Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Tripadvisor

Bistro Venla
Tilaa verkossa
Sijalla 43/578: Ravintolat Tampereella
Arvosteltu 9. tammikuuta 2020

Aina on ollut herkullisia salaatteja ja ystävällistä, hymyileväistä palvelua. Erityisesti pidän "sisäpihan" tilasta, vaikka kahvila muutenkin on viihtyisä. Tosin haluaisin mainita, että olen käynyt syömässä teillä muutaman kerran ja joka kerta olen kiinnittänyt huomiota siihen, että sisällä tuntuu olevan erityisen lämmin, liiankin kuuma. En uskalla edes kuvitella mikä tilanne mahtaa olla kesäaikaan...

Käyntipäivä: tammikuu 2020
Kiitä käyttäjää Eku91

Arvosteltu 30. marraskuuta 2019

Salaatit oli todella maukkaita. Lämpimät salaatit oli kylmiä mutta maku korvasi tämän ongelman. Palvelu oli hyvää. Kesti kauan mutta meillä ei ollut kiirettä. Positiivinen komes ja suosittelut.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää Railamarja
Arvosteltu 14. syyskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Söin erittäin maukkaan vuohenjuustosalaatin. Sain erinomaisesta ja ystävällistä asiakaspalvelua. Myös miljöö on ihana! En tiedä voiko tästä paljoakaan enää parantaa... :) Nam ja kiitos!

Käyntipäivä: syyskuu 2019
Kiitä käyttäjää 372johannak
Arvosteltu 24. elokuuta 2019

Kävimme kevyellä illallisella ennen elokuvaa.
Ceasar-salaatti katkaravuilla oli erinomainen ja katkarapuja oli runsaasti.
Jäätelövalikoima ei makujen suhteen ollut kovin laaja (mansikka ja vanilija), mutta en antanut tämän häiritä. Paikassa voi nauttia niin paljon muutakin makeaa :)

Käyntipäivä: elokuu 2019
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää PinjaP30
Arvosteltu 16. toukokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Kävin Bistro Venlassa kahvilla. Halusin hetken rauhoittumisaikaa ennen töitä ja mielessä pyöri kahvilan ihanat kakkupalat ja rauhallinen hetki tunnelmallisessa kahvilassa. Olen aikaisemmin käynyt syömässä salaattia ja ne ovat olleet erinomaisia. Odotukseni olivat siis korkealla. Tällä kertaa asiakaspalvelusta kuulsi läpi kiire ja minulle tuli tunne että minua ei nyt ehdittäisi palvella. Minulle jäi epäselväksi pitääkö minun tilata kassalta vai mennä pöytään ja odottaa palvelua. Kahvi oli hyvää, mutta kun kakkupala tuotiin pöytään se oli kovin kärsineen näköinen ja maistui "eiliselle". 8,90€ on kuitenkin kova hinta kahvista ja räjähtäneestä eilisestä kakkupalasta.

Huolimatta tämän kerran pikku sählingistä, tulen toistekin.

Käyntipäivä: toukokuu 2019
1  Kiitä käyttäjää katjamama

Bistro Venla – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Bistro Venla? Jaa kokemuksesi!