Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erilaista baariruokaa”

Guru’s Kitchen & Bar
Sijalla 40/542: Ravintolat Tampereella
Hintaluokka: 7 $ - 24 $
Arvosteltu 19. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ravintolassa oli oikein mieluisa ilmapiiri, työntekijät iloisia palvelualttiita.
Ruoka oli erittäin hyvää ja mukavan kevyt, mutta riittävä, annos. Täytyy käydä vielä uudestaan syömässä eri annoksia. Suosittelen!

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
Kiitä käyttäjää Matulaatio

Arvosteltu 24. helmikuuta 2019

Tulimme Helsingistä viettämään teatteriviikonloppua ja sain tehtäväkseni etsiä hyvän ravintolan. Googlasin läheltä teatteria olevat ravintolat. Gurun menu oli kevyt ja mielenkiintoinen. Vastasin pöydän ja hyvä niin, koska saapuessamme oli paikka melko täynnä. Miellyttävän kiireetön vaikutelma miellytti. Valitsimme listalta neljälle hengelle erilaiset kokonaisuudet alkupaloineen ja jälkiruoan kera. Kaikki pöydässä olijat olivat erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen mikä oli tarjolla. Itse en ole koskaan syönyt noin hyviä lampaan kareita. Suosittelen. Myös lisukkeet olivat suunmukaisia. Tiramisu kruunasi päivällisen...sanoinkuvaamattoman hyvää. Loppulasku oli hämmentävän edullinen. Suosittelen

• Ruoka
Kiitä käyttäjää 031163
Arvosteltu 23. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kyllä on hyvää ja maukasta (edelleen)! Yksi kauneusvirhe: alkuruoan ja pääruoan väli liian pitkä. Onneksi oli hyvää seuraa. Ruoka on kyllä ihan parasta.

Kiitä käyttäjää tero589
Arvosteltu 8. helmikuuta 2019

Kävimme kokeilemassa 10€ annokset. Ruoka oli maukasta (possunposkea ym), toki meidän makuun vähän vahvemmin harissa olisi voinut maistua kun se annoksen nimessäkin oli. Kaikki lisukkeet olivat raikkaat ja koostumus hyvä.
Todella nopea ja ystävällinen palvelu, oli keskiviikkoilta ja ravintola täynnä.

Kiitä käyttäjää Satu H
Arvosteltu 3. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olen käynyt Gurus kitchenissä nyt muutamia kertoja, eikä se ole pettänyt koskaan. Joka kerta olen tilannut jotain erilaista, ja kaikki maut ovat olleet aina kohdallaan ja palvelu ystävällistä ja toimivaa. Vaihteleva ruokaseurakin on ollut aina tyytyväinen.

Nyt kymppiviikoilla otin seitania (olen normaalisti sekasyöjä), ja annos oli aivan mahtava, seitan ihanan rapeaksi paistettua. Kasvisruokavaihtoehdon valitessa tulee joskus ruokakateus kun ruokaseura syö lihaa, mutta nyt en olisi vaihtanut annostani mistään hinnasta, vaikka pöytäseurani possunposkiannos täydellisen mureaa olikin. Alkupalaksi syödyt halloumiranskalaiset syntisen hyviä, samoin rapuannos, josta ainoan kritiikin voisi sanoa että rapuja voisi tuohon hintaan olla edes yksi enemmän.

Ruoat on taidolla maustettuja ja suunniteltuja kokonaisuuksia eivätkä hinnat ole pahoja. Annoskoko on mielestäni sopiva, annokset eivät ole isoja, mutta ne ovat tuhteja. Jos on iso nälkä, kannattaa nauttia muutama alkupala ensin pöytäseurueen kesken jaettavana.

Kiitä käyttäjää LeenaT153

Guru’s Kitchen & Bar – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Guru’s Kitchen & Bar? Jaa kokemuksesi!