Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Lähistöllä olevia hotelleja
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
Arvosteltu 14. marraskuuta 2017

Käsittämätöntä mihin Börs on mennyt.

Hotelli itsessään on hieno ja elegantti. Parkkialue on eksoottisesti hissin takana, mutta paikkojen lukumäärä tänäpäivänä alueen kokoon liioiteltu.

Suurin ja vaikuttavin miinus tulee puhelinpalvelusta. Seisoin jonossa 28 MINUUTTIA, jonka jälkeen virkailija kehtasi laittaa minut viellä pitoon. Netissä ei voi varata lemmikkihuonetta samalle päivälle, tästä syystä puhelimen kautta varaus.

Suosittelen SYVÄSTI lisäämään myyntineuvottelijoiden määrää tai vaihdan pysyvästi toiseen puulaakiin.

• Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Sijainti
2  Kiitä käyttäjää SkatudenRynkken
ReceptionHB, Vastaanoton vuoropäällikkö yrityksessä Original Sokos Hotel Hamburger Börs vastasi tähän arvosteluunVastattu 27. marraskuuta 2017

Hei SkatudenRynkken,

Lämmin kiiitos antamastasi palautteesta koskien Original Sokos Hotel Hamburger Börsiä. Olen todella pahoillani kuullessani ettei kaikki ole mennyt niin kuin piti. Todella ikävää kuulla, että olitte joutuneet odottamaan palvelua. Olen välittänyt palautteenne myös myyntipalveluumme.

Asiakaspysäköintimme onkin mahdollista valita kolmesta eri vaihtoehdosta: Hotellin kattotasanne, P-Louhi ( Läntinen Pitkäkatu 12b) ja Q-Park Wiklund (Brahenkatu 8). Pysäköinnin hinta 15,50 €/vrk. S-Card-työmatkustuskortilla (punainen tai musta) 11€/vrk. Pysäköinti maksetaan vastaanottoon uloskirjautumisen yhteydessä. Voitte siis halutessanne jatkossa käyttää huoletta myös esimerkiksi P-louhea tai Q-park-Wiklundia majoittuessanne meillä.

Toivon, että saamme teidät tapahtuneesta huolimatta vieraaksemme uudelleen.
Mukavaa joulun odotusta!

Ystävällisin terveisin
Saara, vastaanotto
Original Sokos Hotel Hamburger Börs & City Börs

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 6. marraskuuta 2017

City Börs, siisti huone, - aamupala eri rakennuksessa. Loistava aamiainen korvasi tämän pienen virheen. Illalla syöty hampurilainen kera loistavan hinta / laatu suhteen punkun kanssa oli loistava yhdistelmä. Suosittelen.

• Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Sijainti
1  Kiitä käyttäjää jussi1111
Arvosteltu 5. marraskuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Parkkiruudut ovat niin ahtaalla, että peilit sisään ja vatsa sisään.
Sen vielä kestää mutta täältä ei välttämättä pääse ulos riippuen miten muut ovat ruuduissa. Jos on yhtään isompi auto niin ei vaan mahdu kääntymään. Ja puhun siis henkilöautosta, en ollut liikkeellä milllään erikoisajoneuvolla- bemari farmarista kyse ja mestariparkkeeraja puikoissa ja vielä peruutustutka. Jos ei mahdu kääntymään niin ei mahdu.
Pitäisin hyvänä ideana vähän ottaa tuolla parkkialueella askelmerkkiä ja suunnitella se kokonaan uusiksi.
Muuten kaikki oli Ok.

Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
3  Kiitä käyttäjää Satu A
Arvosteltu 12. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Pitkästä aikaa ihan viikolla työreissussa Turussa. Koulutus hotellissa siksi Sokokseen.
Huone oli monen mutkan takana ns. vanhalla puolella?
Sieltä oli lyhyt matka aamupalalle ja kokoukseen mikä oli oikein hyvä järjestely.
Huone oli vähän kulunut ja vanha mutta toimi.
Aamupala oli ihan hyvä ja perus eli kaikki löytyi mitä tarvitsi. Hieman kiirettä henkilökunnalla taisi olla.
Kokouspalvelut olivat Todella hyvät ja niistä 10.
Ehdottomasti suosittelen hotellia jos esim. kokouksia pitää.
Parkkipaikat ei ollut nyt käytössä mutta viimeksi olen käyttänyt Louhi parkkihalli josta lyhyt matka kävellen torin yli hotelliin. Henkilökunta vastaanotossa ihan perus virkailijoita, ei mitään negatiivista.
Suosittelen on lähellä kaikkea.

Vierailupäivä: lokakuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
1  Kiitä käyttäjää Aku V
Arvosteltu 8. lokakuuta 2017 matkapuhelimen kautta

Ihan ok hotelli. Alkaa olla jo aika paljon elämää nähnyt. Olimme tyytyväisiä palveluun. Henkilökunta respassa oli ystävällistä ja ammattitaitoista. Aamiainen kaipaisi aikalailla kehittämistä ja tuntui että se oli vasemmalla kädellä tehty.

Vierailupäivä: lokakuu 2017
Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa