Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Lähistöllä olevia hotelleja
Arvostelut (2 387)
Suodata arvosteluja
2 387 tulosta
Matkailijoiden arvio
435
899
671
259
123
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
435
899
671
259
123
Lue mitä matkailijat sanovat:
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
16/2 387 arvostelua
Arvosteltu 25. toukokuuta 2018

  • Yöpyi: toukokuu 2018, matkusti yksin
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Radisson Blu
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
RB_Saga, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Saga Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 29. toukokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 11. syyskuuta 2017

Rakennuksena hotelli on kuin Itä-Euroopan neuvostoaikainen kolossi, joka on nähnyt parhaat päivänsä joskus aikaisemmin. Hotellia toki remontoidaan, mutta ainakaan vielä en siitä päässyt nauttimaan. Huoneen kalusteet ovat joko vanhoja ja kuluneita tai sitten joskus uusittua Sotka-laatua. Kylpyhuoneen suihkun sekoittaja tuotti lähinnä vain yhtä lämpötilaa, joka onneksi sattui kuitenkin olemaan ok.

Huoneen suuret näköalaikkunat olivat ruokottoman likaiset. Kylpyhuoneen erillisiä shampoita, yms ei täydennetty kolmen yön vierailun aikana.

Kirjautuessa hotelliin ei varaustani meinannut löytyä ja ensimmäistä kertaa elämässäni jouduin kaivamaan todistuksen varauksesta esiin. Yhtenä aamuna kolmesta jouduin ravintolan ovella väittelemään siitä, kuuluiko aamiainen varaukseeni vai ei.

Sijainniltaan hotelli on n. 1km keskustasta, mikä Reykjavikissa on suhteellisen paljon. Reykjavikin kenttä (ei siis Keflavik) olisi ollut läheellä jos sille ollut tarvetta.

Hotellin paras ominaisuus on aamupala, joka oli maukas ja monipuolinen. Tosin aikaiselle check-outin tekijälle ei ollut muuta aamupalaa tarjolla kuin vesipullo, kahvi ja välipalakeksejä...

  • Yöpyi: syyskuu 2017, matkusti työn puolesta
    • Hinta-laatusuhde
    • Siisteys
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Juhani_thetraveller
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RB_Saga, Manager yrityksessä Radisson Blu Saga Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. syyskuuta 2017
Google-käännös

Dear Juhani, we thank you for your detailed review. We regret to hear about your experiences and we can assure that this is not the standard of our services. We are currently undergoing a major renovation and we would like to welcome you back should you come to visit Reykjavik again. Please do not hesitate to contact us directly. With kind regards, Daniela R, Guest Relations

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 8. marraskuuta 2016

Huone oli mukava ja aamiainen täyttävä, sillä pärjäsi mukavasti illalliseen asti. Koska viivyimme vain 3 vrk, olivat hotellin tarjoamat retkipalvelut erinomaiset -tosin melko kalliit. Kaupungin keskusta oli hotellilta kävelymatkan päässä, vähän yli kilometri.

  • Yöpyi: lokakuu 2016, matkusti puolison kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää rkkoti
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 22. toukokuuta 2016

Olemme usein yöpyneet Radissoneissa ja odotimme Sagalta samaa tasoa. Petyimme pahasti, vain hinta olo kovaa tasoa. Huone oli ala-arvoinen, kulunut, likainen, ahdas, sänky kova. Minibaaria ei ollut ja puhelin ei toiminut.
Henkilökunta oli ystävällistä, joskin monet tuntuivat harjoittelijoilta. Baarissa pyytämämme juomat olivat loppu.
Aamiainen oli monipuolinen, hyvät smoothiet mutta kahvikoneesta saatu kahvi todella pahaa.
Tämän kokemuksen jälkeen jäämme miettimään, uskaltaako Radisson- ketjuun enää luottaa.

Yöpyi: toukokuu 2016
Kiitä käyttäjää Hakalehto
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RB_Saga, Guest Relations Manager yrityksessä Radisson Blu Saga Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 24. toukokuuta 2016
Google-käännös

Dear Guest,
Thank you for your review and feedback regarding your experience with the hotel. We are sincerely sorry and feel your disappointment of your stay with us. Clearly, you have left with a poor impression of us and this was not what you or us had envisioned for your trip and stay. Please accept my sincere apologies on behalf of our team in the hotel. Our 'classic' hotel is indeed in need of modernization and we are currently 'refreshing up' the hotel. Hopefully, you will give us another opportunity to make your stay even more enjoyable and 'modern' the next time you visit the Island.

Warmest Regards
Sonja

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Nämä arvostelut on konekäännetty englannista. Näytetäänkö konekäännökset?
Arvosteltu 7. elokuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Yöpyi: elokuu 2018, matkusti työn puolesta
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
RB_Saga, Manager yrityksessä Radisson Blu Saga Hotel vastasi tähän arvosteluunVastattu 8. elokuuta 2018
Google-käännös

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja