Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
TripAdvisor
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 1. toukokuuta 2019

Ilmoitin että tulen myöhemmin en tunne Loviisa,otin taksi joka kuski myös et tienyt missä semoinen paikka on,teki minulle "päivän retki"Lovisassa.Omistaja soiti ja tuli hakeman,aika hyvä palvellu ajatelin,mutta ennen aika.
Omistaja oti maksut ja lahti kotin.Koko rakenus jäänyt tyhjäksi.Menin huonen ja ei ole ollut minun matkalaukua joka mieheni toi paikkalle aamulla.Soitin puhelinnumeron joka on ovella,mutta kuka ei vastanyt,jääin ilman yövateita,pesutarvikeitä,vaihtovateita hyvää että sokeritautilääket oli mukana.Vasta aamulla ruoka puolella ollut rouva toi minulle minun matkalauku kun pyysin,laukku oli lukon takana respan aluella.
Todella hyvää ja vastulista palvelua en suositellen koskan.
Teidän pääoven lukon kanssa on myös ongelmat,koodi ei toiminut niin kuin pitaisi,jääin iltapäivällä ulkopuollella ja hyvää,että sisällä oli tyttö myös teidän asiakas joka avasi minulle ovet.

Vierailupäivä: heinäkuu 2018
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Sijainti
    • Siisteys
Kiitä käyttäjää JaninaH244
Arvosteltu 5. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Ulrikanhovi on viehättävä hinta-laatusuhteeltaan kiva majapaikka. Sopii myös lapsiperheille. Huoneissa ei ole vessoja tai suihkuja, ne ovat käytävällä. Sängyt olivat hyvät, terassi kotoisan söpö, aamupala erinomainen. Hiljaista ja rauhallista, paljon yhteiskäytössä olevia tiloja.

Vierailupäivä: elokuu 2018
Matkan tyyppi: Matkusti kavereiden kanssa
Kiitä käyttäjää IlonaP1040
Arvosteltu 17. heinäkuuta 2016 matkapuhelimen kautta

Vietimme toukokuussa juhlaviikonloppua Ulrikanhovissa. Meitä todella palveltiin parhaimmalla mahdollisella tavalla. Huoneet olivat siistit ja rauhalliset. Aamupala oli runsas ja monipuolinen. Tänne palaamme vielä uudestaan!
Kiitos Ulrikanhovin väelle kun autoitte meitä yllättämään vanhempamme heidän hääpäivänään ;)

Vierailupäivä: toukokuu 2016
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa