Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 9. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olimme pitämässä pari päiväistä myyntikokousta Seurahuoneella. Ruokapuoli oli todella maittavaa ja monipuolista. Aamupala erinomainen. Lounas normaalitasoa. Illallinen erinomainen ja tarjoilu huipputasoa. Huone hiljainen ja hyvin varusteltu. Kokoustila ok.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää Ptahti
Arvosteltu 5. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hotelli on oikein viihtyisä ja huoneet siistit ja rauhalliset.
Vastaanoton virkailija oli äärimmäisen ystävällinen ja tunsin heti oloni tervetulleeksi.
Aamupala oli hyvä ja maukas, valikoimaa oli paljon. Ainoa miinus aamupalasta olis että keitettyjä munia sai vain 7min keittoajalla ja luulen että niitäkin oli todellisuudessa keitetty 20min, oli todella kuivia. Muutoin oikein maukas aamupala ja hyvä palvelu.

Vierailupäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää 828piiah
Arvosteltu 18. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ymmärsin että paikan piti olla parasta mitä Lahdessa on tarjolla, mutta jouduin pettymään pahasti. Check in toimi ihan jees poislukien vastaanotto virkailijan välinpitämättömän asenteen. Huone oli ihan sitä perus tasoa mitä olettaakin. Illallla istuessani lobby baarissa jouduin pettymään, minua ei huomioitu vaikka olin istunut pöydässäni n. 15 min. Tämän jälkeen nousin ylös suuntasin tiskille huomatakseni että nuoren miehen mielenkiinnon olikin vieneet nuoret naiset, joten tiskillä vielä hetken odottaneena ymmärsin vaihtaa paikkaa joka kohdallani oli reissun paras asia. Huomasin että on Lahdella annettavaa. Aamupala tämä paljon ja kehuttu, olihan aen kauniisti esille laitettu, paljon oli tarjottavaa. Mutta huomasin istuessani alas että täällähän kahvikin tarjoillaan pöytään niinkuin viereiseen pöytään tehtiin jäin innolla odottamaan.. odotin n. 10 min kukaan ei huomioinut minua, ehkä minun olisi pitämyt pitää meteliä itsestäni että minut huomataan, mutta mielestäni tämän tasoisessa paikassa minun ei sitä pitäisi tehdä. Aamupala oli muuten hyvä, ja yllättyin että jo toisen kahvi kupin jälkeen minulta tultiin kysymään haluaisinko kahvia. Toisaalta se sai minut noloksi ja ajattelemaan että olenko niin huomaamaton ettei minua aikaisemmin huomioida, huomioon ottaen että nii. Ympärilläni tehdään. Iha kiva aamupala mutta kaukana suomen parhaasta.

Vierailupäivä: joulukuu 2018
Kiitä käyttäjää Eiekakerta
MiljaKoo, Vastaanottovirkailija yrityksessä Solo Sokos Hotel Lahti Seurahuone vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. tammikuuta 2019

Hei Eiekakerta ja kiitos arvokkaasta palautteestasi. Vierailusi on selvästi epäonnistunut meillä Seurahuoneella. Välinpitämättömyys, perustaso ja Vieraan nolostuttaminen eivät missään tapauksessa kuulu Seurahuoneen tapoihin toimia. Olen vilpittömästi pahoillani ja haluaisin keskustella kanssasi tapahtuneesta. Ystävällisesti olethan yhteydessä Seurahuoneen vastaanottoon (seurahuone.lahti@sokoshotels.fi), niin saan yhteystietosi.
Ystävällisin terveisin,
Milja K

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. tammikuuta 2019

Olemme mieheni kanssa pari kertaa käyneet Lahdessa Sokos Hotel Seurahuoneen aamiaisella, joka on aivan omaa luokkaansa. Pöytiin tarjoillut kahvit ja teet, todella monipuolinen ja paikallisia erikoisuuksia sisältävä ruokakattaus ja gluteenittoman ruokavalion noudattajalle ennennäkemättömän laaja valikoima tekivät aamiaishetkestä unohtumattoman. Täyden kympin aamiainen, jota voi lämpimästi suositella!

Vierailupäivä: kesäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää JaanaM128
Arvosteltu 15. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hyvin nukutti vaikka rakettien ammuntaa kuuluikin.
Aamupala oli erinomainen ja jokaiselle löytyi varmasti mieluista syötävää.
Kannattaa käydä viikonloppuisin aamupalalla vaikka koko perheen kesken.
Lapsetkin on huomioitu hyvin ja sieltä löytyi kaikkea lapsille mieluista.

Vierailupäivä: tammikuu 2019
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa