Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Yksi parhaista ravintoloista jossa olen käynyt!”

Guru’s Kitchen & Bar
Sijalla 40/542: Ravintolat Tampereella
Hintaluokka: 7 $ - 24 $
Arvosteltu 1 viikko sitten matkapuhelimen kautta

Kuten otsikko jo kertoo, Guru ei tuottanut pettymystä. Ensinnäkin asiakaspalvelu oli todella ystävällistä. Alkuruoka oli todella runsas, leivät ja dipit olivat erinomaisia!! Pääruokani veganbowl oli ensimmäinen vegaani ravintola-annokseni, ja se oli todella maukas ja monipuolinen. Annos oli kuitenkin todella suuri kokoinen, joten sitä ei millään jaksanut syödä loppuun asti. Suosittelen!

Käyntipäivä: syyskuu 2018
Kiitä käyttäjää alinaeleonooraq

Arvosteltu 3 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Tilasimme Guru’s platterin joka piti sisällään useampaa eri ruokalajia. Uskaltaisin väittää että yhtäkään näistä ruoista ei valmisteta paikan päällä, vaan nämä ovat jotakin puolivalmisteista/pakasteista kasattua tavaraa. Tuoreus loisti poissaolollaan - eritoten tämä kävi ilmi hummuksista jotka pystyi ottamaan yhtenä könttänä haarukan nokkaan. Maut olivat aika pliisuja ja ummehtuneita. Vaikea keksiä esillepanon lisäksi mitään hyvää tästä. 52€ on aika suolainen hinta frittilautasesta ja pakasteita saa muutenkin marketista jos niitä haluaa syödä.
Ei ole vähään aikaan ravintolakokemus näin paljoa ärsyttänyt...

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
2  Kiitä käyttäjää Peterose1272
Arvosteltu 19. maaliskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ravintolassa oli oikein mieluisa ilmapiiri, työntekijät iloisia palvelualttiita.
Ruoka oli erittäin hyvää ja mukavan kevyt, mutta riittävä, annos. Täytyy käydä vielä uudestaan syömässä eri annoksia. Suosittelen!

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
Kiitä käyttäjää Matulaatio
Arvosteltu 24. helmikuuta 2019

Tulimme Helsingistä viettämään teatteriviikonloppua ja sain tehtäväkseni etsiä hyvän ravintolan. Googlasin läheltä teatteria olevat ravintolat. Gurun menu oli kevyt ja mielenkiintoinen. Vastasin pöydän ja hyvä niin, koska saapuessamme oli paikka melko täynnä. Miellyttävän kiireetön vaikutelma miellytti. Valitsimme listalta neljälle hengelle erilaiset kokonaisuudet alkupaloineen ja jälkiruoan kera. Kaikki pöydässä olijat olivat erittäin tyytyväisiä kokonaisuuteen mikä oli tarjolla. Itse en ole koskaan syönyt noin hyviä lampaan kareita. Suosittelen. Myös lisukkeet olivat suunmukaisia. Tiramisu kruunasi päivällisen...sanoinkuvaamattoman hyvää. Loppulasku oli hämmentävän edullinen. Suosittelen

Käyntipäivä: helmikuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää 031163
Arvosteltu 23. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kyllä on hyvää ja maukasta (edelleen)! Yksi kauneusvirhe: alkuruoan ja pääruoan väli liian pitkä. Onneksi oli hyvää seuraa. Ruoka on kyllä ihan parasta.

Käyntipäivä: helmikuu 2019
Kiitä käyttäjää tero589

Guru’s Kitchen & Bar – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Guru’s Kitchen & Bar? Jaa kokemuksesi!