Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Scandic Tampere Station
Näytä hinnat
Tykkäätkö säästää rahaa? Haemme edullisimmat hinnat jopa 200 sivustolta.
Lähistöllä olevia hotelleja
Katso hotelli
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
Katso hotelli
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Cumulus Pinja(Tampere)
Katso hotelli
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Sisältää aamiaisen
Katso hotelli
Erinomainen kohde
  • Maksuton Wi-Fi
  • Ravintola
Katso hotelli
  • Maksuton Wi-Fi
  • Maksuton pysäköinti
Arvostelut (906)
Suodata arvosteluja
906 tulosta
Matkailijoiden arvio
388
429
70
17
2
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
388
429
70
17
2
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
144149/906 arvostelua
Arvosteltu 19. joulukuuta 2016

Taas kerran takuuvarma hotelli ja huone. Palvelu pelasi erinomaisesti, tunsimme olevamme tervetulleita. Ihanan lyhyt matka niin shoppailemaan keskustaan kuin Tampere-talolle konserttiin. Illallinen hotelli sujui hyvin ja ihana kohdata työlleen omistautuneita, palvelualttiita työntekijöitä. Kaikki ansaitsisivat muutakin kuin vain kiitokset!!!!

Huonevinkki: Parhaalla paikalla kaikkialle ja parhaaseen hintaan!
  • Yöpyi: joulukuu 2016, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Päivi M
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
SatuG, Front Office Manager yrityksessä Scandic Tampere Station vastasi tähän arvosteluunVastattu 20. joulukuuta 2016

Hei Päivi M,

Kaunis kiitos tästä antamastasi arviosta vierailtuasi luonamme Scandic Tampere Stationissa! Mukavaa, että saimme sinut jälleen vierailulle ja koit meidän onnistuneen luomaan sille hyvät puitteet.

Toivonkin, että tapaamme jälleen pian ja siihen saakka toivotan koko henkilökuntamme puolesta sinulle oikein rentouttavaa ja rauhallista joulunaikaa!

Ystävällisin terveisin
SatuG

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. joulukuuta 2016

Uusittu hotelli. Siisti. Hyvä palvelu. Hotellin sisäänkäynti oudossa ja hankalassa paikassa. Ravintolan salaattiannos hyvä. Hyvä nukkua (tyyny tosin outo) joskin hieman liikenteen melua. Ystävällinen henkilökunta.

  • Yöpyi: marraskuu 2016, matkusti kavereiden kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Huoneet
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Scandiavianfamily
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
SatuG, Front Office Manager yrityksessä Scandic Tampere Station vastasi tähän arvosteluunVastattu 14. joulukuuta 2016

Hei Scandiavianfamily,

Mukavaa, että saimme teidät vierailulle Scandic Tampere Stationiin ja kaunis kiitos tästä antamastanne palautteesta! Kiva lukea, että kokemuksenne hotellistamme oli positiivinen ja toivonkin, että saamme toivottaa teidät uudelle vierailulle mahdollisimman pian.

Oikein hyvää joulun odotusta toivottaen,

SatuG

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. joulukuuta 2016

  • Yöpyi: joulukuu 2016, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi ScandicHotels.com
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Annika K, Front Desk Duty Manager yrityksessä Scandic Tampere Station vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. joulukuuta 2016

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 5. joulukuuta 2016 matkapuhelimen kautta

Siisti, trendikäs hotelli. Palvelu oli ystävällistä. Huone oli hyvin siisti ja vuode mukava. Aamupala oli kattava ja mitään ei joutunut odottamaan, kahvikin oli juuri keitettyä. Kätevästi rautatieaseman vieressä ja lyhyen matkan päässä kaikesta.

Yöpyi: marraskuu 2016, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää Marika L
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
SatuG, Front Office Manager yrityksessä Scandic Tampere Station vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. joulukuuta 2016

Hei Marika L,

Kiitos vierailustasi Scandic Tampere Stationissa ja mukavaa, että viihdyit vieraanamme! Kiitos myös, että käytit hetken antaaksesi tämän arviosi.

Toivottavasti tämän kokemuksesi myötä saamme toivottaa sinut tervetulleeksi uudelleenkin.

Hyvää talven jatkoa toivottaen,
SatuG

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 5. joulukuuta 2016

Olin joutunut esittämään vakavan reklamaation eräässä toisessa Scandic-hotellissa Suomessa ja sain korvaukseksi lahjakortin Scandic-hotelliin.

Lahjakortissa ei ollut mitään tarkempia ohjeita sen käyttämisestä, eikä myöskään mainittu mitään rajoitteita kortin käyttämiseen liittyen. Niinpä varasin aivan tavallisen kahden hengen perushuoneen Scandic Stationista noin kolme viikkoa etukäteen kuvitellen, että tässä ei voi olla mitään ongelmaa.

Saapuessamme hotellille pysäköintihalli olikin täynnä ja meillä oli vaikeuksia päästä sisään hotelliin tavaroinemme. Hotelli ei myöskään vastannut puhelimeen.

Päästyämme lopulta hotellille vietyämme auton muualle jne. , jonossa vastaanottoon oli kymmeniä henkilöitä. Kun tuli vuoromme, luovutin lahjakortin vastaanottovirkailijalle ja erikseen selitin, että huone maksetaan kyseisellä lahjakortilla. Minulle ei edelleenkään millään lailla kommentoitu lahjakorttia, ja sain sen käsityksen, että lahjakortti kelpaa varaukseni maksuvälineeksi. Pääsimme huoneeseen, se vastasi totuttua, eikä mitään ongelmia ollut sen suhteen. Yö oli rauhallinen hotellissa, vaikka oli pikkujoulukausi. Aamiaisella kaikki oli niinikään ok, menimme ajoissa joten saimme rauhallisen pöydän ja pari lehteäkin (ei tosin HS:aa).

Jättäessämme avainkortteja sama virkailija, joka otti meidät tullessamme vastaan, ilmoitti, että huonetta ei ole maksettu, eikä lahjakortti kelpaa maksuvälineeksi. Virkailija alkoi saman tien "kouluttaa" minua siitä, mitä minun olisi pitänyt tehdä, mutta lopetin sen keskustelun lyhyeen, ja lahjakortti sitten lopulta kelpasi. Lahjakortti oli hyvitys, joka menetti merkityksensä tämän "palvelutapahtuman" kohdalla.

Erittäin ikävä kokemus kaiken kaikkiaan ja hyvin tyypillistä suomalaista "asiakaspalvelua". Scandichan on keskinkertainen hotelliketju, jonka uudemmat hotellit ovat siedettäviä, vanhemmat ilmeisen heikossa kunnossa, eivätkä enää hintansa veroisia. Palvelu Scandiceissa on tyypillisesti keskinkertaista, joskin tähän astiset kokemukset nimenomaan Stationista ovat olleet keskimääräistä myönteisempiä. Yhdessä edellisen todella ikävän kokemuksen kanssa toisessa Scandicissa, ämä käynti vei fiilikset ja sympatiat ketjua kohtaan. Vaan Suomessa ei ole kauheasti kelpo vaihtoehtoja, Helsinkiä lukuunottamatta hotellien taso on heikko ja ilmeisesti huono käyttöaste tekee hinta/laatu -suhteesta usein ala-arvoisen.

Huonevinkki: Etelään ja itään katsovat huoneet ovat rautatien puolella.
  • Yöpyi: joulukuu 2016, matkusti puolison kanssa
    • Nukkuminen
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää FinlandTimo
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
SatuG, Front Office Manager yrityksessä Scandic Tampere Station vastasi tähän arvosteluunVastattu 6. joulukuuta 2016

Hei FinlandTimo,

Kiitos tästä antamastasi arviosta vierailustasi hotellissamme. Ikävää, että emme tällä kertaa onnistuneet täyttämään palvelullisia odotuksiasi vierailun suhteen. Lahjakorttivierailu tulisi varata aina lahjakortissa mainitulla koodilla ja pahoitteluni siitä, että asiaa ei ole selvitetty kanssasi heti saapuessanne. Käsittelemme tapahtuman tiimissämme palvelumme laadun parantamiseksi ja pahoittelen aiheuttamaamme mielipahaa.

Ystävällisin terveisin
SatuG

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja