Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Tunnelmallinen ravintola/pubi”

Ravintola Musta Härkä
Sijalla 1 517/1 808: Ravintolat Helsingissä
Keittiöt: Eurooppalainen, Intialainen, Pubi
Kuvaus: Musta Härkä. Ravintola Musta Härkä palvelee asiakkaitaan Helsingin Vallilassa. Olemme A-oikeuksinen, 150 asiakaspaikkainen, tunnelmallinen ja monipuolinen ravintola Helsingin Mäkelänkatu 52:ssa. Tarjoamme koko kattauksen, eli meiltä saat runsaan lounaan, monipuolisen ala carte tarjonnan, sekä rikkaan tapahtumatarjonnan!Katso kotisivumme ja tule viihtymään!
Arvosteltu 4. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Kiva paikka pysähtyä juomalle jos toisellekin Viikonloppuisin auki myös yökerhopuoli ja karaoke! Suosittelen käymään kaverien kanssa☺️

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää Rantamikael

Arvosteltu 11. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Viihtyisän oloisesta paikasta jäi huonohko maku. Sisääntullessa meille sanottiin että näyttää futista.....ja siihen näyttämiseen se jäikin. Karaoken vuoksi ei saanut ääniä peliin. Suomalaisstudio huomioiden menetys tuskin oli suuri mutta periaatteellinen. Ensi kerralla mennään peliä katsomaan muualle.

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää k1r1
Arvosteltu 15. joulukuuta 2018

Järjestyksenvalvojan tarpeetonta voiman käyttö oli järkyttävää ja hengenvaarallista. Järjestyksenvalvoja työnsi humalassa olevana mies (joka oli jo baarin ulkopuolella eikä kokeillut palata takaisin eikä aiheuttanut häiriötä muille ihmisille silloin) rintakehän niin, että hän kaatui selkällä lyöden pää asfalttiin. Olen lääkäri ja olen hoitanut potilaita, joilla oli päävammoja, ja tiedän kuinka vaarallista tämä vamma on. Tällainen tarpeeton väkivalta ja lihasnäyttö ovat epäammatillisia, hengenvaarallisia ja vaikka lakia vastoin. En tunne itsensä turvalliseksi Musta Härkä baarissa, enkä halua enää käydä, eikä paikka suositella kenellekään.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Samifit
Arvosteltu 15. joulukuuta 2018

Järjestyksen valvojalta perusteetonta ja liioiteltua voimakeinojen käyttöä. Päihtynyt asiakas (jota en tunne) oli jo poistettu kadulle eikä aiheuttanut sillä hetkellä ympärillä oleville ihmisille vaaraa eikä pyrkinyt enää sisään. Tästä huolimatta järjestyksenvalvoja tönäisi kadulla olevaa miestä rintaan niin, että hän kaatui selälleen iskien takaraivonsa asfaltiin. Jäin pohtimaan, miksi järjestyksenvalvoja toimi tässä tilanteessa näin?

Avainlauseita, joita järjestyksenvalvoja itse toisteli ympärillä asiaa ihmetteleville ihmisille olivat "mitä sä lässytät", "onks sul joku ongelma mun duunin kanssa?" ja "etkö tottele mun käskytystä?" Näistä syistä myös minulta estettiin sisäänpääsy.

Oma vaikutelma tämän tapauksen perusteella on, että Ravintola Mustassa Härässä käytetään harkitsemattomasti ja perusteettomasti voimakeinoja asiakkaita kohtaan. Vaikuttaa, että paikan oma järjestyksenvalonta itsessään aiheuttaa turvallisuusuhan asiakkaille. Suosittelen välttämään paikkaa!

Kiitä käyttäjää JaakkoJ67
Arvosteltu 14. joulukuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Todella ala-arvoista käytöstä teidän pokelta tänään... tarpeetonta väkivallan käyttöä humalaista ihmistä kohtaan josta aiheutui kyseisen ihmisen kaatuminen ja pään lyöminen asfalttiin. Kiltti mieheni kysyi pokelta miksi näin toimi eikä päässyt enää sisään konfrontoituaan väärin toiminutta henkilöä!?

Kiitä käyttäjää LaraH1067

Ravintola Musta Härkä – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Musta Härkä? Jaa kokemuksesi!