Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erinomainen ruoka ja ystävällinen palvelu”
Arvostelu: Parrilla Espanola

Parrilla Espanola
Sijalla 259/1 808: Ravintolat Helsingissä
Keittiöt: Espanjalainen
Lisätietoja ravintolasta
Ruokailuvaihtoehdot: Varaukset
Alue: Kampinmalmi
Arvosteltu 5. elokuuta 2020

Söimme kolme ruokalajia ja kaikki olivat loistavia. Ihana tapaslautanen ja liharuoka sekä suussasulava jälkiruoka. Palvelu ystävällistä, ympäristö miellyttävä.

Käyntipäivä: elokuu 2020
Kiitä käyttäjää Ikuinen_matkailija

Arvosteltu 2. maaliskuuta 2020

Parasta oli viini ja manchego-juusto. Muuten olimme pettyneitä.Tapas alkupalat oli purkista ja mauttomia. Lihavartaan lihat oli ylikypsiä ja kuivia, kastike ja peruskakku oudon makuisia. Emme voi suositella.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää Lovethegreatfood
Arvosteltu 22. marraskuuta 2019

Olen ehkä hieman huono arvostelemaan ravintolaa, sillä kävin ravintolassa "pakotettuna" suuremmalla ystäväporukalla ja olin ainut seurueestamme, joka ei syö lihaa. Alun tapas-lautanen oli ihan mukava, mutta kovin yllätyksetön. Ystävä söi lihat, minä muut tapas-lautaselta. Päädyin ottamaan pääruoaksi kuhaa, ja annos oli pettymys. Kala oli järkyttävän kuivaa ja mautonta. Vihannekset kalan kanssa muistuttivat lähinnä huoltoaseman annosta. Sorbetti toimi jälkiruokana, mutta en tiedä voiko siinä epäonnistuakaan. Ystävien lihaisat annokset eivät myöskään ulkonäöllään vakuuttaneet, mutta moni kehui makua hyväksi.

Palvelusta sekä mukavan rennosta tunnelmasta plussaa ravintolalle.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Tiiainen
Arvosteltu 12. lokakuuta 2019

Kun lista ja atmosfääri on se mikä myy jöö keittiölle ja salille tehtäväksi toimittaa. Ja toimitti ne. Kiitos, tästä jäi hyvä mieli.

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää P-ManV90
Arvosteltu 29. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Aivan huikea ravintola. Lähestulkoot paras liha mitä olen syönyt. Palvelu oli juuri niin hyvää mitä pitikin ja ruoka oli todella hyvää. Tulen käymään varmasti uudestaan ja suosittelemaan muillekkin.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää sirollil

Parrilla Espanola – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Parrilla Espanola? Jaa kokemuksesi!