Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Reipas meininki”
Arvostelu: Ravinteli Huber

Ravinteli Huber
Sijalla 19/548: Ravintolat Tampereella
Hintaluokka: 26 $ - 77 $
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 17. huhtikuuta 2019

Suorapuheinen sommelier ei hötkyillyt turhia asiakkaiden edessä, osasi homman. Lihat premmasta päästä. Yllättäen sopii myös vegemmillekin ruokailijoille, lisukelista on runsas.

Kiitä käyttäjää PetriT129

Arvosteltu 24. helmikuuta 2019

Liha tartar oli hyvää mutta kun otimme tupla-annoksen niin siitä joutui maksamaan myös tuplahinnan. Tämä oli vähän outoa.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Ruokailija123
Arvosteltu 17. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Suosittelen kaikille lihansyöjille!
Todella maukasta ja mureaa,taatusti menemme uudelleen!
Palvelu oli myös huippuluokkaa!

Kiitä käyttäjää Dreamliner79
Arvosteltu 8. helmikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Alkupalana oli mätimunakas, josta kalan ystävät kehuivat pitävänsä. Itsekin kiltisti söin ja maistui tuoreelta. Liharuokana pöytään tuotiin jaettavat annokset erilaisia naudanlihoja, perunapyreetä, artisokkasalaattia ja tomaattisalaattia. Liha oli maukasta, omaan makuuni ylikypsä poski oli erityisen hyvää. Viinit olivat menun mukaiset. Jokainen sai vatsansa taatusti täyteen ja oikeat lihan ystävät näyttivät nauttivan kovasti ateriasta. Jälkiruokana ollut juustokakku ja jäätelö kruunasi aterian. Palvelu oli erittäin ystävällistä.

Kiitä käyttäjää matkalla2019
Arvosteltu 14. lokakuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olen käynyt Huberissa pienissä ja isoissa porukoissa varmaan yli 20 kertaa kevään 2015 jälkeen.
Olen aina saanut erinomaista ruokaa ja hyviä viinejä ja upeita drinkkejä.
Joka kerran lähtiessäni olen saanut kiittää upeasta kokemuksesta.
Suosittelen!

Käyntipäivä: elokuu 2018
1  Kiitä käyttäjää Daydream820255

Ravinteli Huber – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Ravinteli Huber? Jaa kokemuksesi!