Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Erittäin hyvää kasvisruokaa”
Arvostelu: Zeytuun

Zeytuun
Sijalla 4/503: Ravintolat Tampereella
Erinomainen kohde
Hintaluokka: 8 $ - 20 $
Arvosteltu 15. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Erittäin hyvää kasvisruokaa ja hyvä palvelu. Suosittelen kokeilemaan vaikka et olisi vegaani, itse en ole ja olin vähän Varautunut mutta turhaan.

Käyntipäivä: elokuu 2020
1  Kiitä käyttäjää nauriskelija

Arvosteltu 21. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Paras löytämäni Lähi-idän ruokia tarjoileva ravintola Suomessa! Monipuoliset, innovatiivisesti rakennetut annokset ja viihtyisän valoisa tila (kävimme Tampereen kahdesta toimipisteestä Kuninkaankadulla).

Kiitä käyttäjää Anssi L
Arvosteltu 11. heinäkuuta 2020

Ruoka oli herkullista ja tuoretta ja annokset monipuolisia. Palvelu oli ystävällistä. Suosittelemme!

Kiitä käyttäjää KatriSearock
Arvosteltu 4. heinäkuuta 2020

Olimme ensimmäistä kertaa, otimme Halloumi mezet, oli todella hyvää, menemme toistekin. Paikka on pieni, suosittelen pöytävarausta.

1  Kiitä käyttäjää Mutustaja
Arvosteltu 4. heinäkuuta 2020

Miellyttävä, kaunis paikka. Ruoka hyvää ja palvelu kohteliasta. Annoskoot reiluja ja hinnatkin kohtuulliset.

1  Kiitä käyttäjää sirpamus

Zeytuun – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Tampere, Pirkanmaa

Oletko käynyt kohteessa Zeytuun? Jaa kokemuksesi!