Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (28)
Suodata arvosteluja
28 tulosta
Matkailijoiden arvio
7
14
5
1
1
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Matkailijoiden arvio
7
14
5
1
1
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
611/28 arvostelua
Arvosteltu 4. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Viihdyimme todella Tampereen uudessa Marriott-hotellissa. Näkymät 11. kerroksesta kaupunkiin päin olivat hienot. Huone oikein siisti ja uusi. Palvelu erittäin ystävällistä ja aamiainen oikein maittava (ja näistä olemme yleensä tarkkoja). Parkkimaksu vuorokaudesta 25€, kätevä saapua autolla mutta kuitenkin suhteellisen lyhyt etäisyys keskustaan.

Kehityskohteita: sänky oli hieman kova makuumme (vaikka muuten mahtavan leveä ja hyvä), kylpyhuoneessa voisi olla kuivatusoksa kahdelle pyyhkeelle.

Oikein hyvä majoitus, suosittelemme. Kiitos! :)

Vierailupäivä: elokuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää vilm393
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 28. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Uusi, mukava hotelli. Huoneessamme oli mukava king size -kokoinen sänky; plussaa myös hyvästä tyynykokoelmasta. Huoneessa iso taulu-tv, veden- ja kahvinkeitin, silitysrauta ja -lauta. Tv:een sai Chromecastilla yhdistettyä esim. puhelimen, jonka kautta voi katsoa vaikka Netflixiä yms. Kylpyhuoneessa pieni valikoima kylpytuotteita

Aamupala maksaa 20€/hlö, joka mielestäni aika korkea hinta. Emme syöneet hotellilla aamupala, joten siitä en osaa sanoa mitään.

Hotellilla on parkkipaikkoja; pysäköinnin hinta 25€. Hinta sinällään aika korkea, mutta toisaalta linjassaan alueen muiden pysäköinnintarjoajien kanssa.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Heltsu
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 25. heinäkuuta 2020

Huoneemme oli erittäin siisti, mukava ja hyvin varusteltu: tallelokero, jääkaappi, kahvia & teetä, iso tv, silityslauta ja -rauta. King-size sänky oli mukava, samoin tyynyt. Aamiainen oli monipuolinen ja hyvälaatuinen ja klo 8 siellä oli mukavasti tilaa. (Kuljimme aamiaistilan ohi klo 10 ja silloin oli tosi ruuhkaisen näköistä.) Hotellista on lyhyehkö kävelymatka esim. Ratinan kauppakeskukseen ja rautatieasemalle.
Kylpyhuone oli muutoin hyvä, mutta siellä ei ollut bideesuihkua. Tämä on uudessa hotellissa kummallinen ja harmillinen puute.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
    • Sijainti
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää 11SariL
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Alkuvuodesta avattu hotelli on todella hieno ja laadukas. Netflix omasta puhelimesta Chromecastilla HD-telkkaariin oli hauska yllätys. Minibaari oli tyhjä ilmeisesti koronasta johtuen joten omat eväät mahtuivat hyvin.

Aamiainen oli 20e/hlö jota ei raaskittu maksaa vaan menimme muualle aamiaiselle. Pysäköinti oli 25e vuorokausi joka on linjassa alueen pysäköintihallien hintojen kanssa.

Aamiainen kannattaisi sisällyttää hintaan työmatkailijoiden kannalta.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää Heikki600
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. heinäkuuta 2020

- Aamiaisravintolassa pöydät sijoitettu aivan liian lähekkäin, turvaväli ei riittävä.
Eikö lisää pöytätilaa voisi järjestää vaikka hotellin aulan reunasta? Ruuhkaa syntyi myös ruokien ja lautasten huonon sijoittelun vuoksi (esim. leivänpaadin ruuhkauttaa yhden nurkan täysin). Huomautimme järjestelyistä, ja seuraavana aamuna ruokien ja lautasten sijoittelua oli parannettu, mutta pöydät olivat ennallaan. - Korona ei ole ohi, ja nyt tarvitaan vähän kekseliäisyyttä. Tarvittaessa ottakaa käyttöön aamiaisen porrastus, kuten monessa hotellissa jo on.
- Hotellin sisäänkirjautumisessa pitkät jonot. Hotellin järjestelmässä ei näkynyt Booking.com ja Hotel.com -palveluiden kautta tehtyihin varauksiin sisältyvä aamiainen, mistä aiheutui ylimääräistä viivettä. Tätä ongelmaa ei ole ollut muualla.
- Sijainti ja huoneet erinomaiset. Ilmastoinnin säätöön voisi olla ohje.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Kulttuurituristi2020
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja