Helsingin reissulle valikoituu kyllä ihan mikä tahansa muu hotelli.

Vierailupäivä: huhtikuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Jenna A
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Hanne O, palvelupäällikkö yrityksessä Original Sokos Hotel Albert vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. huhtikuuta 2018

Hei Jenna,

Ikävä kuulla, että ette viihtyneet meillä.

Hotellimme huonekäytävä on melko lyhyt ja siellä on kolme hissiä, joten suurin osa huoneista on hissien lähellä. Pyrimme tottakai kuulemaan asiakkaiden toiveet mahdollisimman tarkoin ja toteuttamaan ne, mikäli tilanne sen salliin. Ikävää, että emme siihen tällä kertaa pystyneet.

Meillä ei tässä yökerhoa ole lähistöllä, joten en osaa sanoa mistä tuo basson ääni sitten on kantautunut. Mikäli huone ei jostain syystä ole vieraidemme mieleen, kannattaa tästä tulla aina kertomaan vastaanottoon samantien, niin voimme vaihtaa huoneen tai korjata ongelman, mikäli se on vain mahdollista. Haluamme tietysti, että vieraamme nukkuvat yönsä mukavasti häiriöttä ja viihtyvät meillä.

Huonelaskunne kanssa on tapahtunut inhimillinen virhe meidän puoleltamme, mutta huomasimme virheen ja tämä saatiin korjattua. Pahoittelen kuitenkin siitä teille aiheutunutta sekaannusta.

Mukavaa kesän odotusta!

Ystävällisin terveisin,

Hanne
vastaanotto / palvelupäällikkö
Original Sokos Hotel Albert

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja