Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Pikakäynti ennen palaveria”
Arvostelu: Kajo

Kajo
Tee pöytävaraus
Sijalla 21/584: Ravintolat Tampereella
Hintaluokka: 17 $ - 88 $
Kuvaus: Tiedätkö ne illat, joiden toivoisi jatkuvan ikuisesti? Kun ruoka saa kokonaan uuden merkityksen, viini maistuu poikkeuksellisen hyvältä ja jo pelkästä seurasta voisi hullaantua. Ravintola Kajo on meidän, kolmen intohimoisen tekijän pitkäaikainen unelma, jonka toteutus on jämpti: siivitämme luonnon puhtaimmat maut vieraanvaraisella ja välittömällä palvelulla sekä tarinoilla ja tunnelmalla, joka vangitsee kuin se fiilis auringon laskiessa, illan kajossa.
Arvosteltu 2 viikkoa sitten

Sain hetken mielijohteesta idean että minulla on ennen palaveria aikaa käydä testaamassa tämä tuttujen suosittelema mesta. Aikaa oli vain rapiat 1h ja esitin varovasti kyselyn mahdunko sisään ja ehtisinkö tällä aikataululla pikaisesti syödä, kun olin jo ruokavalinnan tehnyt etukäteen kännykän menusta. Tarjoilija/sommelier suhtautui asiaan hienosti ja pöytä järkkääntyi. Alkuruoaksi kuhaa ja katkarapubechamelkastiketta, pääruoaksi Mangalitzapossun paistia omenalisäkkeiden sekä possupiiraan kera. Molemmat annokset meni maaliin hienosti, etenkin alkuruoka säväytti. Itse olen grillausharrastaja ja tottunut hyvän possun makuun, ja kyllä pääannoksessakin oli onnistuttu tosi hienosti. omenaa oli lisukkeena eri muodoissa, paahdettuna sekä hillokkeena. Myös ruoan kylkeen ehdotetut alkoholittomat juomat oli todella hyviä. Käynnistä jäi positiivinen maku, sommelier jutteli ruoista kivasti ja asiallisesti vaikka jouduin skippaamaan jälkkärin tällä kertaa. Ensi kerralla tänne pidemmäksi aikaa kiireettömästi!

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää jp20192019

Arvosteltu 9. syyskuuta 2019

Palvelu alkoi hyvin, mutta ruoka-annosten kulun aikaan tarjoilija huomasi etten ollut tyytyväinen ja alkoi vältellä puhumista ja katsetta kanssani, juuri, kun hänen olisi pitänyt tarttua aiheeseen, mikä ei miellytä, niin ei uskaltanut. Samaan aikaan kun söimme, tarjoilija kailotti samat asiat ja saman menun toisille asiakkaille neljään kertaan, sanasta sanaan ja alkoi tympiä koko juttu. Lisäksi tarjoilija väitti koko menuun sisältävän kaikkea listalta, ei pitänyt paikkaansa, koska juuri ne, mitä olisin ottanut erikseen, eivät tulleetkaan.. Tempo oli meille liian hidas, haluan käyttää perjantai-iltani muuhunkin kuin maistella pahoja annoksia yli kaksi tuntia.

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
1  Kiitä käyttäjää hymy1
Arvosteltu 7. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kuuden maun menu viineineen oli yllättävä ja maukas. Kotimasuus ja lähiruoka yhdistettynä jokaista ruokalajia imarteleviin viineihin oli paras ravintola elämys Tampereella tähän asti. Kaikki ruuat, kuten selleri ja fermentoitu lanttu eivät puhutelleet omaa makumaailmaa, mutta ruuan laatua ja pietieettiä valmistuksessa ja makua, joka jokaiseen annokseen oli saatu, se ei himmentänyt. Vahva suositus ja tänne tulemme takuulla uudestaan.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää Iitutii
Arvosteltu 2. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Erinomainen paikka! Ruoka oli vähän erilaista, mutta todella herkullista. Pöydän varaaminen ei ole välttämätöntä, mutta kyllä itse sitä suosittelen.

Käyntipäivä: elokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää Joona E
Arvosteltu 5. elokuuta 2019

Mahtava yhdistelmä kotimaisia raaka-aineita ja niiden makuja. Menua kannattaa kokeilla. Ystävällinen ja asiantunteva palvelu.

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
Kiitä käyttäjää aarih

Kajo – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Kajo? Jaa kokemuksesi!