Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 14. joulukuuta 2016 matkapuhelimen kautta

Siistit huoneet perusvarustuksella. Hotelli on erittäin rauhallinen. Aamupala on hyvää suomalaista hotellitasoa, Tampereella kun ollaan, niin tarjolla on mm. mustaa makkaraa. Henkilökunta on ystävällistä. Vaikka kyseessä onkin ns. potilashotelli, niin se sopii kyllä myös muille matkalaisille.

Yöpyi: joulukuu 2016, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää Jouni S
Arvosteltu 15. marraskuuta 2016

Hotelli on moderni ja siisti. Ei aivan keskustassa mutta bussistoppi on hotellialueen ulkopuolella melkein heti muistaakseni. Hyvät sängyt ja ei melua. Suosittelen, jos ei etsi mitään luksusta mutta toimivaa ja hyvää hotellia.

Yöpyi: joulukuu 2015, matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Cinnamoneh
Arvosteltu 8. lokakuuta 2016

Olin matkalla 5-vuotiaan tyttäreni kanssa. Liikuimme julkisilla kulkuvälineillä, joilla hotellin tavoittaa aivan moitteetta. Lähimmältä bussipysäkiltä on matkaa hotellin respaan noin 300 m. Tosin, suorinta reittiä on vaikea hahmottaa itse, hotelli kun sijaitsee sairaala-alueella, onhan kyseessä potilashotelli. Henkilökunta respassa oli kuitenkin erittäin ystävällistä ja neuvoi lyhimmän reitin oikein hienosti. Kaikki muukin toimi respassa kivasti. Koko hotelli oli oikein siisti, uudehko kun on. 6. krs huoneesta oli mukava luonnonläheinen maisema. Aamiainen oli hyvin simppeli, mutta kumminkin kaikki hotelliaamiaisen normit täyttävä ja esillelaitto selkeä. Tuoreet hyvät raaka-aineet. Hotellista olisi saanut myös lounasta, illallista ja iltapalaa buffetista, mutta näitä emme valitettavasti ehtineet testata. Aulasta löytyy pieni leikkipaikka lapsille, joka ainakin 5-vuotiasta tyttöä miellytti kovasti. Mielestäni lelut olivat myös hyvin puhtaita, mikä ei suinkaan aina ole tavallista hotellien leikkipaikoissa. En oikein millään keksi mitään moitetta. Jota kuta voi tietysti häiritä sairaalamiljöö, mutta meitä se ei häirinnyt. Mielestäni idea potilashotellista, jossa myös turistit voivat yöpyä, on toteutettu mallikkaasti.

• Yöpyi: syyskuu 2016, matkusti perheen kanssa
    • Nukkuminen
Kiitä käyttäjää Marianne K
Arvosteltu 10. kesäkuuta 2016 matkapuhelimen kautta

Oltiin uimakisoissa Tampereella ja viikonloppu ko hotellissa... Kävelymatkan päässä uimahallilta ja todella rauhallinen hotelli. Siistit ja modernit huoneet. Ja kaikenlisäksi vielä edullinen. Suosittelen ehdottomasti. Lisävuode tosi oli vain patja lattialla, mutta muuten kaikki hyvin

Yöpyi: kesäkuu 2016, matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Kaj H
Arvosteltu 12. maaliskuuta 2016

Olin perheen kanssa yhden yön visitillä hotellissa.Huoneet on siistejä, moderneja ja hiljaisia, sängyt hyvät, jääkaappi löytyy, ilmainen wifi.Aamiainen on ihan hyvä kaikki perus hotelliaamiais syötävät on.Pysäköinti on iltaisin ja viikonloppuisin ilmainen piha-alueella.hotelli sopii hyvin etenkin autoilevalle, keskustaan on muutama kilometri joskin bussiyhteydet on hyvät.Suosittelen.

Yöpyi: maaliskuu 2016, matkusti perheen kanssa
Kiitä käyttäjää Jukkis1