Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (755)
Suodata arvosteluja
755 tulosta
Matkailijoiden arvio
307
267
116
37
28
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
307
267
116
37
28
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
3338/755 arvostelua
Arvosteltu 27. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hotelli on ihanalla tavalla kohottava. Sisustuksessa on kauniita yksityiskohtia. Kuntosali viihtyisä ja asiallinen kuplavesitarjoiluineen. Allas pieni, mutta kiva. Huone aika perushuone, kuitenkin tuotteista superiorissa plussaa. Aamupala runsas, mutta tungosta oli sunnuntaina 9:30 (osalle ei istumapaikkoja). Vinkki: en suosittele illalliselle ko. hotellin ravintolaa (jota en tässä arvioi).

Yöpyi: maaliskuu 2018, matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää MatkatoimistoMakinen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
clhelsinki, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. maaliskuuta 2018

Hei MatkatoimistoMakinen,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Upeaa että viihdyitte meillä, suurimmalta osin. Kiitos kun mainitsit hotellin modernin sisustuksen, allas- ja sauna-alueen Helsingin katolla sekä maistuvan Clarion aamiaisen. Toivon myös että olette ollut yhteydessä ravintolan henkilökuntaan liittyen illalliseenne.

Toivottavasti palaatte vielä uudestaan meille Clarion Helsinkiin.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hotelli sijaitsi tarpeisiimme nähden erinomaisella paikalla. Kaiken kaikkiaan palvelut vastasivat hyvin ryhmämme tarpeita. Huoneet olivat siistit ja näkymät päätä huomaavat. Aamiainen oli hyvä, samoin kokoustarjoilu ylitti makunsa osalta odotukset. Ainoa miinus oli, että respassa sai jonottaa joka kerta.

Yöpyi: maaliskuu 2018, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää TeeMikko
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
clhelsinki, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. maaliskuuta 2018

Hei TeeMikko,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Olipa hienoa että viihdyitte meillä Clarion Helsingissä, suurimmalta osin. Kiitos kun mainitsit huoneet ja näkymät sekä maistuvan aamiaisen. Olen pahoillani että vastaanotto ruuhkautui ja jouduit odottelemaan palvelua. Toki jos hotelli on täynnä näin voi tapahtua mutta olet oikeassa, kyllä parannettavaa on.

Toivottavasti palaatte vielä Clarion Helsinkiin, joko kokoustamaan tai vapaa-ajan reissulle.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. maaliskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Huone oli kaunis, valoisa ja hyvän kokoinen. Saimme huoneen näköalalla 12. kerroksesta. Asiakaspalvelu oli todella hyvää respassa sekä ravintolassa. Pysäköinti sijaitsi 5 min kävely matkan päässä ja toimi hyvin. Ylimmän kerroksen sauna ja ulkouima-allas olivat kohokohta!

Yöpyi: helmikuu 2018, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää Julia H
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Jenni-Maria_Satopaa, Front Office Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. maaliskuuta 2018

Hei Julia H,

Kiitos ihanasta palautteestanne ja mahtavaa kuulla, että viihdyitte meillä ja nautitte upeista maisemista.
Erityisesti mieltäni lämmittää, että olette huomanneet iloisen henkilökuntamme mahtavan palvelualttiuden ja olemme päässeet todistamaan teille mitä Clarionin palvelu on.

Lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Aurinkoisin terveisin,

Jenni-Maria Satopää
Welcome Office Manager
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 13. maaliskuuta 2018

Uima-allas/saunatilat ovat aivan järkyttävät. Allas on ulkona ja vesi on kylmää. Naisten pukuhuoneessa joutui jonottamaan lokeroiden vapautumista sekä suihkuun pääsemistä. Saunassa ihmiset istuvat kuin sillit suolassa iho ihoa vasten. Pukkareiden lattiat lilluivat vedestä ja osa käveli siellä ulkokengillä ja osa paljain varpain. Rentouttava kylpyläkokemus vaihtui siihen, että en päässyt suihkuun, en mahtunut saunaan enkä halunnut mennä uimaan. Kaikenkaikkiaan kylpylätilat ovat aivan liian pienet niin isolle hotellille. Huone oli myös suuri pettymys. Olimme etukäteen toivoneet huonetta korkealta ja sen sijaan saimme huoneen 4 kerroksesta ja näkymät suoraan viereisiin huoneisiin. Aamupala on myös äärimmäisen huonosti organisoitu. Tarjolla oli hyvin ruokaa ja aamupala oli itsessään ihan hyvä, mutta taas kerran sai vapautuvia pöytiä odotella, koska ihmisiä oli aivan liikaa tiloihin nähden. Astioita kerääviä tarjoilijoita sen sijaan oli liian vähän ja pöydät olivat likaisia ja kiireen takia aterimet konkreettisesti tipahteli tarjoilijoiden käsistä. Yleisesti ottaen hotellin konsepti ei vain ole toimiva, mikä on sinänsä kovin harmi, kun 16 kerroksessa oleva Sky Bar on ihan hieno paikka.

  • Yöpyi: maaliskuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää VeeraK153
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
clhelsinki, Asiakassuhdepäällikkö yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. maaliskuuta 2018

Hei Veera,

Kiitos kun käytit palautteen lähettämiseen.

Hotellin ollessa täysi saunojia on paljon ja ymmärrän hyvin että isommat saunatilat olisivat tervetulleet. Pidennämme sauna- & uima-altaan käyttöaikaa, jotta kaikki halukkaat mahtuisivat paremmin, mutta toki tietyt ajat ovat aina suositumpia. Kiitos myös palautteestasi liittyen aamiaiseen & huonetoiveeseen. Teemme jatkuvasti töitä jotta saisimme aamupalan organisoitua mahdollisimman sujuvaksi ja yritämme toteuttaa asiakkaiden huonetoiveita, mutta valitettavasti emme kaikkia aina ylempiin kerroksiin. Olen pahoillani että emme siinä onnistuneet.

Olet oikeassa, parannettavaa on toki paljon mutta meillä on mahtavaa henkilökuntaa ja yhdessä varmasti saamme asiat toimimaan.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. maaliskuuta 2018

Varasimme tilavan delux-huoneen, josta oli upeat näköalat. Huone oli moderni ja viihtyisä korkeimmissa kerroksissa. Huoneen varustelutaso oli hyvä ja sänky erittäin mukava. Huoneen siivoamisessa olisi kuitenkin hieman parantamisen varaa.

Hotellin aulahenkilökunta oli ystävällistä ja tehokasta. Muutoin ihmetyttää hotellin palvelukulttuuri, jossa ei näy mitenkään asiakkaiden henkilökohtainen huomiointi.

Allas ja erityisesti pukuhuone- ja saunatilat olivat vierailun suurin pettymys. Tilojen huonolla suunnittelulla oli pilattu hieno mahdollisuus ja asiakaspotentiaali. Altaalla ei ollut palvelua/siistijöitä ja systeemi oli jopa kaoottinen, kun ahtaiden tilojen kapasiteetti ylittyi vilkkaimpana aikana. Ei kunnollista ohjeistusta tai palvelua, mikä aiheutti kaikissa hämmennystä. Allas sulkeutuu omituisesti klo 11 ja avautuu vasta illalla.

Aamiainen oli myös pettymys, jossa näkyi myös palvelukulttuurin ja valikoiman puute. Liikaa valmisruokaa ja tarjoilu oli järjestelty epäloogisesti, joten ruokailusta tuli hidasta ja stressaavaa. Tässä olisi ollut hyvä brunssipotentiaali.

Hotellin sijaitsee upealla paikalla ja hyvien kulkuyhteyksien päässä ydinkeskustasta. Perheiden sijaan suositus pariskunnille, ystäväporukoille tai liikematkaajille.

  • Yöpyi: maaliskuu 2018, matkusti puolison kanssa
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää SuoFin
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
clhelsinki, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. maaliskuuta 2018

Hei SuoFin,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Olipa mahtavaa kun viihdyitte ja piditte deluxe-luokan huoneen sisustuksesta ja tyylistä. Suurkiitos myös kun mainitsit miten ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua sait vastaanotosssa.

Olen pahoillani että huonesiivouksessa oli vielä puutteita ja allas/sauna-alue ei vastannut toiveitanne. Toki kun hotellissa on täyttä niin käyttäjiä on paljon, mutta olet aivan oikeassa kyllä palvelussamme on aina parantamisen varaa.

Toivottavasti palaatte vielä uudestaan Clarion Helsinkiin, oikein hyvää kevään odotusta.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja