Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Miten Tripadvisorille maksetut palkkiot vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Huonetyypit saattavat vaihdella.
Lähistöllä olevia hotelleja
Kumppaneiden suorittamat maksut vaikuttavat näytettyjen hintojen järjestykseen. Kumppaneiden maksut voivat vaikuttaa myös majoituspaikkaprofiilien järjestykseen esiteltyjä ja sponsoroituja yrityksiä lajiteltaessa.
Arvostelut (290)
Suodata arvosteluja
290 tulosta
Matkailijoiden arvio
98
116
48
17
11
Matkailijatyyppi
Aika vuodesta
Kielikaikki kielet
Lisää kieliä
Matkailijoiden arvio
98
116
48
17
11
Lue mitä matkailijat sanovat:
Valitut suodattimet
Suodatin
Päivitetään luetteloa...
1318/290 arvostelua
Arvosteltu 6. helmikuuta 2020

Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Tämä arvostelu on puolueettoman matkailijan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Roving30617878871, Manager yrityksessä Scandic Helsinki Aviacongress vastasi tähän arvosteluunVastattu 9. helmikuuta 2020

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n tai sen kumppanien.
Arvosteltu 3. helmikuuta 2020

Perhehuone on _todella_ pieni neljälle hengelle.

Kylpyhuoneen lattiakaivo ei vetänyt kunnolla, joten suihkun jälkeen lattialla oli viisi senttiä vettä.

Lisäksi kummastusta herätti lentokenttäbussin kuljettaja. Aamulla loskakeli oli sotkenut bussin sivuikkunat niin, että bussista ei nähnyt ulos, joten en tiennyt millä pysäkillä pitäisi jäädä pois, ja jouduinkin ajamaan ylimääräisen, parikymmentä minuuttia kestävän kierroksen tämän takia.

Sama kävi Finnairin koulutuskeskukseen menossa olevalle seurueelle. Tästä ryhmästä eräs henkilö kävi pyytämässä kuljettajaa ilmoittamaan pysäkkien nimet, koska bussista ei siis nähnyt ulos.

Tämän jälkeen muutaman hiljaisuudessa tehdyn pysähdyksen jälkeen kävin itse jututtamassa kuskia, joka kertoi ykskantaan, että ei ole hänen vikansa, että sää on sellainen, että ikkunoista ei näe ulos.

Pyysin kohteliaasti (ensin suomeksi, sitten englanniksi) että koska tilanne on tämä, hän voisi kenties sanoa pysäkille tultaessa pysäkin nimen. Hän toisti, että tilanne ei ole hänen syytään, eikä siis tehnyt mitään. Uskon, että tuona aamuna moni muukin missasi pysäkkinsä.

Huonevinkki: Perhehuone on ahdas neljälle.
Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti liikematkalla
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Turssiahtaja
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 28. tammikuuta 2020

Yövyttiin ensimmäistä kertaa hotellissa sen peruskorjauksen jälkeen, hotelli on muuttunut paljon valoisammaksi myös huoneiden osalta, kylpyhuone varsinkin on paljon parantunut ja on nyt tilavampi ja valoisampi myös suihku ansaitsee kiitosta. Aamiainen oli myös erinomainen niin kuin jo Rantasipin aikanakin, ainoa vika oli että kun tulimme aamiaiselle klo.9 jälkeen niin jotkut tuotteet olivat jo loppuneet eikä niitä enää tuotu tarjolle lisää, mutta hyvin saimme kuitenkin vatsan täyteen tälläkin kertaa.

Vierailupäivä: joulukuu 2019
    • Hinta-laatusuhde
    • Nukkuminen
    • Palvelu
Kiitä käyttäjää Lare53
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. tammikuuta 2020

Uuden vuoden pommeja paossa kahden koiran kanssa. Koirille herkkuja !
Alueella ei pommeja räjäytellyt kukaan. Kauempaa kyllä kuului. Muutoin kukaan ei häirinnyt.
Aamupala jälleen erittäin hyvä. Tullaan uudelleen !

Vierailupäivä: joulukuu 2019
  • Matkan tyyppi: Matkusti kumppanin kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää jansku2020
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Roving30617878871, Manager yrityksessä Scandic Helsinki Aviacongress vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. tammikuuta 2020

Hei Jansku,

Ihanaa kuulla, että viihdyitte meillä. Mukava kuulla myös, että koirienne uusi vuosi sujui meillä mukavasti. Tervetuloa taas!

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Arvosteltu 7. tammikuuta 2020

Scandicin yleisilme on siisti ja laadukas. Huoneen ilmastointi oli äänekäs eikä ilmanvaihto riittänyt neljälle hengelle. Ilmastointilaitteen äänekkyyden lisäksi meitä piti hereillä liian kuuma huone, jonka ilmaa emme säätämisestä huolimatta saaneet unille suotuisan viileäksi.
aamupala oli hyvä ja odotin erityisesti Scandic hotelleissa olevaa gluteenitonta jyväleipää, jonka tiesin paremmaksi, kuin muissa hotelleissa tarjoiltavat gluteenittomat vaihtoehdot. Valitettavasti leipä oli aamulla loppu ja keittiöstä löytyi vain jäinen limppu. Muuten aamiainen oli hyvä ja monipuolinen.

Vierailupäivä: tammikuu 2020
  • Matkan tyyppi: Matkusti perheen kanssa
    • Hinta-laatusuhde
    • Sijainti
    • Nukkuminen
    • Huoneet
    • Siisteys
    • Palvelu
Arvostelun keräämisessä auttoi Scandic Hotels
Kiitä käyttäjää Singer74
Tämä arvostelu on TripAdvisor-jäsenen henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Roving30617878871, Manager yrityksessä Scandic Helsinki Aviacongress vastasi tähän arvosteluunVastattu 12. tammikuuta 2020

Hei,

Kiitos tärkeästä palautteestanne. Mukava kuulla, että olette viihtyneet vieraanamme. Olen pahoillani ongelmista huoneenne ilmastoinnin kanssa. Hotellimme henkilökunta on aina valmis auttamaan. Toivon vilpittömästi, että voimme saada teidät uudelleenkin vieraaksemme.

Ilmoita sopimattomasta vastauksesta
Tämä vastaus on yrityksen edustajan henkilökohtainen mielipide, ei TripAdvisor LLC:n.
Näytä lisää arvosteluja