Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (895)
Suodata arvosteluja
895 tulosta
Matkailijoiden arvio
307
409
131
33
15
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
307
409
131
33
15
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
49/895 arvostelua
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020

Torni-hotellissa on kiva käydä kerran, mutta en ole täysin varma menisinkö uudelleen.

+ siisti huone ja hotelli
+ pehmeät ja ylelliset tyynyt sekä pyyhkeet
+ monipuolinen aamupala
+ kauniit näköalat

- olimme check in -jonossa 40 minuuttia(!) Koko hotelliinkirjautumisprosessi oli hidas ja ahdistava kaaos erityisesti näin korona-aikana. Jono jatkui pitkälle parkkihalliin ja aula oli täysi ja ahdas. Turvaväleistä huolehtiminen oli mahdotonta. Henkilökuntaa oli toisinaan paikalla vain kaksi, mikä oli tietenkin noin suurelle hotellille aivan liian vähän. Sääliksi kävi myös henkilökuntaa.

-/+ Myös aamupala oli tilanteena ahdas ja ahdistava, mutta onneksi oli mahdollista mennä syömään kongressitilaan, jossa pöydät olivat etäämpänä toisistaan kuin ravintolan puolella.
- yllättävän pienet ikkunat huoneessa
- kattoterassin kalusteet kuluneita ja tyylittömiä

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää sariamm
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Torni Tampere, Asiakaspalvelu yrityksessä Solo Sokos Hotel Torni Tampere vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. heinäkuuta 2020

Hei sariamm,

Kiitoksia paljon vierailustasi hotelliimme ja palautteestasi. Teemme parhaamme jotta myös ruuhka-aikoina sisäänkirjautuminen olisi mahdollisimman sujuvaa, ajoittain kuitenkin ruuhkia syntyy kun paljon ihmisiä on liikenteessä etenkin näin kesälomakautena ja välistä tiskiltä täytyy hetkeksi poistua mikäli jonkin huonevarauksen asioiden hoitaminen niin vaatii. Kesäaikaan olemme laajentaneet aamiaistilamme kokouskeskuksen puolelle toisen buffetin kera ja pyrimme myös informoimaan suosituimmista aamiaisajoista (yleensä aamiaisen aukiolon kaksi viimeisintä tuntia) infokyltein sekä nettisivuillamme etukäteen asioinnin sujuvoittamiseksi. Mukava kuulla että viihdyitte vieraanamme ja nautitte huoneen mukavuudesta!

Kivaa kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Katri
Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Olimme yhden yön Tornissa. Huoneemme oli kerroksessa 5. (varasimme vasta pari vkoa sitten, niin emme saaneet ylempää kerrosta toiveista huolimatta).

Sali on hotellin saliksi oikein hyvä. Sauna oli tilava + löylyt jees, ja pyyhkeitä oli saatavilla pukkarissa.

Morossa oli kivat näkymät ja suht hintavat juomat.

Huoneen WC-paperi voisi olla pehmeämpää. Sänky oli mukava ja useita tyynyjä saatavilla.

Aamupala perushyvä, puurot, leivät, leikkeeet, munat ja mehut jne .

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Kiitä käyttäjää Latukka
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Torni Tampere, Asiakaspalvelu yrityksessä Solo Sokos Hotel Torni Tampere vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. heinäkuuta 2020

Hei Latukka,

Kiitoksia paljon vierailustanne hotelliimme. Mukava kuulla että viihdyitte ja vierailunne oli onnistunut. Suosittelen lämpimästi varaamaan suoraan ylemmissä kerroksissa sijaitsevan superior tason huoneen, jotta toive ylemmistä kerroksista toteutuu varmasti. Perushuoneluokassamme kerrosväli on 2-16 ja superior tasossa 7-24. Olemmekin saaneet paljon kiitosta kuntosalimme monipuolisesta laitetarjonnasta mm. vapaiden painojen osalta, mikä tarjoaa mahdollisuuden kattavaan treeniin. Tervetuloa taas pian uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Katri
Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Huone 21 krsessa oli iso ja siisti. Kivat näköalat. Aamupalalle meitä neuvottiin, ruuhkaisen heinäkuun aamun takia, menemään Pajan puolelle ja siellä oli ihanan ilmavaa istuskella ja nauttia runsaasta aamiaistarjonnasta.
Henkilökunta kaikkialla ystävällistä. Hisseillä joutui hiukan jonottelemaan, koska heinäkuu ja paljon matkailijoita.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää SipeM3
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Torni Tampere, Asiakaspalvelu yrityksessä Solo Sokos Hotel Torni Tampere vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. heinäkuuta 2020

Hei SipeM3,

Kiitos vierailustanne hotelliimme ja palautteestasi. Mukava kuulla että viihdyitte ja vierailunne oli onnistunut. Näin kesäaikaan olemme laajentaneet aamiaistilaamme, jotta suurista asiakasmääristä huolimatta istumapaikkoja riittäisi sujuvasti aamiaisvieraillemme.

Mukavaa kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Katri
Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Plussat:
+ Siisti hotelli yleisesti
+ Mukava henkilökunta
+ Pehmeä sänky ja riittävästi tyynyjä
+ Kivannäköinen huone ja kivat maisemat
+ Parkkihalli lähellä autolle

Miinukset:
- Aamupalalla huono valikoima. Todella vähäisesti vaihtoehtoja ja ruoat sisääntulokohdalla, eli kaikki pöpöt tarttuvat. Huone kuitenkin vähintään 150e/yö, joten aamupala pitäisi olla sen mukaista
- Käsidesia enemmän tarjolla, pitäisi olla lähes joka pöydässä mieluiten tai tiskien päässä, jossa ruoat ovat tarjolla
- Hissejä liian vähän

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
1  Kiitä käyttäjää Nootum
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Torni Tampere, Asiakaspalvelu yrityksessä Solo Sokos Hotel Torni Tampere vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. heinäkuuta 2020

Hei Nootum,

Kiitos vierailustasi hotelliimme ja palautteestasi. Mukava kuulla että viihdyitte vieraanamme ja nautitte huoneidemme tarjoamista maisemista! Poikkeustilanteen takia meillä oli alkukuusta vielä käytössä kevennetty aamiaisvalikoima, pikkuhiljaa olemme palanneet takaisin monipuolisempaan tarjontaan koronarajoitusten lieventymisen myötä. Pyrimme myös jatkuvasti seuraamaan käsidesien riittävyyttä ja sijoittelua eri osastoillamme.

Mukavaa kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Katri
Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 15. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Checkiniin piti jonottaa arkipäivänä klo 18 jälkeen yli puoli tuntia. Keskimääräinen käsittelyaika per asiakas oli yli 5min. Sen odottelun jälkeen sai odotella hissiä: hissit tilataan avainkorttia vilauttamalla ja haluttu kerros näppäilemällä jonka jälkeen järjestelmä näyttää mihin hissiin tulisi mennä. No, kaikki eivät tätä noudata vaan menevät eri hissii mitä heille on järjestelmän puolesta suositeltu.

Joka kerta hissiä käyttäessä joutui jonottamaan.

Checkoutin ainaan yritin päästä 16.kerroksesta alas lastenvaunujen kanssa: kerroksen kohdalle pysähtyneet hissit olivat kaikki täynnä (kaikki halusivat tehdä checkoutin samaan aikaan?). Loppujen lopuksi kun olin odottanut väljempää hissiä yli 15min, päätin menneä portaita pitkin kävelemällä. Lastenvaunut olalle ja 16 kerrosta portaita alaspäin. Siinä hetkessä päätin että Tampereelta löytyy varmaan paremminkin toimivia hotelleja seuraavalle vierailulle.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
1  Kiitä käyttäjää hvaarala
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Torni Tampere, Asiakaspalvelu yrityksessä Solo Sokos Hotel Torni Tampere vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. heinäkuuta 2020

Hei hvaarala,

Kiitos vierailustanne hotelliimme ja palautteestasi. Monet asiakkaistamme ovat meillä ensimmäistä kertaa, ja kerromme sisäänkirjautumisen yhteydessä hotellin palveluista ja yleensä asiakkaat myös haluavat maksaa tullessa, jotta voivat lähtiessä palauttaa avaimet avainten palautusboksiin ilman käyntiä tiskillä. Etenkin loma-aikoina vastaanottoon saattaa tulla ajoittain enemmän ruuhkaa, kun monilla asiakkaistamme on samat aikataulut sekä saapuessa että lähtiessä.

Mukavaa kesän jatkoa!

Ystävällisin terveisin,
Katri
Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja