Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (12)
Suodata arvosteluja
12 tulosta
Matkailijoiden arvio
0
3
4
3
2
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Matkailijoiden arvio
0
3
4
3
2
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/12 arvostelua
Arvosteltu 26. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Huoneemme toisessa kerroksessa (ns. lemmikkihuone) oli siisti ja viihtyisä. Sänky hyvä nukkua, tyynyistä toinen olisi voinut olla matalampi. Mikä tärkeintä, huoneeseen ei kuulunut muista huoneista äänet. Huoneemme oli valtatielle päin, mutta tasainen liikenteen humina illalla ei meitä häirinnyt. Yön nukuimme hyvin ilman häiriötekijöitä. Koira tykkäsi nukkua huoneessa olevassa koiratyynyssä.
Aamupalalla plussaa, että saimme ottaa koiran mukaan ns. aulakahvilan puolelle. Siellä näytti syövän koirattomatkin ja mietimme, oliko opastus peremmälle ravintolaan riittävä, kun aulan pöydät täyttyivät pian. Menimme aamupalalle ajoissa ennen kahdeksaa, jolloin pystyi ottamaan aamiaisensa rauhassa. Puoli tuntia myöhemmin oli miltei mahdotonta hakea teetä lisää, niin kova ruuhka ja jonot siinä vaiheessa.
Vastaanottovirkailija oli tosi ystävällinen ja neuvoi myös parkkipaikan hotellin toiselta puolelta.
Plussaa myös alakerran kahvilasta, jossa pystyi juomaan myös iltateen ja syömään pientä iltapalaa.
Voisimme yöpyä uudelleen.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
Kiitä käyttäjää daisyflower2015
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Original Sokos Hotel Kupittaa, Marketing yrityksessä Original Sokos Hotel Kupittaa vastasi tähän arvosteluunVastattu 1 viikko sitten

Hei ja kiitos arviostasi,

Hienoa kuulla, että olette olleet tyytyväisiä vierailuun ja henkilökunnan palveluun. Ihanaa myös kuulla koiran viihtyneen meillä! :) Ikävää kuulla aamiaisella olleista ruuhkista. Olemme ottaneet nyt käytäntöön porrastetut aamiaisajat, jolloin maksimissaan 50 henkilöä voi ruokailla kerrallaan aamiaisella. Tämä systeemi on purkanut jonoja hyvin ja varmistaa myös kaikille asiakkaillemme turvallisemman vierailun.

Toivottavasti reissu sujui kaikin puolin mukavasti ja toivotankin teidät lämpimästi tervetulleeksi Kupittaalle uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Jatta / Vastaanotto

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 23. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Huoneen siivous oli ala-arvoista. Lattialla oli edellisen asukkaan pähkinänkuoria, wc istuin oli huuhdeltu käsisuihkulla ja oli vielä märkä, samoin kuin lattia siitä ympäriltä. Jäi tunne ettei siivousta ole tehty valmiiksi. Potta olisi ollut kiva pienen lapsen kanssa yöpyessä. Hotellin siivous ei muutenkaan ollut ihan viimeisen päälle. Usein siivouksesta säästämällä pilataan hienot puitteet.

Hissejä oli aivan liian vähän, kaksi hotellivieraille ja yksi henkilökunnalle. Kokoajan oli ruuhkaa ja aamulla sai odottaa 20min että pääsi rattaiden kanssa alas. Muut menivät laukkujen kanssa portaita kun eivät jaksaneet odottaa.

Ravintolassa menun kaikkia ruokia ei ollut saatavilla (mm. pippuripihviä). Kun olimme tilanneet juomat ja ruuat, meni yli 30min ennen kuin tultiin sanomaan että listalta tilaamamme viini on loppu. Tilasimme toista viiniä, taas meni aikaa ja tultiin sanomaan että sekin on loppu. Kun vihdoin saimme juomat, oli mennyt 45 minuuttia! Seurueessamme oli 4 aikuista ja 3 lasta. Pienimmälle olimme pyytäneet vain lasin, josta voisi juoda oman maidon ja syvän lautasen jotta saisimme tehtyä iltapuuron. Lähes tunnin odotus on aivan liian pitkä aika odottaa pelkkiä astioita kun on pieni lapsi kyseessä. Varsinkin kun henkilökunta vaan pyöri tiskillä ilman että osasi tehdä mitään. Selvästi palkattu paljon uusia nuoria työntekijöitä uuteen hotelliin. Ei vaan palvelu pelannut eikä osaaminen riittänyt. Kaikki piti varmistella kaverilta ja yhdessä pohtia mitä aperol spritziin tulee.

Aamiaisen toimivuus oli ihan vitsi. Noutopöydän tila oli ihan liian pieni ja jonot todella pitkät.

Hotelli on hieno, mutta henkilökunta ei ole pätevä pyörittämään sitä. Toivottavasti homma saadaan toimimaan kun aikaa kuluu ja kokemusta karttuu.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
2  Kiitä käyttäjää TiinaP281
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 20. heinäkuuta 2020

Aamiaiselle linjastojono 15 min, jonotussysteemi aivan onneton. Aamupalalla ruoat kylmia. Jono hisseille jatkuva, ei toimi ollenkaan. Lapsiperheille en suosittelisi siirtymien sujumattomuuden vuoksi tata hotellia ollenkaan. Kuntosali myos kaikista hotellikokemuksistani surkein. Sijainti on kuitenkin nappara, kulkuyhteydet julkisillakin joka suuntaan hyvat. Foli pyoraparkki myos ihan vieressa. Rooftop baari hotellilla kiva nakoalojen vuoksi. Henkilokunta aamiaisella ja respassa todella jaykkaa ja totista. Rooftopissa asiakaspalvelu sujui! En suosittele hotellia, kaikista Sokos-hotellikokemuksistani selvasti heikoin kokonaisuutena.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
3  Kiitä käyttäjää PeetaReissussa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 17. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Plussat ja miinukset:

+ Kaikki on uutta ja siistiä
+ Hinta-laatusuhde ok (130e perhehuone)
+ Hieno kattoterassi

- Aamupala todella ruuhkainen
- Hisseihin joutui jonottamaan pitkään
- Sauna piti olla klo 22 saakka, mutta tullessani saunaan 21:30 kiuas ei ollut enää kuuma ja löylyjä ei saanut
- Liikenteen melu kuuluu huoneeseen (meillä oli 8. krs)
- Matka keskustaan 2-3km

Hotelli on varmasti 4 tähden arvoinen kunhan epäkohdat on korjattu.

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
1  Kiitä käyttäjää PasiK
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 16. heinäkuuta 2020 matkapuhelimen kautta

Koronasta ei ollut hotellissa tietoakaan. Hotellinoli aivan täyteen ammuttu, mutta silti linjastoja oli vain yksi. Ihmiset jonottivat hisseille saakka ja siinä tungoksessa piti yrittää saada ruoka. Tähän ratkaisu oli, tule heti aamulla kun lapset herää. 8 oli jo järkyttävät jonot.
Huoneissa oli todella epähygieeniset koko lattiamatot. Respa ja ravintola tuntui olevan hukassa. Ruoka-aine allergioita ei oltu juurikaan otettu huomioon. Viikonloppuna jogurtteja tai mitään ei ollut saatavilla. Delissä pizzoissa ei mitään vegaani vaihtoehtoa.
Huonetta ei myöskään meinannut saada enää klo 18:00 vaikka sen oli varannut itselleen kun myöhästyimme aikataulusta. Meinasivat vapauttaa hotellin.
Luulisi, että S-Ryhmä tietäisi jo muista hotelleista mikä toimii ja mikä ei, mutta täällä oli pakka kyllä niin levällään.
Lapsille ei ollut laitettu huoneeseen pottaa eikä mitään muutakaan..

Vierailupäivä: heinäkuu 2020
Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
3  Kiitä käyttäjää Miralessa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja