Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Mitä on tapahtunut Gastropubille?”
Arvostelu: Tuulensuu

Tuulensuu
Sijalla 35/577: Ravintolat Tampereella
Hintaluokka: 21 $ - 28 $
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Reservaatit
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Reservaatit
Arvosteltu 11. heinäkuuta 2019

Gastropub Tuulensuu on ollut gastronominen elämys ja takuuvarma vaihtoehto rennolle illalle kera hyvän ruuan ja juoman. Viimeisin käyntini oli yksinomaan surullisen hämmentävä. Olen saanut Tuulensuussa parasta, mutta myös surkeinta ruokaa (peräti komen annoksen verran samalla kerralla).

Alkuun hämmensi yleensä niin täyden ravintolan tyhjyys. Tiistain alkuillassa olimme ainoat ruokailevat asiakkaat. Tilasimme seuralaiseni kanssa alkuun gratinoidut etanat, kerma- dijonkastikkeessa. Etanat olivat hieman huonosti kypsennetty, kastike ei maistunut oikein millekkään ja juustogratinointi puuttui kokonaan. Muutamia juustohippuja oli sulanut kastikkeen pohjalle.

Seuralaiseni pääruoka oli kanaleipä, jonka kana oli hieman raakaa. Itse tilasin parsaa, munavoita, kinkkua ja uusiaperunoita belgialaisittain. Annos hämmensi. Koko annos koostui lähinnä tankoparsasta ja uusista perunoista. Kinkkua oli neljä pikkiriikkistä palaa, kuivan munakokkelin seassa. Pienet, mutta paksut klöntit kuivakinkkua oli varmuuden vuoksi vielä paistettu, joten tulos oli kuivempi ja sitkeämpi kuin äidin joulukinkku. Paistettu munasössö ei tuonut annokseen mitään hyvää, vaan teki siitä entistä kuivemman. Makua olisin kaivannut myös enemmän. Parsat olivat kuitenkin hyvin kypsennettyjä ja suositeltu olut oli hyvää.

Töksähtelevästä palvelusta huolimatta, tarjoilija hoiti tilanteen. Jälkkäri jätettiin kyllä väliin.

Illasta jäi nälkäkiukun ja pettymyksen lisäksi hyvin hämmentynyt olo. Onko ennen niin hyvässä raflassa alkanut jyrkempi alamäki? Toivottavasti siihen reagoidaan.

Käyntipäivä: heinäkuu 2019
Kiitä käyttäjää Haistahuilu

Arvosteltu 2. huhtikuuta 2019

Kannattaisi vaihtaa henkilökunta. Ruoka on mahtavaa, mutta palvelu aivan luokatonta. Olen saanut täällä elämäni törkeintä ja toiseksi törkeintä palvelua. Ekan kerran jälkeen päätin, että annetaan vielä toinen mahdollisuus. Ei olisi kannattanut. Missään en ole joutunut kohdelluksi yhtä huonosti kuin täällä.

Ensimmäinen sattumus on parin vuoden takaa. Olimme mieheni kanssa tulossa syömään, mutta meillä oli vähän tiukka aikataulu. Kysyimme tarjoilijalta että onkohan mitenkään mahdollista hoitaa syömistä ja maksamista 45 minuutissa, että ehdimme teatteriin. Tiedustelimme, mitkä ruuat olisivat nopeimpia valmistaa, ja kehotimme tarjoilijaa vielä tuomaan ne sitä mukaa kun valmistuvat, että varmasti ehtisimme. Pahoittelimme vielä etukäteen mahdollista vaivaa, jonka aikataulumme mahdollisesti tuottaisi.

Ruokaa ei kuulunut. Kului vartti. Kului 20 minuuttia. Puoli tuntia. Kysyimme ystävällisesti, että tietääköjän tarjoilija, koska annokset ovat tulossa, kun kohta emme ehtisi syödä. "No kai mä voin kysyä, mutta kyllä mä ne ihan sitten heti teille tuon kun ne on valmiit". OK... No, hän palasi pöytäämme, ilman kiirehtimisen häivääkään. "Joo, kai ne on kohta tulossa se sanoi". Olimme aivan ihmeissämme: "mehän erikseen kysyttiin, että onnistuuko tää meidän aikataulu. Nyt ollaan jo odotettu kauemmin kuin ravintoloissa keskimäärin, joten aika erikoista tämä on". "Joo, no ei oo mun ongelma. Ei varmaan kannata tulla kiireessä ravintolaan."

Tästä pöyristyttävästä käytöksestä huolimatta päätin lauantaina antaa paikalle uuden mahdollisuuden - ruoka on niin hyvää. Huomasimme ikkunasta, että sisällä oli yksi vapaa pöytä. Tulimme sisään, mutta kukaan ei tervehtinyt eikä ollut ohjaamassa pöytään. No, ajattelin, että kiireistä on, joten menimme pöytään vaikkei sitä oltu siivottu. Ohi kulki jatkuvasti tarjoilijoita. Yritimme saada heidän huomionsa moneen kertaan. Kun viittilöinti ei ollut 10 minuutissa tuottanut tulosta, päätin käydä tiskillä. "Moi! Te ehkä ette huomanneet kun me tultiin sisään. Ajattelin tulla vain sanomaan, että me vähän niin kuin livahdettiin tuonne vapaaseen pöytään, kun tässä ei ollut ketään vastaanottamassa kun me tultiin. Voisitko sä sanoa jollekin tarjoilijalle, että palvelis meitä ehtiessään?" "Joo, tottakai. Tässä on menuut. Ihan kohta tulee joku ottamaan teidän tilauksen.

Istuimme tyytyväisinä pöytään. Odotimme 5 minuuttia. Ja 10 minuuttia. Yritimme viittilöidä tarjoilijoiden huomiota, mutta yksikään ei vaivautunut edes vilkaisemaan. Kukaan ei hymyillyt, kukaan ei huikannut että "moikka, tulen ihan just, ihan pieni hetki". Ei. No ajattelin, että jospa hihkaisen. "AnteeksI" Puhuttelin ilmiselvästi parin metrin päässä olevaa tarjoilijaa. Ei vastausta. Toinen tarjoilija tuli ihan viereiseen pöytään, mutta ei osoittanut eleelläkään huomanneensa meitä. "Hei anteeks, voisitsä palvella meitä seuraavaksi?". Ei elettäkään. Tuijotimme ystäväni kanssa toisiamme epäuskoisina - tällainen käytös oli meille aivan käsittämätöntä.

Lopulta viereisen pöydän tarjoilijamies saapuu luoksemme. Hymyilen iloisesti ja sanon: "me yritettiin kovasti saada sut huomaamaan meidät". Vastaus: "Joo huomasin. Ei tartte huutaa." Siis, mitä??? "En mielestäni huutanut. Me ollaan tässä nyt puoli tuntia yritetty saada palvelua, ja ollaan tiskilläkin käyty pyytämässä tarjoilijaa vartti sitten". "No niin siinä kuule käy jos tulee täyteen ravintolaan ja kiilaa pöytään. Yleensä ihmiset tajuaa odottaa pöytiinohjausta. Että ihan kuule sitä saa mitä tilaa."

Tässä vaiheessa totesimme, että me emme muuten tilaa yhtään mitään. Kiitos, ja hei. Ja tämä oli viimeinen kerta, kun käyn kyseisessä ravintolassa.

Käyntipäivä: maaliskuu 2019
    • Ruoka
2  Kiitä käyttäjää observatrice
Arvosteltu 1. tammikuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Oluet hyviä ja valikoima kattava.Valitettavasti ruoat olivat pettymys.Otimme neljä eri pääruokaa seurueellemme ja täytyy sanoa että olivat mauttomia ja kotikokki loihtii kyllä paremmat ruoat koska tahansa. Parasta ruoissa oli alkupalana tarjoillut paahdetut mantelit.

Käyntipäivä: tammikuu 2019
Kiitä käyttäjää 186pasih
Arvosteltu 11. syyskuuta 2018

Tunnelmallinen kulmapubi jonka ruoka (sammakonreisiä, jänispaistia..) ja oluet olivat herkullisia, suosittelen lämpimästi

Käyntipäivä: syyskuu 2018
    • Ruoka
1  Kiitä käyttäjää Monenlaista_reissua
Arvosteltu 7. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Miellyttävä paikka ja rento tunnelma. Palvelu on hyvää ja rentoa. Ruokana lammaspullat ja kanaleipä jotka molemmat olivat oikein hyviä. Ainut miinus ruoan odotuksesta, joka oli n.45min. Ravintola tosin oli täynnä ja useampi ryhmä yhtäaikaa syömässä.

Käyntipäivä: elokuu 2018
Kiitä käyttäjää 626ari

Tuulensuu – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Tuulensuu? Jaa kokemuksesi!