Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (1 328)
Suodata arvosteluja
1 330 tulosta
Matkailijoiden arvio
563
559
163
35
10
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
563
559
163
35
10
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1318/1 330 arvostelua
Arvosteltu 12. helmikuuta 2020

Olen vieraillut hotellissa kaksi kertaa ja ollut todella tyytyväinen aina. Huone on iso, laadukas ja todella siisti. Materiaalit ovat laadukkaita ja tyyli on upea. Pidän todella paljon. Palvelu on ystävällistä, henkilökunta osaavaa ja tilat siistejä.

Vierailupäivä: helmikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää lauravirtanen2020
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RiittaLap, Service Manager yrityksessä Radisson Blu Marina Palace Hotel, Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 15. helmikuuta 2020

Hei lauravirtanen2020,

kiitos vierailusta ja arvokkaasta palautteestasi. On ilo nähdä, että olet viihtynyt meidän vieraanamme ja ollut enemmän kuin tyytyväinen hotellin palveluihin kokonaisuudessaan. Mahtava huomata, että hotellin tyyli ja siisteys ovat ylittäneet odotuksesi. Välitän ilomielin myös hyvän palautteesi eteenpäin koko hotellin henkilökunnalle osaavasta ja iloisesta palvelusta.

Lämpimästi tervetuloa uudelleen meille Marina Palaceen!

Ystävällisin terveisin,

Riitta/ Service Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 10. helmikuuta 2020

Siisti, viihtyisä ja tasokas hotelli joka on hyvällä paikalla keskustan tuntumassa ja Aurajoen varrella.
Hyvä aamiaisvalikoima. Mukava sänky ja meillä oli todella hiljainen huone. Kylpyhuone oli tilava ja raikas.

Vierailupäivä: helmikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Johanna H
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RiittaLap, Service Manager yrityksessä Radisson Blu Marina Palace Hotel, Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 11. helmikuuta 2020

Hei Johanna H,

kiitos palautteesta ja vierailustasi.

On ihana nähdä, että vierailusi oli onnistunut, viihdyit vieraanamme ja nautit hotellin ainutlaatuisesta sijainnista Aurajoen rannalla. Hienoa, että vierailusi on ylittänyt odotuksesi ja olemme onnistuneet tarjoamaan miellyttävän hotellielämyksen. Mukava huomata, että Super Breakfast-aamiainen on maistunut, hotellissa on ollut siistiä ja sänkymme on tarjonnut makoisat yöunet.

Kiitos, että valitsit meidät, lämpimästi tervetuloa uudelleen meille Marina Palaceen!

Ystävällisin terveisin,
Riitta
Service Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1. helmikuuta 2020

mahtavat palvelut, henkilökunta todella mukava, osaava ja superystävällinen. Koirakin otettu hienosti huomioon,vaikkei tälläkertaa tullut huoneeseen kun jatkoi matkaa kasvattajalle.
Mahtava vuode ja ihana maisema joelle.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää mariinaseppa
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RiittaLap, Service Manager yrityksessä Radisson Blu Marina Palace Hotel, Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. helmikuuta 2020

Hei mariinaseppa,

kiitos vierailusta ja loistavasta palautteestasi.

Ihana huomata, että olet viihtynyt vieraanamme ja ainutlaatuinen Aurajokiranta on tarjonnut parastaan. Loistavaa, että huone palveluineen ja mukava sänky ovat taanneet miellyttävän hotellielämyksen. Meille ovat karvaiset koirakaverit aina tervetulleita.
Vien lisäksi ilomielin positiivisen palautteesi eteenpäin henkilökunnallemme onnistuneesta ja ystävällisestä palvelusta.

Kiitos, että valitsit meidät, lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Riitta
Service Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 1. helmikuuta 2020

Pieni miinus siitä kun soitin ennakkoon pyytääkseni joustoa saapumisaikaan, klo 14, koska olimme menossa juhlatilaisuuteen klo 16 ja olisimme halunneet käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet hotellissa! Ei pystytty sopimaan tätä varmuudella.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää kirstialaitinen
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RiittaLap, Service Manager yrityksessä Radisson Blu Marina Palace Hotel, Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. helmikuuta 2020

Hei kirstialaitinen,

kiitos arvokkaasta palautteesta ja vierailustasi.

Valitettavasti emme voi täysin varmuudella luvata huoneita ennen klo 15.00 vieraidemme käyttöön. Tilanne on riippuvainen varatusta huonetyypistä, siivouksesta ja siitä kuinka täynnä hotelli on ollut edellisenä yönä. Otamme toki mielellämme toiveen aikaisemmasta sisään kirjautumisesta varaukseen ylös ja sen mukaan henkilökuntamme tekee aamulla parhaansa järjestääkseen huoneen jo aikaisemmin vieraiden käyttöön. Suosittelen aina tulemaan kysymään huoneen tilannetta heti kun saavutte kaupunkiin, meillä saadaan usein huone järjestymään jo aikaisemmin. Mikäli huone ei jostakin edellämainituista syistä olisi vielä valmis, hotellissamme on yleiset saunatilat, jotka ovat aina vieraiden käytettävissä.

On ihana nähdä, että muuten vierailusi oli onnistunut ja viihdyit meillä Marina Palacessa.

Kiitos, että valitsit meidät, lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Ystävällisin terveisin,
Riitta
Service Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. tammikuuta 2020

Hotelli huokuu pitkiä perinteitä ja tyyliä upeilla Aurajoen maisemilla! Tulimme risteilyn jälkeen pitämään tasoitusyön ennen kotimatkaa kauas Hämeeseen;) Hotelli tuntui kotoisalta joskin paljon nähneeltä. Tulemme varmasti tänne takaisin vielä tänä vuonna useamman kerran nyt kun Hamburger Börs on purettu! Aamiainen oli maukas ja monipuolinen! Aamiainen kuitenkin herätti hämmennystä ruokien sijoittelulla ja likaisten astioiden keräämisellä keskelle ruokasalia paraatipaikalle! Ruoat oli sijoiteltu kuinka sattui ja osa infosta oli jopa suomeksi ja osa englanniksi. Laput olivat niin pieniä että jouduin kännykällä ottamaan lapuista kuvan ja suurentamaan kännykässä. Osa ruoista oli laitettu vanhojen perunalaatikoiden päälle porrastettuna, jolloin alin taso oli ehkä noin 40 cm korkeudella. Ilmeisesti näitä tuotteita ei ollut ajateltu tarjottavaksi iäkkäille ja muille huonoselkäisille. Keskellä aamiasalia oli kaksi baaripöydän korkuista tasoa johon henkilökunta keräsi likaisia astiota kasoille ruoanjätteineen ÄLLÖTTÄVÄÄ!! En ole tavannut koskaan, missään hotellissa, tällaista keskelle ruokasalia keskitettyä likaisten astioiden käsittelytapaa kahden yksikön voimin! Itse tietämättömyyttämme istuimme toisen tällaisen pöydän viereen.. eipä herättänyt likaiset astiat ruoanjätteineen ruokahalua! Tilaa aamiaistarjoilun tarjoiluun on hulppeasti, mutta kukalie on nyt saanut toteuttaa "luovuuttaan"!!

Vierailupäivä: tammikuu 2020
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää VilleVuorenkyla
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RiittaLap, Service Manager yrityksessä Radisson Blu Marina Palace Hotel, Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 3. helmikuuta 2020

Hei VilleVuorenkyla,

hienoa kun olette viihtyneet ja tunteneet olonne kotoisaksi hotellissamme!

Aamiaissalimme on tällä hetkellä kehityksen kohteenamme ja mm.mainitsemanne matalat laatikot/pöydät on jo korotettu. Kiitos palautteestanne, ne ovat meille arvokkaita kun mietimme aamiaissalin kehityskohteita!


Tervetuloa uudelleen hotelliimme Aurajoen rannalle!

Ystävällisin terveisin,

Jaana Virtanen
Service Manager

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja