Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (819)
Suodata arvosteluja
819 tulosta
Matkailijoiden arvio
334
296
122
38
29
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
334
296
122
38
29
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1116/819 arvostelua
Arvosteltu 15. lokakuuta 2018

Tarjolla olivat raikkaat posittivisesti erilaiset salaatit ja hyvintehdyt lämpimät ruoat buffet-pöydästä. Tähän vielä hyvä palvelu niin ei voi muuta vaatia. Tilat olivat vaaleat mikä lisäsi tilan tuntua huomattavasti

Vierailupäivä: lokakuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Culture501122
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. lokakuuta 2018

Hei Culture501122,

Kiitos upeasta palautteesta! Olipa mahtavaa lukea että lounas maistui ja palvelu oli ystävällistä, niin kuin Clarionissa pitääkin. Laitoin palautteesi eteenpäin myös ravintolalle & keittiölle, ovat varmasti mielissään. Tervetuloa takaisin nauttimaan hyvästä ruosta & rennosta ilmapiiristä.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. lokakuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Juhlimme täällä poikaystäväni syntymäpäivää. Palvelu oli erinomaista - saimme juhlan kunniaksi huoneen korkealta upealla näköalalla. Alakerran aulabaari on kiva ja yläkerran näköalabaari upea! Huoneissa olevat Ritualsin tuotteet saavat ison plussan.

Ainoastaan ala-kerran ravintolan palvelussa on petrattavaa. Palvelu oli vähän kaaosmaista ja hätäistä vaikka ravintolassa ei ollut hirveästi asiakkaita. Tarjoilija esim. unohti tilauksemme. Ruoka oli ihan hyvää.

Vierailupäivä: syyskuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää 273inae
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. lokakuuta 2018

Hei Ina E,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Olipa mahtavaa että viihdyitte ja saitte huoneet kivoilla näkymillä. Kiitos myös kun mainitit ystävällisen palvelun sekä uudet Rituals tuotteemme. Olen pahoillani että ravintolassa kaikki ei sujunut aivan toivotulla tavalla, otamme tästäkin varmasti oppia. Toivottavsti palaatte vielä uudelleen Clarion Helsinkiin.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 14. lokakuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Hotellin henkilökunta oli mahtava! Erityiskiitos baarin Danielille, joka teki parhaimman Bloody Maryn mitä olen ikinä saanut! Toisen baarin Katja oli myös huipputyyppi. Asiakaspalvelu oli 10/10! Huone oli tosi kiva myös. Kiitos!

Vierailupäivä: lokakuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää KatjaHak
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. lokakuuta 2018

Hei KatjaHak,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Mahtavaa että viihdyit meillä ja nautit palvelusta! Kiitos ennen kaikkea kun mainitsit Danielin & Katjan, molemmat ovat uskomattomia ammattilaisia ja edustavat Clarionia parhaalla mahdollisella tavalla...Toivottavasti palaat vielä uudelleen Clarion Helsinkiin.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. lokakuuta 2018

Huone oli tylsä ja persoonaton. 9. kerroksen näköalat huoneesta olivat huikeat, mutta eivät pelastaneet kylmää ja jopa kliinistä fiilistä. Huoneessa ei ollut juurikaan kaappitilaa vaatteille ja sängyn sijoittelu suhteessa televisioon oli outo.
Uima-allas oli meidän makuumme liian viileä ottaen huomioon, että sinne päästäkseen täytyy kulkea käytännössä ulkoilmassa kun allasalue ei ole katettu. Saunaosasto oli hieman epäsiisti, johtuen varmaan asiakasmäärän runsaudesta.
Aamupala seurasi hotellin persoonatonta ja kolkkoa fiilistä. Aamupalavalikoima oli runsas, mutta laatuun voisi panostaa valikoiman määrän sijaan enemmän.
Hotellia vastapäätä on kiva pubi, Huutokonttorin kanttiini, jonne kannattaa ehdottomasti suunnata hotellin oman ravintolan sijaan lasilliselle illalla.

Vierailupäivä: lokakuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää CarMar76-80
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. lokakuuta 2018

Hei CarMar76-80,

Kiitos yöpymisestä ja kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen.

Harmillista että ette viihtyneet kaikin puolin ja että ilmapiiristä jäi hieman kliininen vaikutelma. Hotellin suunnittelussa & sisustuksessa on käytetty modernia pohjoismaista linjaa ja ymmärrän mielipiteenne.

Toivottavasti palaat vielä toiste meille Clarion Helsinkiin.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 29. syyskuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Erinomainen henkilökohtainen ja huomioiva kokemus. Saamamme palvelu sekä varauksen että sisäänkirjautumisen yhteydessä olivat erinomaisia. Kaikella tavalla erinomainen kokemus. Kiitos osaavalle tiimille

Vierailupäivä: syyskuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää 90artoh
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. lokakuuta 2018

Hei 90artoh,

Mahtavaa että viihdyit ja kiitos kun mainitsit ystävällisen palvelun jo varatessasi sekä sisäänkirjautuessa. Terveiset kaikilta meiltä Clarion Helsingistä ja toivottavasti palaat vielä uudestaan tänne Jätkäsaareen.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko Asikainen
Clarion hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja