Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (1 127)
Suodata arvosteluja
1 127 tulosta
Matkailijoiden arvio
453
394
172
68
40
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
453
394
172
68
40
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
2025/1 127 arvostelua
Arvosteltu 2. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Muutama asia kaipaa parannusta. Ensimmäisenä kovat jonot respaan ja logiikka puuttui täysin (4 tiskiä joista kolmeen 1 jono ja yhteen erikseen toinen jono) joten sisäänkirjautuminen ei ollut varsinainen nautinto. Toiseksi kahden hengen huoneessamme oli vain yksi iso pyyhe. Yritin noin 45minuutin aikana soittaa respaan usean kerran mutta valitettavasti puheluun ei vastattu. Saimme lopulta pyyhkeen siistijältä tosin. Myös kahvikupit olivat pölyiset joten ei ihan hetkeen vaihdettu.

Pääosin kuitenkin siisti, aamupala ok ja henkilökunta myös melko ystävällistä. Sänky oli oikein hyvä ja tyynyt etenkin miellytti. Lisäksi sauna osasto todella kiva, tosin lukollisia kaappeja oli suhteessa saunojiin liian vähän ja jotkut kaapit jumiutuvat kiinni. Myös toiveeni yläkerroksen huoneesta ja kylpyammeesta toteutui joten siitä plussaa

Lähinnä omaa kokemusta latisti pitkä jonotus saapuessa sekä pyhkeen puuttuminen tai lähinnä se ettei puhelimeen vastattu, muuten mielestäni asiat oli ihan mallillaan.

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Rapunen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info Clarion Hotel Helsinki, Guest Services / Front Office yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. elokuuta 2020

Hei Rapunen,

Kiitos kun olit vieraanamme!

Pyrimme parhaamme mukaan kehittämään check-in-prosessejamme sulavammiksi ja selkeämmiksi, suuria saapujamääriä paremmin palveleviksi. Vilpittömät pahoittelut, että kiireen vuoksi ei puheluusi kukaan vastaanotossa ehtinyt vastaamaan. Niin vastaanottoa kuin huonesiivousta koskevat huomiosi tullaan viemään eteenpäin kyseisistä osastoista vastaavien henkilöiden tietoon.

Ihana kuulla, että toiveesi korkeasta kerroksesta ja kylpyammeesta toteutuivat! Toivottavasti tulet meille toistekin nauttimaan upeista maisemista ja rentouttavista kylpyhetkistä.


Lempeää loppukesää sinulle toivottaen,

Johanna
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 31. heinäkuuta 2020

Vaikka kovasti haluaisin pitää Clarionista, niin suunta on valitettavasti ollut kuitenkin alaspäin koko ajan mitä olen siellä käynyt.

Huoneen siisteydessä oli paljon huomiota herättäviä asioita ja osa kuvattuna kuvissa. Pölyä ei oltu pahemmin pyyhitty. Jopa kaapissa olleet lasit olivat pölyyntyneet. Seinät ja kaapit täynnä jälkiä tai likaa jota ei oltu pyyhitty pois. Myös olohuoneen pöydässä oli selviä jälkiä edellisestä asiakkaasta.

Kahvirasia oli puolityhjä ja sotkuinen, näytti että siihen ei ole koskettu edellisen asiakkaan lähdettyä. Suihkun viemäri haisi myös voimakkaasti tullessani. Sekä sohvassa oli sotkua... Pelottavinta kuitenkin oli että sähköt laitettua päälle, oli vedenkeitin jätetty päälle tyhjiltään. Onneksi huomasin asian.

Palvelu muuten ystävällistä. Mutta toinen kerta jo putkeen kun olen sopinut edellisenä iltana myöhäisestä huoneenluovutuksesta ja avainkortti lakkaa toimimasta seuraavana päivänä ennen tätä ajankohtaa. Tällöin joutuu menemme vastaanottoon jonottaamaan, että pääsisi takaisin omaan huoneeseensa.

Uima-allas alue ja näkymät ovayöt hyvät hotellissa. Aamupalan taso on hiukan laskenut ja oli harmillista että ravintola ei ollut illalla auki. Aulabaarista sai kuitenkin eines lasagnea.

Lomalla ollessaan tällaiset asiat vaikuttavat vahvasti negatiivisesti tunnelmaan ja on todella harmillista että huoneiden kunto on mennyt näin alas.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti yksin
Kiitä käyttäjää Makkeeee93
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info Clarion Hotel Helsinki, Guest Services / Front Office yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. elokuuta 2020

Hei Makkeeee93,

Kiitos kun kirjoitit kattavan palautteen hotellivierailustasi!

Huomiosi koskien huoneen siisteyttä ja muita yksityiskohtia ovat äärimmäisen olennaisia ja vakavasti otettavia, kiitos kun mainitsit niistä. Myös ravintolapuolen palveluihin liittyvät ajatuksesi ovat erittäin arvokkaita, etenkin kun olet meillä vieraillut jo useasti.
Suuret pahoittelut, että tämä viimeisin vierailusi jäi edellisten kertojen varjoon.

On kuitenkin ilo kuulla, että henkilökuntamme iloinen ja ystävällinen palveluote näkyi ja tuntui. Toivottavasti nähdään vielä uudestaan!


Ihanaa loppukesää sinulle toivottaen,

Johanna
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Tilava huone, hyvä aamupala ja uima-allas kiva lisä katolla. Kahden pienen lapsen kanssa oikein toimiva majoituspaikka. Baarista illalla mahtavat näköalat, joita pääsi ihastelemaan myös lasten kanssa.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää emilia4321
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info Clarion Hotel Helsinki, Guest Services / Front Office yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 13. elokuuta 2020

Hei Emilia,

Kiitos huippupalautteesta! Todella kiva kuulla, että piditte hotellistamme ja että ehditte käydä ihastelemassa Sky Roomin tarjoamat upeat maisematkin koko perheen voimin.

Lämpimästi tervetuloa rentoutumaan tänne Jätkäsaareen uudestaankin!


Ihanaa loppukesää sinulle ja perheellesi toivottaen,

Johanna
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Ensikokemus Clarion hotelleista Helsingin satamassa ja aika napakymppi. Loistava palvelu, hyvät yhteydet. Palvelu oli asiallista ja ystävällistä. Aamiainen oli loistava. Kauneusvirheenä lisäsängyn puuttuminen vaikka alakerrassa se vielä luvattiin.

Uiminen oli mukavaa ylhäällä upeissa näkymissä ja sauna yksi parhaista missään ja vielä näköalalla.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Savu28
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info Clarion Hotel Helsinki, Guest Services / Front Office yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. heinäkuuta 2020

Hei Savu28,

Upeaa että tulitte meille Jätkäsaaren Clarioniin rentoutumaan ja palvelu pelasi. Kiitos myös kun mainitsit ystävällisen palvelun sekä maistuvan aamiaisen. Pahoittelut vielä ettei lisäsänky ollut valmiina huoneessa, toivottavasti ette joutuneet odottelemaan sitä kovin pitkään.

Tervetuloa takaisin,
Jarkko
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 21. heinäkuuta 2020

Clarioneissa paljon käyneelle lievä pettymys. Huoneet olivat puhtaat ja siistit, osa henkilökunnasta ystävällisiä(vastaanoton T, pitkätukkainen huonesiivoja ja Skyroomin nuori heppu mahtavia, aamupalalla ei paljon hymyjä näkynyt), aamupala oli ok mutta kaikesta puuttui tuttu Clarion-fiilis. Kun muut ketjussa menevät kaikessa askeleen pidemmälle ja luovat 'enemmän koti kuin hotelli' tunnetta niin palvelun, ruokien kuin sisustuksen suhteen, jäi tämä hyvän, vähän tylsän, perushotellin tasolle.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää abbagoochiette
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Info Clarion Hotel Helsinki, Guest Services / Front Office yrityksessä Clarion Hotel Helsinki vastasi tähän arvosteluunVastattu 30. heinäkuuta 2020


Hei abbagoochiette,

Kiitos kun käytit aikaa palautteen lähettämiseen. Harmi että kauikki ei ihan vastannut odotuksia ja toivomisen varaa jäi. Meillä on kyllä mahtavia tähtiä töissä, kiitos kun mainitsit heidät. Toivottavasti palaat vielä uudelleen ja onnsitumme välittämään Clarion fiiliksen paremmin jatkossa.

Hyvää loppukesää.

Ystävällisin terveisn,
Jarkko
Clarion Hotel Helsinki

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja