Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
TripAdvisor

Tee pöytävaraus
Sijalla 11/587: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Arvosteltu 13. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Teatterin jälkeen oli varattu pöytä Tampellaan. Söimme kumpikin pihvit jotka olivat todella herkullisia ja oikein paistettu. Viinisuositukset osuivat ihan nappiin. Jälkiruokana Ihania juustoja viinin kera. Asiakaspalvelu todella hyvää ja ympäristö viihtyisä. Suosittelen paikkaa ehdottomasti

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää vi40ma

Arvosteltu 12. lokakuuta 2019

Viinit, alkuruoka (tapaslautanen), pääruoka ja juustot jälkiruoaksi... kaikki oli erinomaisia.. nopea ja kliininen palvelu sekä upea miljöö.

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää Jani T
Arvosteltu 8. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Miljöö on niin miellyttävä ja tyylikäs näköaloineen. Palvelu ihan ensiluokkaista ja hienovaraista. Kaksi kertaa käyneenä ruoka oli minun makuuni täydellistä, virkistävän erilaista ja esillepano kaunista. Annokset eivät ole varsin suuria mutta meille täysin riittävät. Hieman hintava, mutta hintansa väärti

Käyntipäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Piiux
Arvosteltu 21. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olin monta kertaa miettinyt käyväni kyseissä paikassa lounaalla. Maisemat ulkona ja ikkunoista on loistavat. Aivan Tammerkosken kupeessa. Lounasmenuussa oli muutama vaihtoehto ja ruoka saapui nopeasti. Henkikökunta oli erittäin mukavaa. Suosittelen lounasta!

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
Kiitä käyttäjää Tiia F
Arvosteltu 4. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Meitä oli syömässä 6 aikuista ja neljä lasta ja kaikille kokemus oli ensimmäinen kerta. 3xpippuripihvi 200g, 2xkuhaa, 2xlehtipihvit lapsille sekä herrainmäen härkää ja juustosalaatti. Tilaukset tuli nopeasti. Kaikki olivat tyytyväisiä annoksiinsa. Tarjoilija oli mukava. Jälkiruuat kruunasi erinomaisen päivällisen, johon kaikki olivat tyytyväisiä.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää Muotiala

Ravintola Tampella – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tampere, Pirkanmaa
Tampere, Pirkanmaa

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Tampella? Jaa kokemuksesi!