Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
s/s Ukkopekka
Turku: Retket – sijalla 3/23
Tallenna
Arvostelujen tärkeimmät
Yllätysreissu

Tämä oli yllätysreissu miehelleni. Vietimme 40-v. hååpåivåå. Laivareissu Turusta Loistokarille ja... lue lisää

Arvosteltu 1. syyskuuta 2020
Haamatkalainen
Loistokarin illallisristeily

Mukava risteilykokemus Loistokarille! Meidän lomareissun kohokohta taisi olla juuri tämä. Keli ei... lue lisää

Arvosteltu 25. elokuuta 2020

Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 16. elokuuta 2020

Erittäin miellyttävä kokemus, ihana laiva ja todella ystävällinen henkilökunta, hyvä ruoka, tunnelmaa kerrakseen♥️

Kiitä käyttäjää Ansku1974
Jerkko R, Markkinointipäällikkö yrityksessä s/s Ukkopekka vastasi tähän arvosteluunVastattu 21. elokuuta 2020

Kiitos Ansku!

Meidän henkilökunta on kyllä ihan huippu! Tervetuloa uudestaan!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 15. elokuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Maisemista puhumattakaan, höyrylaiva itsessään oli jo kokemus! Höyrypilli oli loistava lisämauste! Tarinat maisemien taustoista olivat loistavia ja Naantalin vanha kaupunki mitä mainioin! Tässä oli jotain samankaltaista mitä olen kokenut maailmalla! Lounaspöytäkin oli mitä mainioin ja henkilökuntakin ihan omalla tasollaan, niin leppoisa ja lämminhenkinen! Olin liikkeellä syntymäpäivänäni ja äitini oli tämän kaiken ostanut lahjaksi. Se ainoa miinus oli korkeat kynnykset ja laivaan astuminen, äitini kun ei enää ole vanhoilla päivillään elämänsä kunnossa. Mutta hattua nostan henkilökunnalle, olivat niin auttavaisia kaikessa ja tarjoutuivat jopa kantamaan häntä! Hän kuitenkin selviytyi ilman apua, arvostan suuresti sitä ystävällisyyttä ja avunannon halukkuutta jota tarjottiin! Tämä ei ollut pelkästään kokemus höyrylaivalta tai Turun saaristosta, tämä oli kokemus ihmisten ystävällisyydestä!

Kiitä käyttäjää 82rainerl

Kiitos upeasta arvostelustasi

Välitimme kiitoksesi suoraan henkilökunnallemme, koska he ovat mahtavia! Aivan kuten asiakkaammekin.

Arvosteltu 8. elokuuta 2020

Kokonaisvaltaisen upea ja ammattimaisesti toteutettu elämysretki, huikeat maisemat, herkullinen ruoka ja leppoisa tunnelma.

Kiitä käyttäjää MinskuLinsku

Hieno, että viihdyitte meidän illallisristeilyllä. Kiitos upeasta arvostelustasi!

Arvosteltu 8. elokuuta 2020

Oli kyllä Turun reissun kohokohta, juuri sopivasti aikaa tutustua Naantaliin ja käydä syömässä. Osui vielä hirmuisen ihana ilmakin.

Kiitä käyttäjää TrZn67

Kiitos!

Hieno lukea, että viihdyitte meidän matkassamme.

Arvosteltu 6. elokuuta 2020

Henkilökunta todella mukavaa, mutta menomatkan ruokailujonossa kaivattaisiin hieman opastusta. Jono kulki siellä täällä ja turvaväleistä ei pystynyt pitämään huolta. Samalla meidän jälkeen ”jonoon” tulleet pääsivät ruokailemaan ensin.

Kiitä käyttäjää wigreoll
Jerkko R, Markkinointipäällikkö yrityksessä s/s Ukkopekka vastasi tähän arvosteluunVastattu 7. elokuuta 2020

Kiitos arvostelustasi, palautteesi on meille tärkeä ja tulemme seuraamaan tarkemmin jonojen muodostumisia risteilyillä. Tähän saadaan varmasti parannus. T. Ukkopekan väki

Näytä lisää arvosteluja