Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (926)
Suodata arvosteluja
926 tulosta
Matkailijoiden arvio
387
325
137
46
31
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
387
325
137
46
31
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1419/926 arvostelua
Arvosteltu 25. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Respan tilat kauniit ja modernit.
Meillä oli standardi huone kerroksesta 14. Huone oli tosi pieni ja persoonaton. Näkymä ruoholahden suuntaan - työmaata ja kerrostaloja. Sänky oli ihanan pehmeä. Tyynyt muhkeat, mutta huono nukkua. Ratikoiden ääni kuului ylös asti huoneisiin.
Saunaosaston pukutila ahdas, lukolliset kaapit oli vaikea saada hallintaan ja niitä oli vähän. Saunasta oli suora näkymä lasiseinän läpi suihkuihin mikä oli hieman ahdistavaa. Pefletit loppuivat kesken. Pesuaineet hyväntuoksuisia. Pyyhkeet paksuja ja pehmeitä. Kattouima-altaaseen paleltuu. Laita ainakin pipo päähän. Vesi haalean lämmintä ja tuuli tuiversi altaaseen. Aamiaisesta annan täydet pisteet. Se oli monipuolinen ja herkullinen. Liikkujille löytyy kuntosalilta välineitä ja puolapuille pääsee roikkumaan ja venyttelemään.
Huikeiden odotusten vuoksi tulos jäi kuitenkin hivenen latteaksi.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
1  Kiitä käyttäjää Kalasatama
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. maaliskuuta 2019

Hei Kalasatama,

Kiitos palautteen lähettämisestä. Hienoa että viihdyitte vaikka kaikki ei täysin vastannutkaan toiveitanne. Meiltä löytyy eri huoneluokkia, joiden koko ja set-up toki vaihtelee, mutta yleisilme on moderni ja pelkistetty. Kiitos myös kun mainitsit maistuvan aamiaisen sekä pehmeät sängyt. Pipo on usein tarpeen tähän aikaan vuodesta altaalla, siellä voi käydä aika viima. Tarkoitus on tarjota erilainen uintikokemus mutta ymmärrän kyllä että talvella veden lämpötila voi tuntua viileältä, vaikka olisikin 27C.

Toivottavasti palaat kuitenkin vielä meille Clarion Helsinkiin.

Ystävällisin terveisin,

Jarkko
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ystävän kanssa olimme superiorhuoneessa, kerros 13. Näkymät huoneesta olivat upeat, varsinkin illalla.
Gluteeniton aamiainen oli todella hyvä, koska tarjolla oli paljon erilaista. Skyroom oli ehkä vielä piste iin päälle, sekä 16 kerroksessa oleva uima-allas. Tänne on päästävä toistekin.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää 14liinak
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 25. maaliskuuta 2019

Hei 14liinak,

Kiitos mahtavasta palautteesta. Upeaa että viihdyit ja ehdit nauttimaan näkymistä Helsingin iltavalaistuksessa. Kiitos myös kun mainitsit maistuvan gluteenittoman aamiaisvalikoiman sekä Sky Room baarin. Tervetuloa takaisin, Jarkko, Guest Relations

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olimme hotellissa viettämässä syntymäpäivääni ja kahden keskitä aikaa. Hotellihuoneemme oli 13 kerroksessa ja näkymät etelään olivat upeat. Olin odottanut enemmän huoneiden siisteydeltä, edellisten jäljiltä oli pähkinöitä ja pölyä näkyvissä. Huoneessa ei myöskään jatkunut muualla oleva skandinavinen teema. Spa osasto oli valitettavan pieni ja säilytyskaappeja oli vähän, muuten kiva kokemus vaikka viima kattoaltaalla onkin kova. Aamiaista odotimme paljon mutta aamiaissali oli huonosti järjestelty, meluisa ja tupaten täynnä. Ei siis kovinkaan rentouttava tai rauhallinen kokemus, vaikka aamiainen olikin hyvä.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Lauramaren
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. maaliskuuta 2019

Hei Lauramaren,
Kiitos palautteestasi ja että valitsitte Clarion Hotel Helsingin. Olen pahoillani puutteista huoneen siisteydessä sekä aamiaisen ruuhkaisuudesta. Toki kun aamiasella on paljon asiakkaita samaan aikaan, näin voi käydä. Mutta olet oikeassa, aina on parantamisen varaa. Toivottavsti palaat kuitenki vielä meille.

Ystävällisin terveisin,
Jarkko
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. maaliskuuta 2019

Hotellissa on selkeästi kiinnitetty huomiota veiraiden viihtyvyyteen ja kaikki on tehty ajatuksella. Hissien vieressä ei huoneita ja huoneiden ovet todella hyvin eristetty. Mistään ei kuulu ylimääräisiä ääniä. Vaikka hotelli on kulmikas, niin ikkunat laitettu siten, että ylimääräiset silmäparit eivät häiritse. 16 kerroksessa upeat näköalat baarista. Siellä myös hieno sauna ja allas, josta näet koko matkan alas lasilattian läpi. Kaikki vaan on kohdaallan.

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää TomiJ
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. maaliskuuta 2019

Hei TomiJ,
Kiitos mahtavasta palautteesta. Olipa hienoa lukea että ehditte nauttimaan 16. kerroksen sauna/allas-tiloista sekä rauhaisasta tunnelmasta kerroksissa. Tervetuloa takaisin, Jarkko, Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hotellin alabaarissa oli tarjolla lounasaikaan lohikeitto. Täysi kymppi keitosta ja palvelu oli erittäin ystävällistä. Tarjoilija kertoi, että lohikeittoa on heillä tarjolla 3 kertaa viikossa, koska se on niin suosittu. Enkä ihmettele!

Vierailupäivä: maaliskuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
Kiitä käyttäjää MattiM241
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info C, Guest Relations Manager yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 19. maaliskuuta 2019

Hei MattiM241,
Kiitos upeasta palautteesta ja varsinkin kun mainitsit Living Room baarin palvelun sekä maistuvan keiton. Toivottavasti palaat vielä Jätkäsaaren Clarioniin. Ystävällisin terveisin, Jarkko, Clarion Hotel Helsinki.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja