Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Blinit”

Ravintola Meripaviljonki
Tee pöytävaraus
Bookatable
Sijalla 178/1 777: Ravintolat Helsingissä
Arvosteltu 15. helmikuuta 2020

Hieno maisema.Hyvä ruoka. Tunnelmallinen ravintola jossa ei ollut yhtään hälyisää.Kaikki muuten ihan hyvin, mutta palvelu oli todella hidasta. Tarjoilija oli kyllä ystävällinen kun sitten joskus tuli meidän pöytään. Kahden ruokalajin syömiseen meni kolmetuntia. Alku ja pääruuan väli oli lähes tunti, mikä on ihan liikaa.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
1  Kiitä käyttäjää KaisaH180

Arvosteltu 13. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Hieno paikka upeinene näkymineen joka puolelle mihin vain silmäili. Kiva vastaanotto, upea palvelu tarjoilijattarelta, hyvä ja maistuva ruoka. Tuli tunne, että täällä pidetään asiakkaasta huolta alusta loppuun ja toivotetaan aidosti tervetulleeksi uudestaan. Ensimmäinen käyntini, muttei varmasti jää ainoaksi.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää tontsa2017
Arvosteltu 12. helmikuuta 2020

Ruoka oli erinomaista mutta tarjoilu ei toiminut. Ruoat ja alkujuoma oli tilattu etukäteen mutta esim. kuoharilasit vietiin pois vaikka pullossa oli vielä juotavaa. Ruokajuomia ei kysytty ja vasta kun ruoat olivat jo pöydässä piti itse kysyä että saisiko viiniä. Ei kiinnostanut tarjoilijoita yhtään meidän seurue.

Käyntipäivä: tammikuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää 331hellu
Arvosteltu 12. helmikuuta 2020

Erittäin hyvä ja laadukas prunssi, jossa aivan uutena kokemuksena kraavi hauki, jota kaikki luulimme siiaksi.
Palvelu nopeaa ja ystävällistä.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää Patsku10
Arvosteltu 29. syyskuuta 2019

Olen olen useasti käynyt ruokailemassa teillä erilaisten työhön liittyvien tapaamisten merkeissä. Ensimmäinen kerta oli kuitenkin nyt, kun oli tällainen hyvillä esiintyjillä kruunattu ilta - kiitos siitä. Oli todella upeat esiintyjät ja musiikki, jota nautinnolla kuuntelimme puolisoni kanssa hyvän ruuan ja viinin kanssa. Palvelu oli hyvä, kiitos erityisesti pöytäämme palvelleelle nuorelle naiselle. Tällaisia tapahtumia lisää kiitos.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää MaraTapa

Ravintola Meripaviljonki – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Meripaviljonki? Jaa kokemuksesi!