Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Coussicca ei petä koskaan!”
Arvostelu: Ravintola Coussicca

Ravintola Coussicca
Sijalla 32/581: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 15 $ - 29 $
Ruokailuvaihtoehdot: Reservaatit
Ruokailuvaihtoehdot: Reservaatit
Arvosteltu 2 viikkoa sitten

Olin kolmikymppisen poikani kanssa torstaina viiden aikaan syömässä, tilaa oli vielä meille. Itse otin maksaa pietarilaisittain ja poikani legendaarisen pippuripihvin. Molemmat annokset olivat erinomaisia: kypsyys sopiva, maku erinomainen, kastike loistava. Nälkä lähti. Olen käynyt täällä 1970-luvulta lähtien ja olen vienyt lapsenikin syömään - perinne jatkuu. Konstailematon ympäristö, hyvä palvelu ja sopiva hinta-/laatusuhde takaavat, että jatkossakin poikkeamme tänne. Suosittelemme hyvän ruuan ystäville, ei nyrpistelijöille.

Käyntipäivä: elokuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää jussi13

Arvosteltu 7. elokuuta 2019

Kävimme merkkipäivän kunniaksi, syömässä pidemmän kaavan mukaan päivällistä. Olimme käyneet ensimmäisen kerran täällä, joskus -90 luvun alussa. Paikka oli pysynyt lähes ennallaan, uutta oli iso terassi johon mahtuu paljon lisää ruokailijoita. Paikka on edelleen niin suorittu, että pöydän varaaminen etukäteen kannattaa paikan varmistamiseksi. Ruoka oli juuri niin hyvää, kuin muistelimme samaten palvelu. Lämmin suositus edelleen jos mielii syödä hyvin ja nauttia rauhalisesta miljööstä. Ravintola sijaitsee Kalevankankaan hautausmaan läheisyydessä, kävelymatkanpäässä keskustasta. Parkkipaikat ovat ilmaiset.

Kiitä käyttäjää Juha j
Arvosteltu 1. elokuuta 2019

Ruoassa hyvä hinta/laatusuhde.Ystävällinen ja nopea palvelu.
Kala suorastaan herkullista.Ruokakin valmistui nopeasti.

• Ruoka
Kiitä käyttäjää Ultsi49
Arvosteltu 9. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Annoin palautetta tarjoilijalle ruuan suolaisuudesta. Hänen kommettinsa oli, että se on suolaista, koska siihen laitetaan suolaa. Päätin lopettaa keskustelun siihen.

Kiitä käyttäjää juspaj
Arvosteltu 7. heinäkuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Sisustus ja ruokalista aitoa 70-lukua. Annokset reilun kokoisia ja maukkaita. Elämysmatka lapsuuteen.

Kiitä käyttäjää Tapio-matkailija

Ravintola Coussicca – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tampere, Pirkanmaa

Oletko käynyt kohteessa Ravintola Coussicca? Jaa kokemuksesi!