Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (300)
Suodata arvosteluja
300 tulosta
Matkailijoiden arvio
52
142
90
12
4
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
52
142
90
12
4
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
97102/300 arvostelua
Arvosteltu 18. tammikuuta 2015

Paras hotellikokemus Suomessa lapsiperheenä!! Vietimme yön hotellissa, mieheni työasioissa ja minä ja pieni lapsemme lomapäivällä. Alusta asti kokemus erottui muista hotelleista missä olemme lapsen kanssa yöpyneet (n.10+ hotellia).

Henkilökunta käyttäytyi huippuystävällisesti lapsen huomioon ottaen ja huone oli uskomattoman tilava, ei mitään ongelmaa saada isokokoisia yhdistelmärattaita mahtumaan eteiseen niin että tilaa jäi silti yllinkyllin. Pienen pieni minulle tärkeä yksityiskohta oli se että ensimmäisen kerran ikinä hotellissa lapsen potta odotti vessassa eikä matkasängyssä, hygienian kannalta kivempi niin! Toinen kiva yksityiskohta oli se että kylpyvaahtopullo odotti kylpyammeen reunalla käyttövalmiina, eikä sitä ollut poseerauksenomaisesti laitettu esille tyyliin "tässä hienot tuotteemme teille". Jollekin varmaan aivan mitätön yksityiskohta mutta minulle tuli rehellinen, aito ja hyvä fiilis!

Sänky oli mitä parhain ja huoneen lämpötila juuri optimaalinen hyville yöunille, koko perheemme nukkui parhaat yöunensa viikkoihin, mukaan lukien vauvamme, joka nukkui katkeamattomat yhdeksän tunnin unet ja heräsi iloisena ja virkeänä.

Aamiaisella meille tarjottiin apua syöttötuolin kanssa jo ennen kuin olimme edes ravintolassa tai edes ehdimme apua pyytää. Tuli tunne että henkilökunta luki ajatukseni ja oli saatavilla ennen kuin ehdin suuni avaamaan. Lisäksi aamiaissalin emäntä osasi mainiosti seurustella vuoden vanhan lapsemme kanssa, kaikki jutustelu oli todella luontevaa ja ystävällistä sekä huumorintajuista. Muissa hotelleissa emme ole saaneet ikinä mitään apua aamiaisella.

En osaa sanoa tuleeko meille tulevaisuudessa tarvetta yöpyä Jyväskylässä, mutta voisimme yöpyä tässä hotellissa pelkästään hyvien yöunien takia, kokemus oli niin miellyttävä! Tämä hotelli jäi mieleeni.

Vierailupäivä: joulukuu 2014
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
1  Kiitä käyttäjää matkailija162
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 27. joulukuuta 2014

Varasin tietoisesti Economy-luokan huoneen, jo kauan aikaa ennen matkaa. Huoneen economy-tasosta ja aikaisesta varauksesta huolimatta hinta oli tyyris huoneen tasoon nähden. Mutta lienee kai johtunut siitä että kaupungissa oli tuolloin menekkiä. Huone itsessään oli siisti ja perustarpeet kunnossa, mutta wifi oli ihan surkea: yhden tolpan vahvuus, ja pyysi uudelleenkirjautumista jatkuvasti, mikä harmitti koska työmatkalaiselle kunnon verkko olisi ollut tarpeellinen.

Hotellin muukaan palvelu ei vastannut kovaa hintaa. Vastaanotossa oli pitkä jono, ruokaravintolaan ei mahtunut syömään kun se oli pikkujouluseurueita täynnä, ja pubin puolella syödessä ruokaa sai odottaa pitkään. Pysäköinti hotellin ulkoparkissa oli järjettömän kallista - 12 euroa ulkoparkista olemattoman pienissä parkkiruuduissa.

Ensi kerralla palaan Scandiciin.

Vierailupäivä: joulukuu 2014
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Ruusupapu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. elokuuta 2014

Vierailin hotellissa elokuisena viikonloppuna pe-la välisen yön puolisoni kanssa liikematkatarkoituksessa. Hotellilla on erittäin hyvä sijainti ja siistit tilat. Aula on viihtyisä. Respan aspa on erittäin asiakasystävällistä ja perusteellista. Hissejä on kuitenkin vähän ja tilat ovat muutoinkin hieman ahtaan oloiset. Yläkerran käytävillä ja huoneissa on todella huono ilma ja melko kuuma, eikä ikkunaluukun avaamisesta kauheasti ollut hyötyä, kun viereisestä kapakasta kantautuva metakka piti hereillä aamuyöhön asti. Aamiainen oli kattava, vaikkakin aamiaistilat olivat jälleen kerran hieman ahtaat sellaiselle ihmismäärälle. Jonottamaan ei silti kauaa joutunut. Huoneet olivat uudenoloiset ja viihtyisät, mutta valitettavasti käytävästä kuului kaikki keskustelut sanatarkasti huoneeseen sisälle. Toivottavasti ei myös huoneesta muihin huoneisiin.

Vierailupäivä: elokuu 2014
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää anskusarik
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Tämä arvostelu suomennettiin kielestä englanti. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 24. maaliskuuta 2014

Kiva sijainti!
Oikein mukava aamiainen!
MUTTA
Nähtyäni huoneen 3037 tässä hotellissa tajuan, mitä uusi Sokos hotellien brändi "Original" tarkoittaa - hmmm. Myös: en ole ennen kokenut hotellihuonetta ilman ikkunoita. Tukholman lautoilla on sellaiset pikkuikkunat hyteissä, mutta hotellihuone on hieman eri juttu mielestäni. Onneksi saimme vaihdettua huonetta. Silti mielestäni kontrasti hotellin verkkosivulta löytyvien huoneiden kuvien ja todellisuuden välillä on valtava (eli economy-huone).

Pysäköinti: meillä oli auto ja meille annettiin 24h pysäköintilippu saapuessamme - mikä oli mukavaa. Sisäänkirjautumisen jälkeen veimme matkatavaramme huoneeseemme ja lähdimme uimakilpailuumme ja palasimme takaisin illalla - vain huomataksemme, että kaikki hotellin pysäköintipaikat olivat varattuja. Jätimme automme kadun varrelle. "Olisitte voineet käyttää Sokos autopaikkaa tai P-keskusta (?) sen sijaan, meillä on sopimus niistä", meitä opastettiin lähtiessämme! Tämä tieto on todella hyödyllinen, kun olet lähdössä kaupungista! "Pysäköintilippu maksaa hotellille 10 euroa, joten emme voi hyvittää tätä veloitusta" selittää vastaanottovirkailija seuraavaksi. Anteeksi? Pidimme autoamme parkissa 15 minuuttia ja joudumme maksamaan 24 tunnista? Huono diili minun mielestäni. Perusteellisen keskustelun jälkeen ja annettuani käyttämättömän pysäköintilipun, vastaanottovirkailija hyvitti maksun.

Kiitä käyttäjää Kaisa25
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.Lähetetty alunperin kielellä englanti sivulle www.tripadvisor.com. Näytä alkuperäinen
Arvosteltu 2 päivää sitten
Google-käännös

Vierailupäivä: lokakuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja