Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Varma valinta”

Keittiöt: Meksikolainen
Alue: Kampinmalmi
Alue: Kampinmalmi
Arvosteltu 15. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olen useamman kerran käynyt täällä syömässä ja toimii. Hinta-laatusuhde kohillaan, Ruoka 5/5 ja palvelu 6/5 vahva suositus!

Käyntipäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää samim765

Arvosteltu 24. kesäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Erinomaisen makuiset burritot! Loistava asiakaspalvelu! Monipuolinen valikoima ja kohtuuhintaiset ruuat! Suosittelen todella kovasti!

Käyntipäivä: kesäkuu 2020
Kiitä käyttäjää jasminbal
Arvosteltu 13. tammikuuta 2020

Oikein kelepo apetta. Tultiin kuoman kanssa hesassa käläsemään ja ohimennen päätettiin poiketa mehikolaiselle. Kokonaisuudessaan aevan mahtava 5/5 internätiönaalikokemus. Henkilökuntakin mukavaa ja tykkäsi turista. :)

Käyntipäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää Torsti7
Arvosteltu 13. tammikuuta 2020

Kävimme kaverini kanssa lounasbuffetissa. Ruoka oli vähintäänkin odotuksiemme arvoista, täytteitä tortilloihin ja tacoihin oli todella monipuolisesti ja ruoka maistui itse tehdyltä. Mukava henkilökunta teki ruokailusta vieläkin mukavampaa. Suosittelen lämpimästi!

Käyntipäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää Eetu L
Arvosteltu 28. joulukuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hyvä ruoka ja erittäin ystävällinen palvelu kohtuulliseen hintaan. Ruoka perinteistä texmexiä maukkaasti maustettuna.

Käyntipäivä: joulukuu 2019
Kiitä käyttäjää mlaatu

Suburritos – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Suburritos? Jaa kokemuksesi!