Käytät selainta, jota ei tueta. TripAdvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Mukava gastro-kahvila”

Aarella Kuppi + Kattila
Sijalla 7/58: Ravintolat Seinäjoella
Hintaluokka: 6 $ - 34 $
Arvosteltu 25. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Kahvilahenkinen sisustus, rento ilmapiiri. Ystävällinen palvelu, ruokarajoitteet hoidettiin moitteetta. Ruoka melko lailla fine dining -tasoa. Suosittelen.

Kiitä käyttäjää JoukoK67

Arvosteltu 10. huhtikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Lounaalla käyn usein ja muutamana iltana kuukaudessa illallisella. Loistavaa ruokaa, hyvät maut ja todella todella laadukasta. Lempiravintola Seinäjoella. Palvelu myös aina hyvää.

Kiitä käyttäjää KatiV144
Arvosteltu 27. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Nyt yllätyin negatiivisesti. Odotukset oli ilmeisesti korkealla ja pettymys kiva. Plinit vähän nolo. Vorschmack aivan liian suolaista mutta jälkiruoka päärynä ok. Hinta 44€ antoi odottaa paljon enemmän. Nyt kannattaisi jotain tehdä asian parantamiseksi. En voi suositella enkä ihan heti mene uudestaan. Onko seinäjoella mitään edustusluokan ruokapaikkaa?

2  Kiitä käyttäjää AkiAlpo
Arvosteltu 24. helmikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Olin työkavereiden kanssa illallisella, meitä oli yli kymmenen henkilöä. Meille oli varattuna pöydät ja menut valmiiksi. Meidät palveltiin pöytiin, vaikka ymmärtääkseni tapana yleensä on, että asiakkaat hakevat ruokansa itse tiskiltä. Varmasti pöytiintarjoilu on parempi, kun kyseessä on iso ryhmä.

Söimme kausimenun, jossa oli blini, mädillä ja marinoiduilla sienillä, vorschmackia perunan ja porkkanan kanssa ja jälkiruoaksi päärynää marjakastikkeella.
Blinistä täytyy antaa pieni miinus. Höysteet olivat loistavat, mutta itse blini oli haalea ja vähärasvainen. Vaikutti taskulämpimältä puolikuivalta pesusieneltä. Vorschmack oli enemmän kuin pulled porkia perinteisen sijaan, mutta se oli kyllä enempi positiivinen seikka. Jälkiruoka oli sopiva päätös aterialle.

Tilassa on kyllä akustiikkaongelma. Yläkerrassa istui myös seurue ja heidän äänensä kaikui niin, että meidän oli vaikea keskustella. Äärellä on kyllä kauniisti sisustettu.

Saatanpa mennä uudestaankin.

Kiitä käyttäjää Erja E
Arvosteltu 20. tammikuuta 2018 matkapuhelimen kautta

Miellyttävä sisustus, rauhallinen ja tunnelmallinen ilmapiiri.
Todella ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta.

Todella hyvää pressopannukahvia.

Kiitä käyttäjää Reettamo

Aarella Kuppi + Kattila – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Seinäjoki, Southern Ostrobothnia

Oletko käynyt kohteessa Aarella Kuppi + Kattila? Jaa kokemuksesi!