Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Ryhmälle toimiva erillinen tila”
Arvostelu: Ravintola KuuKuu

Hintaluokka: 0 $ - 162 $
Lisätietoja ravintolasta
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Reservaatit
Alue: Kampinmalmi
Kuvaus: Ravintola KuuKuu, Helsinki - Baari & keittiö Töölön sydämessä. Ravintola KuuKuu on kotimainen kortteliravintola Helsingissä, jossa tehdään hyvää ruokaa perinteisistä mauista modernilla keittotaidolla. Meille voi tulla syömään pitkällä kaavalla tai nauttimaan viihtyisän baarin puolelle laatujuomista sekä omassa keittiössämme valmistettuja, sopuhintaisia pikkuannoksista. Kesän koittaessa tilamme laajenevat aurinkoiselle terassille, johon voi pysähtyä ruokailemaan tai vaikka vain lasilliselle. Meillä on myös kaksi kabinettia kokouksia, perhejuhlia ja muita yksityistilaisuuksia varten.
Arvosteltu 10. helmikuuta 2019

Olimme 15 hengen ryhmän kanssa syömässä ja meille oli varattuna erillinen tila, joka toimi tarkoitukseen mainiosti. On eristetty vain verholla käytävästä, jossa kuljetaan vessaan ja tarjoilijat keittiöön, joten suuria salaisuuksia siellä ei voi käsitellä, mutta rentoon oleiluun sopiva. Palvelu toimi hienosti, vaikka ravintola oli täynnä. Olimme tilanneet ruoat ennakkoon ja itse syömäni Helsinki Menu oli maukas ja erittäin runsas.

Käyntipäivä: helmikuu 2019
    • Ruoka
1  Kiitä käyttäjää NinaTravelling16
  • Lisää kieliä

Arvosteltu 8. helmikuuta 2019

Ihana ravintola keskellä Töölöä, ja erityisesti palvelu oli erittäin miellyttävää. Ruoka oli hyvää, omat menumme pääruaat erinomaiset, mutta jälkiruoka oli aika mitäänsanomaton, josta syytä tähtiä viiden sijaan neljä.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Traveller_Fin_10
Arvosteltu 20. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Erittäin hyvä vegaaniruoka ja itselleni paljon uusia makuelämyksiä. Lisäksi ystävällinen palvelu ja viihtyisä ympäristö.

1  Kiitä käyttäjää HannuR1980
Arvosteltu 20. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Todella viehättävä paikka, jossa on erinomainen ruoka ja palvelu. Nautimme Helsinki menuun erinomaisen luomu Rieslingin kanssa ja olimme erittäin tyytyväisiä. Suosittelemme kokeilemaan.

Kiitä käyttäjää enjoyer2015
Arvosteltu 6. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

KuuKuu on sekä korttelibistro, että laadukas ruokaravintola. Ruoka on hyvää ja pieteetillä tehtyä, ja palvelu välitöntä ja helppoa.

Suosittelen lämpimästi!

Käyntipäivä: toukokuu 2018
Kiitä käyttäjää LauraLaa

Ravintola KuuKuu – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Helsinki, Uusimaa

Oletko käynyt kohteessa Ravintola KuuKuu? Jaa kokemuksesi!