Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 28. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Aiemman hyvän kokemuksen perusteella yövyimme taas tässä hotellissa. Hyvä palvelu, hiljainen ja siisti huone ja erinomainen aamiainen ilahduttivat jälleen. Neljän käyntikerran jälkeen voi todeta että pettämättömän hyvä valinta.

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää PaulaT2895
Arvosteltu 22. lokakuuta 2017

Todella positiivinen yllätys. Erinomainen iloinen ja positiivinen palvelu alusta loppuun asti. Hotelli siisti ja moderni. Auton sai kätevästi parkkihalliin mistä pääsi sisäkautta hotellin aulaan. Huone hyvä ja toimiva. Plussaa huoneessa olevasta saunasta :) Meillä oli siis hieman normaalia huonetta parempi varustelu.
Aamiainen todella hyvä, kahvit / teet tarjoiltiin pöytiin. Tarjottavat laadukkaita ja hyvä.. rapeat pekonit..nam!
Suosittelen erittäin lämpimästi muillekin! ..taidan tulla itse uudelleenkin :)

• Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Siisteys
Kiitä käyttäjää Timo P
Arvosteltu 17. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Hotelliin kirjautumisessa oli ongelmia koska avainkorttien aktivointi ja maksupäätteet eivät toimineet teknisen vian takia. Avainkorttiongelmaa ei saatu ratkaistua koko oleskeluni aikana joten henkilökunta joutui aina saattamaan minut huoneeseeni. Henkilökunta kuitenkin selvisi omasta mielestäni asiasta hyvin vaikka hotelli oli täynnä koiranäyttelyn johdosta. Huone oli suht tilava ja siisti. Television sijoittelu oli epälooginen siihen nähden että sitä olisi katsonut sängyssä loikoillen. Sänky oli yksi parhaista missä olen koskaan nukkunut, täydellisen napakka patja. Aamupala oli ketjun keskitasoa laadukkaampi.

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää Vemppa
Arvosteltu 3. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Mahtava ja ystävällinen henkilökunta.Ihana aamupala, kahvi tarjoiltii pöytiin.
Huone saunalla ja tarpeellisilla mukavuuksilla varustettu. Loistava sijainti Jyväskylän paviljongin vieressä. Lyhyt kävelymatka keskustaan.

Yöpyi: marraskuu 2016, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää 244tuijat
Arvosteltu 2. lokakuuta 2017

Hotelli oli uudehko ja siisti. Huone oli myös siisti ja sängyt hyvät. Ulkoa ei kuulunut meteliä. Sijainti ei ollut ihan keskeinen. Ainoa kehittämiskohde: tulin illalla hotellille noin klo 11:40 illalla ja olisin syönyt silloin mielelläni jotakin ruokaa - vähintäänkin salaatin, sämpylän, tms. Mutta mitään ei ollut enää siihen aikaan saatavilla. Reseptionista minulle oltiin kerrottu saapuessani, että ravintola on auki klo 12 asti illalla. Ravintolasta minulle sanottiin vain, että minun täytyisi kävellä keskustaan, jos haluaisin syödä jotakin. En kävele yksin naisena minkään kaupungin keskustaan keskellä yötä. Olin tietenkin pettynyt ja menin nälkäisenä nukkumaan.

• Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
Arvostelu on kerätty yhteistyössä tämän hotellin kanssa
Kiitä käyttäjää Jens-Peter H
Näytä lisää arvosteluja