Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
aMazed Games

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 1. helmikuuta 2020

Mulla oli synttärit helmikuussa ja mentiin kaverin kaa aMazed escape roomiin kauhu teema huoneeseen. Oli tosi jännittävää ja myös pelottavaa samaan aikaan. Arvoitukset oli myös tosi haastavia välillä ja piti ajatella laatikon ulkopuolella. Itse olen tosi tyytyväinen kokemukseeni ja aijon käydä uudestaan ainakin monta kertaa vielä. 6/5

Elämyspäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää ZapJolteon
Arvosteltu 5. tammikuuta 2020

Pienten lasten vanhemmille loistava tunnin mittainen pään tyhjennys. Arkiaskareet, työ ja opiskelu unohtuu täydellisesti tunnin ajaksi, kun ajattelee vain ulospääsyä.

Elämyspäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää Koskim44
Arvosteltu 11. marraskuuta 2019

Päästiin sitten kahlekuninkaina ulos pakohuoneesta. Ystävällinen palvelu. Hauska kokemus, jota suosittelen lämpimästi.

Elämyspäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää aimokorventausta
Arvosteltu 24. lokakuuta 2019

Nostan esiin huippuhuoneen, joka on hyvin erilainen kuin muut. Huone pelataan about 99% pilkkopimeässä. Tässä pelissä on ehkä hyvä olla aiempaa kokemusta jo pakohuoneiden pelaamisesta, helpottaa kummasti itse pelaamista ja tottakai hyvää oloa pimeydessä, jossa ei ole mitään pelottavaa. Tämä on ilmeisesti poistumassa firmalta, mutta ehdotan ottaa yhteyttä firmaan ja kysyä pääseekö tätä vielä pelaamaan. Itse toivoisin, että tämä pääsisi esille ja saisi paljon kävijöitä, koska kuuluu helsingin parhaimpiin peleihin ehdottomasti.

Firmalla on ollut Helsingin laadukkaimmat pelit ja käyttää paljon uutta tekniikkaa, toki myös numerolukkoja ja kauhuhuoneissa saattaa joutua jopa käsirautoihin. Erityisesti suosittelen kauhuhuoneita niille, jotka uskaltavat lähteä niitä pelaamaan ja erityisesti näyttelijöiden kanssa. Mikään huone ei ole ollut pettymyksen arvoinen, vaan kaikissa on ollut tekemistä ja tuottanut ilon pelata. Jatkossa lisää samanlaista ja toki uusia ja upeita huoneita. Kiitokset!

Elämyspäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää Pakohuone
Arvosteltu 10. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Saimme lahjaksi kahden hengen pakoilun ja peliin oli helppo lisätä muita 20€/hlö lisähinnalla. Pyysimme tuttavapariskunnan mukaan. Lahjakortti oli hankittu liikkeeltä suoraan ja pelin varaus, lahjakortin hyödyntäminen sekä pelaajien lisääminen toimi nettisivuilla vaivattomasti ja hyvin ohjeistetusti. Meillä kaikilla oli jonkin verran kokemusta pakohuonepeleistä, mutta ei liialti. Peli oli meille juuri sopivan haastava, välillä etenimme nopeasti ja joissain pysähdyimme pidemmäksi aikaa. Sekä lavastuksessa että vihjeissä oli käytetty hyvin luovuutta. Jäi todella hyvä ja energinen fiilis!

Elämyspäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää SandAnth