Käytät selainta, jota ei tueta. Tripadvisorin verkkosivusto ei välttämättä näy kunnolla.Seuraavia selaimia tuetaan:

“Dinner with friends”

Erinomainen kohde
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Ruokailuvaihtoehdot: Auki myöhään, Varaukset
Arvosteltu 8. helmikuuta 2020

Erinomainen päivällispaikka. Ei kovin laaja, mutta hyvä menu. Hyvät viinivalikoimat. Hyvä asiakaspalvelus, erityismaininta Kristianille.

Käyntipäivä: helmikuu 2020
    • Ruoka
Kiitä käyttäjää aulikkih897

Arvosteltu 28. joulukuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Viihtyisä paikka, johon saa helposti varattua pöydän netissä. Ruoka-annokset olivat kauniisti esillä ja maistuivat hyviltä. Juomasuosituksia kannatti kokeilla: paikallinen aperitiivi söstar&suits oli erinomaista. Jäin kaipaamaan kankaisia lautasliinoja, jotka olisivat tehneet ruokailusta täydellisen.

Käyntipäivä: joulukuu 2019
Kiitä käyttäjää ugejii
Arvosteltu 3. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Olimme ystävien kanssa syömässä Parnüssa ja varssimme pöydän tästä ravintolasta, koska olimme kuulleet suosituksia muiltakin paikasta. Illalinen oli herkullinen ja hyvä hintalaatusuhde. Itse ravintola on hyvin tunnelmallinen. Suosittelen pöydän varausta mikäli useampi henkilö kuuluu seurueeseen.
Suosittelen lämpimästi- matkamme paras ruokapaikka!

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää 431katrip
Arvosteltu 2. marraskuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Ruoka oli kauniisti laitettu esille, mutta maku ei täyttänyt odotuksia. Ei ollut niin maukasta miltä näytti. Palvelu oli hyvin ystävällistä, siitä plussaa.
Ravintolassa oli ohuet huonot pienet paperiservetit, siitä miinusta. Vessat myös epämiellyttävän hajuiset ja suttuiset. Hinta-laatu ei ihan kohdannut. Viiriäisen kanssa suositeltu viini ei ollut mielestäni hyvää.

Käyntipäivä: marraskuu 2019
Kiitä käyttäjää ninnikat
Arvosteltu 21. elokuuta 2019 matkapuhelimen kautta

Vegeruuan juuresten kypsyys ei ollut tasalaatuinen. Osa oli hiukan liian al dente, osa oli sopivan kypsää. Muuten kaikki oli ok ja palvelukin toimi.

Käyntipäivä: elokuu 2019
Kiitä käyttäjää marjuts2017

Villa Wesset – tätä tarkastelleet tarkastelivat myös näitä:

Oletko käynyt kohteessa Villa Wesset? Jaa kokemuksesi!