Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Mainio ruoka ja mielyttävä palvelu”
Arvostelu: Masu Asian Bistro

Masu Asian Bistro
Sijalla 18/500: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ravintolan tiedot
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 1 viikko sitten

Menu tokubetsu kahdelle oli todella hyvä. Upeita makuja, jotka vaihtelivat ruokalajista toiseen. Aiemmissa arvosteluissa mainittuun huonoon palveluun oli vissiin reagoitu, koska palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. Tulemme ehdottomasti testaamaan seuraavankin menuun!

Käyntipäivä: kesäkuu 2020
Kiitä käyttäjää Msmazibuko
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Masu_Asian_Bistro, Ravintolapäällikkö yrityksessä Masu Asian Bistro vastasi tähän arvosteluunVastattu 1 viikko sitten

Hei!
Kiitokset ihanasta arvostelustasi! Loistavaa kuulla, että vierailunne meillä oli kaikinpuolin onnistunut.

Aurinkoista kesää ja toivottavasti näemme taas pian!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirjoita arvosteluArvostelut (205)
Matkailijoiden arvio
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kieli

15/205 arvostelua

Arvosteltu 26. huhtikuuta 2020

Ensimmäisellä vierailukerralla ihastuimme puolison kanssa Masun ruokaan, juomaan ja miljööseen. Menimme uudestaan ystävänpäivänä 2019. Tilasimme maistelumenun ja juomapaketin. Tarjoilijat vaihtuivat melkein joka annoksen jälkeen. Välillä unohtui viinit ja välillä unohtui kertoa niistä meille. Jossain vaiheessa tarjoilija tuli vaan kysymään, että niin missäs vaiheessa te olittekaan, mitäs teille pitikään tuoda seuraavaksi. Tuntui todella amatöörimäiseltä. Tarjoilijat olivat aivan sekaisin, että kuka tekikään mitä ja missä järjestyksessä. Tuntui, ettei meistä huolehdittu kunnolla, vaan joku kävi aina heittämässä jotain sapuskaa pöydälle kun kerkesi. Puolisoni oli pyytänyt menusta poikkeavaa jälkiruokaa, mutta sekin asia oli heti unohdettu. Hänelle tuotiin väärä jälkiruoka, ja kun huomautimme siitä, tarjoilija kysyi, no että tarviiko teille nyt tuoda toinen jälkiruoka. Olimme aivan pöyristyineitä. Myöskään rahastusvaiheessa ei homma mennyt yhtään tämän paremmin. Jouduimme pyytämään laskua kahdelta tarjoilijalta, ja siitä huolimatta jouduimme odottamaan varmaan 15 min. Olipa todella mukava tämän pelleilyn päätteeksi maksaa touhusta toistasataa euroa. Koko ilta oli ihan pilalla. Olin niin odottanut illallista, koska edellinen kerta oli ollut niin loistava. En ole ikinä saanut näin amatöörimäistä ja asiatonta palvelua missään. Käynnin jälkeen annoin ravintolalle palautetta TableOnlinessa, mutta minulle ei ikinä vastattu. Tämä kruunasi koko farssin. Olen niin pettynyt, että mahtavien ruokien vastapainoksi saimme niin kelvotonta palvelua, jota ei varsinkaan tämän hintatason ravintolassa voi hyväskyä. Eipä tarvitse mennä kolmatta kertaa. Menee hyvä ruokakonsepti hukkaan osaamattoman tarjoiluhenkilökunnan takia.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Palvelu
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Sumavi91
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Masu_Asian_Bistro, Ravintolapäällikkö yrityksessä Masu Asian Bistro vastasi tähän arvosteluunVastattu 28. huhtikuuta 2020

Hei!

Kiitoksia viestistäsi ja antamastasi palautteesta!
Olen todella pahoillani, ettei iltanne meillä ollut odotusten mukainen.
Selasin Dinnerbookingin palautteemme viime vuoden ystävänpäivältä, enkä valitettavasti järjestelmästä löytänyt aiheeseen liittyvää viestiä, pahoitteluni.
Vierailustanne on reilu vuosi aikaa, joten en valitettavasti enää pysty selvittämään, mikä illan aikana on mennyt pieleen.
Voin nyt kuitenkin pahoitella tapahtunutta syvästi.

Toivottavasti näemme vielä ja kaikkea hyvää teille!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 28. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Menimme masuun, nopeasti ohjattiin pöytään ja saimme listat nenän eteen.
Sisustus oli kaunis, mutta ahdas.
Kertakäyttöiset puikot olivat vähän vempulat näinkin kalliiseen ravintolaan.
Ensimmäinen miinus on huonosti infotut allergeenit listoissa.
Toinen miinus, juomalasini oli olivat tahmaisia ja likaisia. Tarjoilija ei edes pahoitellut tilannetta.

Ruuaksi otimme pihvin ja kanaa teriyakissa.
Pihvi maistui pihville, mutta suolaa oli todella paljon.
Teriyaki taas oli tasaisen makuista mössöä.

Iso ja kallis pettymys.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää murjottava
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Masu_Asian_Bistro, Ravintolapäällikkö yrityksessä Masu Asian Bistro vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. maaliskuuta 2020

Hei!
Kiitoksia antamastasi kehittävästä palautteesta! Ikävää kuulla, ettei vierailunne ollut odotusten mukainen.
Kaikkea hyvää kevääseen ja toivottavasti nähdään vielä!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 19. helmikuuta 2020

Palvelu oli tosi hyvää.
Ruoka oli tosi hyvää, sushia ei syöty.
Otettiin listalta täysin eri vaihtoehtoja
kuin aikaisemmin, alkuun ei otettu miniburgereita...
Loppuun otettiin Nikka coffey wiskit.

Käyntipäivä: tammikuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Palvelu
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Mato R
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Masu_Asian_Bistro, Toimitusjohtaja yrityksessä Masu Asian Bistro vastasi tähän arvosteluunVastattu 26. helmikuuta 2020

Hei!
Kiitoksia antamastasi palautteesta! Mukavaa kuulla, että vierailunne meillä oli onnistunut!
Nähdäänhän taas ja mukavaa kevään odotusta! :)

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. helmikuuta 2020

Kuvassa: Shiso Pannacotta, alkoholiton cocktail, Yasai Ma Hor, Vegemaki sushia.
Ruoka & juoma oli erinomaista .

Käyntipäivä: helmikuu 2020
Kiitä käyttäjää miiamolsa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Masu_Asian_Bistro, Toimitusjohtaja yrityksessä Masu Asian Bistro vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. helmikuuta 2020

Kiitos Miia palautteestasi!
Mukavaa, että vierailunne oli onnistunut! Nähdään taas! :)

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.

Masu Asian Bistro – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

 
Tampere, Pirkanmaa
Tampere, Pirkanmaa
 

Oletko käynyt kohteessa Masu Asian Bistro? Jaa kokemuksesi!

Kirjoita arvostelu Lisää valokuvia

Omistajat: mikä on teidän versionne tarinasta?

Oletko yrityksen omistaja tai johtaja? Ota profiili haltuusi maksutta, niin voit muun muassa vastata arvosteluihin ja päivittää profiilia.

Ota profiili haltuun