Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (487)
Suodata arvosteluja
487 tulosta
Matkailijoiden arvio
116
228
115
22
6
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
116
228
115
22
6
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
4348/487 arvostelua
Arvosteltu 5. marraskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Huoneessa ei lainkaan ilmanvaihtoa,todella huononilma. Kuuma. Ikkunat pidettävä auki,marraskuussa, sit kuuluu baariörinät huoneeseen jos ikkuna auki. Huone kulunut ja nuhjunen. Käytävällä navettamainen haju. Ja tyynyt,no kuva kertoo varmaan paremmin. Olis ehkä aika uusia. Ruokaravintola oli kiinni 4.11. Respan palvelu nyrpeetä.
Hotellin taso huono, omenahotellikin on parempi.
Aamupala ainoa mikä toimi ja oli hyvä ja ansaitsit 4*.
Muuten ei jatkoon

Yöpyi: marraskuu 2017, matkusti puolison kanssa
Kiitä käyttäjää SannaA282
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirsi C, Duty Manager Front Office yrityksessä Scandic Plaza Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 10. marraskuuta 2017

Hei Sanna, Lämmin kiitos antamstsai palautteesta. Olen todella pahoillani, että vierailusi ei sujunut odotustesi mukaisesti. Otamme tosissamme asiakkaidemme palautteet ja pyrimme parantamaan palveluamme näiden pohjalta. Tammikuussa saamme uudet tyynyt huoneisiin ja tuon ilmanvaihdon pyydän holtomiehen tutkimaan, jotta saamme siihen välittömän korjauksen. Pahoitteluni myös ruokaravintolan sulkemisesta pyhäpäivänä. Tätä käytäntöä olisi varmasti hyvä kehittää asiakaslähtöisemmäkisi ja annoinkin palautteesi eteenpäin ravintolapäällikölle. Mukava kuitenkin kuulla, että aamiainen maistui ja sait tältä osin hyvän alun päivällesi. Oiken hyvää syksyn jatkoa ja toivottavasti näemme uudelleen! Ystävällisin terveisin, Kirsi C / Duty Manager Front Office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 30. lokakuuta 2017

Meillä oli neljän hengen huone, jossa kaksi vuodetta saatiin vuodesohvasta. Vuoteiden viemän tilan lisäksi huoneessa ei ollut pahemmin ylimääräistä tilaa, mutta kyllä se riitti yhdeksi yöksi. Kylpyhuone oli nähnyt parhaat päivänsä.
Aamupala oli erittäin hyvä.

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää jeiiii
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirsi C, Duty Manager Front Office yrityksessä Scandic Plaza Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 4. marraskuuta 2017

Hei Jelli,
Kiitokset antamastasi palautteesta. Avattu vuodesohva tosiaan vie lattiatilaa perhehuoneesta. Meiltä löytyy myös pienellä lisämaksulla tilavampia superior extra huoneita, joihin mahtuu myös neljä henkeä nukkumaan ja enemmän liikkumatilaa. Mukava kuulla, että aamiainen maittoi. Tervetuloa uudelleen!
Lämpimin terveisin, Kirsi / Duty Manager Front Office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 24. lokakuuta 2017

Palvelualtis/ystävällinen henkilökunta. Superior extra huone kaipaisi mielestäni päivitystä, kuluneisuutta liikaa. Ilmastointi järjestelmä pitää kohtuutonta meteliä, olo kuin olisit laivan hytissä konehuoneen päällä.

  • Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää terok486
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirsi C, Duty Manager Front Office yrityksessä Scandic Plaza Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 4. marraskuuta 2017

Hei Tero, Kiitos vierailustasi ja antamastasi palautteesta. Pahoitteluni, että ilmanvaihtokanavan äänet häiritsivät. Toivottavasti annoit palautteen myös suoraan hotelliin, jotta voimme korjata asian nopeasti. Huoneita on heiman päivitetty (maalipintoja, tekstiilit, sängyt, jäähdytyspaneelit) viime kevään aikana, mutta valitettavasti aivan täyttä remonttia ei tällä kertaa tehty. Hyvää syksyn jatkoa ja toivottavasti näeme pian uudelleen! Ystävällisin terveisin, Kirsi Duty Manager Front Office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Erittäin hyvä ja nopea henkilökunta. Pysäköinti tilaa löytyi sisäpihalta tai parkkihallista.

Aamiaisella hyvin päivän lehtiä. Hotellissa oli vain yksi hissi joten sen käyttäminen oli aika ajoin hyvin hidasta

Yöpyi: lokakuu 2017, matkusti työn puolesta
Kiitä käyttäjää Topias L
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirsi C, Duty Manager Front Office yrityksessä Scandic Plaza Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 23. lokakuuta 2017

Hei Topias, Lämmin kiitos vierailustasi ja kivasta palautteesta. Toivottavasti huomasit myös maksuttoman Press Reader palvelumme, josta voi ladata tietokoneelle tai puhelimeen lisää lukemista. Hyvää syksyn jatkoa ja tervetuloa pian uudelleen!
Ystävällisin terveisin, Kirsi / Duty Manager Front Office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 2. lokakuuta 2017

Ystävällinen palvelu. Hyvä keskeinen sijainti, mutta silti rauhallista. Aamiainen oli monipuolinen ja aamiaistila siisti ja raikas. Käytävät ja huoneiden seinät kaipaisivat vähän uutta maalia, mutta muuten oli siistiä.

  • Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää ridexxxx
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Kirsi C, Duty Manager Front Office yrityksessä Scandic Plaza Turku vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. lokakuuta 2017

Hei Ride,
Kiitos, että tulit vieraaksemme. Kiva kuulla että viihdyit hyvin ja aamiainen maittoi. Kaikki käytävät maalattiin keväällä, sekä osa huoneista. Harmi, että nyt jo näyttävät kuluneilta. Tarkistamme olisiko ainakin osittain vain pesun tarvetta. Hyvää syksyn jatkoa ja tervetuloa uudelleen! Ystävällisin terveisin, Kirsi / Duty Manager Front Office

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja