Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Kun mieli tekee falafelia”
Arvostelu: Zeytuun

Zeytuun
Sijalla 4/500: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 8 $ - 19 $
Arvosteltu 4 viikkoa sitten matkapuhelimen kautta

Pitkän ja menevän Tampere-päivän päätteksi oli saatava ruokaa. Netin avulla löysimme hotellin läheltä Zeytuun -ravintolan. Ruokalista vaikutti hyvältä. Ravintola oli pieni, mutta tilaa onneksi oli. Koronan vuoksi vain joka toinen pöytä oli käytössä. Palvelu oli ystävällistä ja hyväntuulista. Tilasimme meze -lautasen vuohenjuustolla jaettavaksi. Itselleni otin falafel salaatin ja mies tilasi pitan. Epähuomiossa saimmekin vuohenjuuston tilalta halloumia. Huomattuaan virheen tarjoilija tarjosi meille extrana vuohenjuustot. Lisäksi meze -lautasella oli tsatsikia, hummusta, kikherneitä, tabbouleh salaattia, muutama falafel ja leipää. Kaikki maistui mielestämme herkulliselle. Falafelit olivat rapeita ja niissä oli hienoinen kanelinen aromi, mielestäni tämä sopi falafeliin hyvin. Salaattini oli runsas ja ja maukas. Tahini-jogurtti sopi erityäin hhvin falafelien seuraksi. Vuohenjuusto ja halloumi maistuvat sellaiselle, mitä odotinkin.
Hintakin oli sopiva. Suosittelen ehdottomasti Zeytuun, mikäli tällainen Lähi-idän ruoka on omaan makuun.

Käyntipäivä: kesäkuu 2020
1  Kiitä käyttäjää AnniT145
Zeytuun, Omistaja yrityksessä Zeytuun vastasi tähän arvosteluunVastattu 3 viikkoa sitten
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.

Arvosteltu 8. huhtikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Parasta kasvisruokaa ikinä!
Tuoreita, puhtaita ja maukkaita makuelämyksiä joka kerta. Suosittelen myös paatuneimmalle lihansyöjälle!!!

Käyntipäivä: huhtikuu 2020
3  Kiitä käyttäjää juusoasiro
Arvosteltu 5. maaliskuuta 2020

Ruoka on kyllä todella hyvää. Menu selkeä, jopa valinnausvaikeus iskee herkkuja katsellessa. Tyylikäs miljöö ja ystävällinen palvelu. Jälkiruoat ihania! Vahva suositus.

Käyntipäivä: maaliskuu 2020
1  Kiitä käyttäjää Niina163
Arvosteltu 3. helmikuuta 2020

Oikein maukas ruisburgeri löytyi tästä ravintolasta. Sopivan raikas ja paljon täytteitä. Lisätäytteiksi otimme avocadoa,muutaman euron lisämaksulla. Asiakaspalvelu loistavaa ja tunnelma sekä sisustus ravintolassa rento. Suosittelen lämpimästi.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
1  Kiitä käyttäjää TinttiFromFinland
Arvosteltu 3. helmikuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Käytiin lounaalla maanantaina puolenpäivän jälkeen. Ei ollut ruuhkaa mikä sopi meille hyvin.

Otettiin Lebanonlautanen ja Zeytuun-meze.
Huippumakuja ja rapeat Falafelit. Parhaita mitä olen syönyt. Loistava palvelu.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
1  Kiitä käyttäjää Bandic81

Zeytuun – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tampere, Pirkanmaa

Oletko käynyt kohteessa Zeytuun? Jaa kokemuksesi!