Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Pako Group
Lahti: Hauskanpito ja pelit – sijalla 3/13
Auki tänään: 13.00 - 22.00
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Dr. Shtein; hienot puitteet, selkeät pulmat

Hienosti rakennettu huone, jossa pulmat ovat selkeästi rakennettu. Ei yhtään perinteistä lukkoa... lue lisää

Arvosteltu 1 viikko sitten
hurmekati
Tampere, Suomi
matkapuhelimen kautta
Laadukkaasti lavastettuja huoneita

Dr. Shtein on laadukkaasti lavastettu steampunk teemainen pakohuone, jossa yksityiskohtiin... lue lisää

Arvosteltu 2 viikkoa sitten

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 24. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Mahtava pakopelikokemus. Jännittävä ja erilainen, jossa sai käyttää reilusti ideointia. Kaikkien mielestä paras pakopeli tähän mennessä

Kiitä käyttäjää unskini
Pako_Group, Omistaja yrityksessä Pako Group vastasi tähän arvosteluunVastattu 25. marraskuuta 2019

Kiitos palautteesta, kiva kuulla että oli onnistunut kokemus! :)

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 11. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Perheen kanssa pakohuoneisiin, huikea kokemus, koska monipuoliset ongelmanratkaisutavat. Usea tila ja eri haasteet. Hyvä palvelu, hauskaa oli! Suosittelen!

Kiitä käyttäjää Travellerak2013
Arvosteltu 8. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Useita pakohuoneita käyty pelailemassa ja tämä oli yksi parhaista. Erittäin hyvin toteutettu. Suosittelen!

1  Kiitä käyttäjää JaakkoFin
Arvosteltu 23. syyskuuta 2019

Yrityksen kuvauksen mukaisesti toteutettu, laadukas huone! Useita olen pelannut ja Lahdessa nyt kaikki läpi, tämä on minun suosikkini!Koko porukka viihtyi vaikkei ihan pois päästy, loppuun asti milenkiintoinen tarina.Viikonlopun näyttelijä loi tunnelmaa ;) Suosittelen ehdottomasti!

Elämyspäivä: syyskuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Esscaper
Arvosteltu 22. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Päräyttävä kauhuskenaario. Hyvät lisäefektit ja äänimaailma jotka tekevät huoneesta entistä kuumottavamman. Iso peukku! Suosittelen.

Elämyspäivä: syyskuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Kansalainen