Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Jättimäiset annokset”
Arvostelu: Pispalan Pulteri

Pispalan Pulteri
Sijalla 43/505: Ravintolat Tampereella
Arvosteltu 13. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Annokset olivat valtaisan kokoisia ja hyvänmakuisia. Myös meidän 1-vuotiaalle perheen pienimmälle onnistui kehitellä sopiva annos ja sopuisaan hintaan.

Miinusta siitä, että tarjoilijat eivät käyneet tsekkaamassa välillä, kun esimerkiksi vettä olisi tarvittu lisää. Myös itse joutui käydä hakemassa lisää juomalaseja, kun pöydässä ei ollut tarpeeksi.

Lisäksi pöytään puhalsi kylmä ilmastointilaite, joka hivenen heikensi ruokailukokemusta.

Kokemuksen arvoinen paikka kuitenkin ja suureen nälkään juuri soppeli!

Käyntipäivä: elokuu 2020
1  Kiitä käyttäjää tepardi

Arvosteltu 6. marraskuuta 2019

Pöytä kannattaa varata aina etukäteen, jos mieli syömään. Sillä moni muukin on huomannut paikan hyvän hengen ja maukkaan tarjonnan.

Käyntipäivä: joulukuu 2018
Kiitä käyttäjää hannamurto
Arvosteltu 9. lokakuuta 2019

Kävimme koko perheen voimin, viettämässä merkkipäivää täällä.
3 tilasi paikallisen erikoisuuden eri Superpihvin, itse otin suurimman eli 300g.
Tytär ja vaimo ottivat pienimän eli 150g. Kaikki olivat erittäin tyytyväisiä, annoksiin liha oli todella maukasta, vaikea edes uskoa että oli possua. Olisi mennyt hyvästä naudasta.
Poikamme otti Pulterin hampurilaisannoksen, ja sekin oli todella hyvä ja suuri.

Käyntipäivä: lokakuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää Juha j
Arvosteltu 9. lokakuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Lekendaarinen tietty Superpihvi, joka on possua. Itse voi ruksata lisukkeet perunoista alkaen.
Itse söin pippuripihvin, joka todella hyvä.

Käyntipäivä: lokakuu 2019
Kiitä käyttäjää 54pekkah
Arvosteltu 23. syyskuuta 2019

Pikkukärpäset meinasivat saada kääntymään takaisin, niitä oli aika reilusti. Mikrotetut perunat olivat tulikuumia Pulteri-annoksessa ja ne kaipasivat myös lisämausteita. Annos todella iso. Velipojan ranskalaiset toisaalta oli tosi hyvin maustettu. Kaverin etanat tuli mikron ja töhöttimen kautta. Tuskin menen toiste, paljon maukkaampaakin ruokaa Tampereelta saa.

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää SuSSu700

Pispalan Pulteri – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Pispalan Pulteri? Jaa kokemuksesi!