Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Viisi tähteä, mitä muuta voi sanoa”
Arvostelu: C

Lisätietoja ravintolasta
Soveltuu: Paikallinen keittiö
Ruokailuvaihtoehdot: Päivällinen, Auki myöhään, Reservaatit
Arvosteltu 4 viikkoa sitten

Kaikki odotukset täyttävä ja jopa ylittävä kokemus. Ruokalajeina niin palvelun, viinien kuin ruoankin osalta täyden viiden tähden Ravintola C:ssä olivat mm. Pyhäjärven madetta ja Rekolan fenkolia, Pyhäjärven muikkua sekä Rekolan lehtikaalta ja purjoa, Ylätalon tilan kyyttöä ja sipulinvarsikastiketta sekä Rekolan vihanneksia, Kotimaisia juustoja, Mustikkaa kera Heikkilän tilan ternimaidon ja mallasjäätelön, Vadelmapiiras.

Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa, viinit ja ruoat esiteltiin hienosti ja hymy huulilla otettiin asiakas koko ajan vuorovaikutteisesti huomioon. Ruoka oli loistavaa ja oli upeaa huomata kuinka lähiruosta saa näin maistuvan ja monipuolisen menun.

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää JKe8630

Arvosteltu 3. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Nautimme vaimon kanssa kuuden ruokalajin illallisen viineineen. Plus keittiön tervehdykset. 5/6 ruokalajia oli mainioita ja yksi hyvä. Paikallisuus, sesonki ja kekseliäisyys olivat hyvin esillä. Viinit toimivat hienosti ruokien kanssa. Palvelu oli myös hyvää. Kokonaisuutena selvästi erinomainen.

Käyntipäivä: toukokuu 2019
Kiitä käyttäjää EsaPT
Arvosteltu 30. maaliskuuta 2019

Ala-arvoista palvelua! Harvoin näin kalliista ravintolasta lähtee pois kiitosten sijasta henkilökunnalta itse anteeksi pyydellen. Ruoka oli hyvää, keittiön puolella kaikki siis kunnossa. Palvelusta ei voi samaa todeta, enkä menisi uudelleen. Rahoilleen saa vastinetta varmasti enemmän muualla. Minulla oli 2hlö lahjakortti ravintola C:hen yllätysmenu (tämä oli heillä tiedossa). Vein illastamaan ystävättäreni, joka tuli toiselta paikkakunnalta luokseni Tampereelle. Odotukset olivat molemmilla korkealla, sillä olihan ravintola valittu 12 parhaan suomalaisen ravintolan joukkoon. Olimme kahdestaan illan viimeiset asiakkaat ja saimme "nauttia" lähes koko illan tyhjässä ravintolassa. Olin tehnyt pöytävarauksen ohjeiden mukaisesti viikkoa aiemmin ja tosiaan koko menu oli heillä tiedossa etukäteen. Yllätysmenu paljastui meille 6 ruokalajin illaliseksi, johon otimme vielä viinipaketin. Henkilökunnalla tuntui silti olevan kiire päästä meistäkin eroon. Lautanen vietiin pois alta, vaikka viimeistä lusikallinen ei ollut vielä suussa yms. etikettivirheitä. Yhtäkään kokonaista keskustelua emme pystyneet käymään loppuun, sillä koko ajan tuotiin lisää ruokaa/juomaa tai jommalta kummalta vietiin jotain pois eriaikaisesti. Kun viimein olimme saaneet jälkiruuan syötyä ja viimeiset lautaset oli viety pois, kysyi tarjoilija maistuisiko meille kahvi. Jätimme kahvit väliin, sillä palvelun kovasta kiiretahdista olin kerännyt itselleni kolmen viinilasin sarjan, jossa oli nautiskeltavaa vielä loppuun. Ilta päättyi siihen, kun toinen vanhempi naistarjoilija marssi luoksemme ilmoittamaan meille hyvin epämielyttävällä äänesävyllä, etteivät maksa työntekijöilleen yölisää ja että he menivät kiinni muuten vartti sitten lisäten että "kai teillä joku jatkopaikka on!?". Tässä kohdassa viimeisestä jälkiruokalusikallisesta ei ollut kulunut 5 minuuttia kauempaa ja juurihan toinen tarjoilija oli tiedustellut maistuisiko vielä kahvi!? Emme siis ajatelleet, että meillä olisi kiire pois.. Meillä ei ollut käsitystäkän kellonajasta, sillä ravintolassa ei ollut kelloa. Menu oli arvoltaan 68€ ja viinit maksoivat 70€ per hlö. En ymmärrä miten yhdelläkään ravintolalla on varaa näin ala-arvoiseen käytökseen. Millä perusteella tämä ravintola on edes 12. paras ravintola Suomessa? Aika monessa olen käynyt, ja tämä oli kyllä huonoin ja hämmentävin kokemus ja hintatasoltaan kallis!! Keittiöön kiitos, ruoka oli hyvää ja raaka-aineet hankittu lähialueelta. Poistuimme siis pyydellen anteeksi, että veimme heidän kallista aikaa liikaa peräti vähän reilu 15 minuuttia ja maksoimme 70€/hlö..

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
9  Kiitä käyttäjää KaunisTotuus
Arvosteltu 15. tammikuuta 2019

Nautimme 3 ruokalajin perheillallisen keittiön tervehdyksineen ja yleisfiilikseksi jäi hyvä mieli. Palvelu oli erinomainen, mutta pakko myöntää että pääruoka ei kyllä vienyt nälkää. (Kuha) Ruoka oli kaiken kaikkiaan maukasta, mutta kiinnittäisin itse huomiota annoskokoon. Tuli sellainen fiilis, että nyt haetaan ensimmäistä tähteä... lienemmekö väärässä-

Käyntipäivä: tammikuu 2019
Kiitä käyttäjää Ninna2014
Ilkka I, Manager yrityksessä C vastasi tähän arvosteluunVastattu 16. tammikuuta 2019

Hei,

Kiitos palautteestasi, kiinnitetään huomiota annoskokoon.
Tähden metsästyksestä on jo luovuttu mutta halutaan yrittää tarjota mahdollisimman hyvää ruokaa pelkästään paikallisista raaka-aineista ja kehittää itseämme ja omaa tekemistä samalla.

Ilkka
Keittiömestari

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 12. marraskuuta 2018

Omaleimainen ja korkealaatuinen ruoka. Annokset pieniä mutta niitä on useita. Kiva kokeilla ja maistella miltä mikäkin maistuu. Kalliimpi sen vuoksi, että kaikki lähes itsetehtyjä taiteellisia kivoja juttuja,.

Käyntipäivä: lokakuu 2018
Kiitä käyttäjää pasihietikko

C – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa C? Jaa kokemuksesi!