Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Hyvää ruokaa mutta aika pienet annokset”

Viikinkiravintola Harald
Sijalla 9/577: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 11 $ - 55 $
Keittiöt: Skandinaavinen
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Reservaatit
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Reservaatit
Arvosteltu 2 viikkoa sitten

Olimme kaveriporukalla syömässä Haraldissa. Mukavan rempseä palvelu ja hyvin onnistui myös erikoisruokavalion mukainen tilaus. Osa pääruuista oli aika pieniä, joten kannattaa tilata alkuruoka alle jos haluaa mahan täyteen. Itse söin hirvipataa leivän sisällä ja se oli erinomaista ja nälkäkin lähti.

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää Riinamerilainen

Arvosteltu 2 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Lähdimme kiertämään kaupunkia ja olimme hieman tutkineet ruokapaikkoja. Koska emme olleet varmoja aikataulusta menimme iltasella Haraldiin kysymään mahdollista vapaata pöytää ja se järjestyi meille.

Ruoka oli hyvää, talon viinin kohdalla hinta-laatu kohtasi. Ikävä kyllä olimme kummatkin hieman flunssaisia ja makuja ei maistanut aivan 100% mutta olimme yksimielisiä siitä että Haraldiin voi mennä uudestaankin Ystävällisestä asiakaspalvelusta myös

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää j3nnymaaria
Arvosteltu 19. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Hyvä ruoka, hyvä palvelu & parempi mieli kuin useimmissa kaupungin kohtuuhintaisissa ruokapaikoissa.

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
Kiitä käyttäjää StellaPolaris59
Arvosteltu 17. toukokuuta 2019

Erittäin hyvä ravintola kokonaisuudessaan, mieheni ja poikani tilasi lammasta, joka oli mureaa ja suussa sulavaa, minun lupiini tempe annos myös erinomainen.
Tyttäreni tyytyi kalkkuna salaattin, joka oli myös hyvä.
Jälkiruoka kruunasi hyvän aterian, kilpi mikä lie kahdelle oli loistava ja riittävä meille neljälle!
Palvelu oli hyvää ja hyväntuulista. Suosittelemme lämpimästi!

Käyntipäivä: toukokuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää TarjaO12
Arvosteltu 22. huhtikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kävimme mieheni kanssa lauantai-iltana syömässä. Tilasimme kolmen ruokalajin illallisen. Kaikki ruoat olivat erittäin onnistuneita! Pääruoan Black Angus -härän pihvi todella murea ja maukas, myös tämän annoksen kilpiperunat oli hyvin maustettu. Kaikissa annoksissa maut oli mietitty tarkoin yhteen ja se teki annoksista erittäin onnistuneita. Palvelu oli iloista, miellyttävää ja ystävällistä. Suosittelin tätä ravintolaa jo muillekin!

Käyntipäivä: huhtikuu 2019
Kiitä käyttäjää Sinkkis

Viikinkiravintola Harald – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Viikinkiravintola Harald? Jaa kokemuksesi!